. Ik heb zaterdag helemaal niks te doen viel me op, en ik moet toch ooit gaan oefenen. Dus ga je rijden of wil je portretfoto's? (ik garandeer niet dat ze lