naoom had je mn sms nog gehad?
in stap liep ze opzich wel goed.. ik voel niks aan der been... heb niet gedraafd dus ik weet het niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zal even kijken
Misschien wel beter voor hem 

.... sneu hoor

mad, en melis!

madelon31 schreef:Hier even een berichtje van onze kant.
Vanmorgen was idd een hele trieste ochtend maar het is gelukkig wel zo gegaan als wij wilde.
Hij heeft niet geprobeerd om op te staan en heeft zich helemaal over gegeven. Ik hoop dat hij achter ons besluit stond.
Heli was begin juni al door de da opgegeven maar omdat ik er nog niet klaar voor was hebben we hem op de pijnstillers gezet. Mede daardoor heeft hij het nog erg naar zijn zin gehad op het land met zijn vrienden en natuurlijk met zijn liefie Donna!
Helaas kon hij niet zonder de pijnstillers en af en toe had hij ondanks de medicijnen ook een wat mindere dag.
Om eerlijk te blijven hebben Mel en ik besloten om hem in onze vak in te laten slapen en hem zijn wel verdiende pijnloze rust te gunnen daar op de groene weides.
Nu kunnen we even alleen met ons verdriet bezig zijn en even niet te denken aan school en werk.
Heli was een bijzonder paard met een super lief karakter maar met zijn eigen gekke dingen![]()
We hebben heel erg van hem genoten en zullen hem ook heel erg missen![]()
Hier een paar foto's van vanmorgen nog.
Nog zijn laatste hapjes gras
Nog een paar speculaasjes want dat vond hij zo lekker
Een aantal foto's kan je vinden in http://www.mijnalbum.nl/Album=LJNICB84.
Het zijn ze niet allemaal want dat is niet zo gepast vind ik.
Groetjes Madje en Mel
yess goud
Dus snel naar binnen! Fam heeft ook foto's gemaakt!

jeej! 
Dat is echt niet leuk..
ben benieuwd wanneer het binnenkomt!! het zal nu waarsch wel iets langer duren ivm die internetaanbieding!