Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:13

hahaha die beestjes weten altijd precies waar ze heen willen, met mijn meisjes gaat het super vosje doet niks anders dan spelen en die ouwe heeft allang door dat ze het land niet uit wil. Even buiten het hek is haar eerste stakingsmoment al. Leuk als ik ze allebij meeneem, Pony sleurt me mee naar stal die is altijd enthousiast en Tag moet ik mee sleuren...lijk wel of ik uit elkaar getrokken word dan Knipoog

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:15

Taggerty heeft het duidelijk naar haar zin in het land hè.Ik hoorde van de eigenaar van de draversmerrie dat je er op gezeten hebt,merrietje was braaf geloof ik hè

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:42

taverno schreef:
Ja hoor,Tence staat er weer netjes op.Daarna lag de baan er zo lekker verloren bij dat ik er maar op ben gaan rijden. Haha! Er hoefden geen dravers getraind te worden dus ik had hem helemaal voor mezelf.

Alleen wilde Tence bij de brug achterin steeds stoppen. Haha! Vraag me af waarom. Tong uitsteken

Hahahaha Bax had het al een week of twee voor ze het land op gingen... Hij keek het land in en dan naar mij zo met zo'n blik van "Mag ik???"

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:40

Zooo ... ik heb het topic ook gevonden Haha!

Mijn paardjes hebben vandaag allebei super gelopen; Oob onder het zadel en Pop voor de sulky. Was vanavond ook heerlijk weer !

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:43

Is poppetje soms een beetje hengstig aan het worden?Tence had erg veel belangstelling voor haar! Haha!

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:45

taverno schreef:
Is poppetje soms een beetje hengstig aan het worden?Tence had erg veel belangstelling voor haar! Haha!

Pop is heel erg hengstig Bloos Tence heeft wel een goeie smaak ...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:48

Zal het niet andersom zijn Haha! Zo`n knappe vent tegen komen Tong uitsteken Ik kreeg hem bijna niet weg bij haar!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:10

Gevonden Lachen

Ik bok nu even niet zo heel erg veel, druk druk druk thuis.. maar leuk, een gm topic Ja

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 06:44

Heeeyy... wat leuk een topic over de groene meer... zocht ik ook al voor ik erheen kwam, maar kon toen niks vinden Tong uitsteken

Astrid: je mag zeker trots zijn op je beestjes gisteravond... wat zag die pop er lekker uit zo ontspannen op de baan zeg... ik zat in het weiland van mijn meisje te genieten (die staat nu bij de merrie's dag en nacht), maar ik heb ondertussen ook van jouw merrie genoten zoals die door de baan ging... super!!

Voor degene die hun paarden snachts buiten hebben staan... hoe kunnen jullie slapen als het buiten zo tekeer gaat? Tif staat nu vanaf maandag, maar gelijk de eerste nacht -- onweer!!
Ik heb echt geen oog dichtgedaan!! Jullie wel?

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 07:27

jarrah schreef:
Astrid: je mag zeker trots zijn op je beestjes gisteravond... wat zag die pop er lekker uit zo ontspannen op de baan zeg... ik zat in het weiland van mijn meisje te genieten (die staat nu bij de merrie's dag en nacht), maar ik heb ondertussen ook van jouw merrie genoten zoals die door de baan ging... super!!

Dank je wel !!! Vind ik heel erg leuk om te horen Haha!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 09:18

Heelooow ik ben er ook Haha!
Leuk idee dit topic! en handig Haha!
Ik wilde even zeggen dat ik echt blij ben dat ik op de GM sta. En ik heb het er echt super naar mijn zin!!

@ jarrah, ik kan dan ook niet slapen als mijn paard buiten zou staan, maar de mijne staat 's nachts binnen. Er zijn vast genoeg andere mensen die je kunnen vertellen hoe je dan kan slapen Knipoog

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 10:25

De mijne staat ook dag en nacht... De eerste paar keer onweer zijn wel eng en maak ik me ook wel zorgen. Maar hoe raar het ook klinkt, het went... Vorig jaar heb ik ook de eerste paar keer onweer wakker gelegen, daarna niet meer al denk ik wel aan de poonies als het onweert...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 12:22

@Baxter: bij mij went het dus niet Tong uitsteken
Ik heb mijn paard nu al 5 jaar lang elke zomer op het land staan en elke zomer lig ik tot het eind gewoon wakker zodra het onweert... het is heel stom, want ik weet dat het toch niks helpt en ik mijn paard geen groter plezier doe dan dr gewoon buiten te laten (bij de vorige stal hadden ze een grote schuilschuur, maar die gebruikte ze ook nooit als het tekeer ging Tong uitsteken) dus ik moet me niet druk maken... maarja, ik kan er niks aan doen Tong uitsteken:P

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:39

Ik zit er niet mee hoor,heb het al zo vaak meegemaakt dat ik me er niet druk om ga maken. Haha! Er kan ook iets met ze gebeuren als het niet onweert.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:54

Hoi, ik meld mij ook maar even.
Zit eigenlijk niet op Bokt nu omdat ik aan het afstuderen ben en ondertussen ook nog meer uren op mijn werk erbij kreeg.... Druk dus Clown , maargoed, het voordeel van docent zijn is dat je zomervakantie heb, dus straks verveel ik jullie de hele dag Haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:34

dat buiten staan went allemaal vanzelf wel hoor, de meisjes en jongens hebben zat steun aan elkaar als ze buiten staan dus je druk maken heeft ook geen nut, anders kun je ze net zo goed 24 uur per dag op hok zetten en er zelf met je neus bovenop zitten Knipoog

Hey marion, klopt ik heb haar vandaag weer gereden ze is echt ontzettend braaf, niet gewoon zo mak als die merrie is. Gewoon opzadelen en gaan rijden alsof het heel normaal is, ben d'r nu een beetje bochtjes aan het aanleren zodat ze makkelijker kan draaien en wat soepeler wordt in d'r lichaam, ze pakt alles aan of ze niet anders gewend is.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:07

Hey Stalgenoten , Hier ben ik dan ... Gezellie zo op bokt.
Maar wisten jullie dat er ook een Groene Meer Hyves is ???

Hier is de link : http://groenemeer.hyves.net/

Helaas is lid worden wel na toestemming, dit omdat er wat gezeik is geweest van oude stalgenoten ...

Groetjes Jolanda

en ps, Iedereen Duimen voor ons he .....

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:27

Er komen er steeds meer bij,gezellig!Ja hoor Jolanda,ik zal duimen voor jullie! Haha!

Braaf hoor Lisa voor zo`n merrie op leeftijd,altijd fokmerrie geweest na haar koers carriere.En dan ineens zadelmak gemaakt worden. Pling

Vanavond een ritje in het buitenpark gemaakt met Desiree en Malvin.Tence is op de heenweg altijd zo van het sjokkerige,liefst legt hij zijn hoofd op Malvin zijn kont.Hij is er niet achter vandaan te krijgen. Haha!

In het park zelf waren beide heren heel braaf,geen gekke dingen mee gemaakt.De weg terug weet Tence goed te vinden,loopt dan ineens door en voorop. Pling

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:32

Leuke foto van mij en Tence vind ik wel. Tong uitsteken

Afbeelding

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:06

Eej dat is zeker een leuke foto joh Ja

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:54

ik moet trouwens wel lachen he, staat op de hoofdpagine hier vaak dat de brandweer weereens een paard uit de sloot heeft moeten vissen...mag gm wel elke dag op de voorpagina omdat er een zekere enorme harddraver nogal eens in de sloot heeft gezeten Knipoog

shantihdior

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 23:40

hi,ik meld me ook even en jullie kennen mij vast wel hahahh....voor de zekerheid even een foto erbij die jootje van donna gemaakt heeft

Afbeelding

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 07:12

Leuke foto's Knipoog

Gisteren niets met de paarden gedaan. Oob had vrij en Pop d'r tanden zijn gedaan. Niet echt spannend dus ...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 08:00

Zijn zeker leuke foto's zeg!!

@ Shantihdior: ik keek even in je profiel... ik wist niet dat jij zoveel paarden had zeg Bloos!
Leuke dieren allemaal, vooral die laatste paar veulens... chique beestjes zeg... heb je die nog steeds?

Tif heeft trouwens ook 2 jaar terug een veulen gekregen, die is nu van kennissen van mij en daar ga ik volgende week weer een keertje kijken! Dit was ze als veulen:

Net geboren:
Afbeelding

1 dag oud:
Afbeelding

4 maanden oud:
Afbeelding

(vorig jaar) 14 maanden oud:
Afbeelding

Ze schijnt nu bijna net zo groot als mams te zijn (groot dus Tong uitsteken)
Ik zal wel foto's plaatsen als ik geweest ben!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 08:32

Leuk zeg, babypaardjes Ja
Gaaf dat Tiff ook een veulen heeft gehad!

Omie heeft er ook vier gehad (1 is er ondertussen al overleden), foto's daarvan staan in mn profiel Lachen

K was gisteren ook niet zo heel erg gemotiveerd.. handig, want ze voorspellen voor vanmiddag een hoop regen Clown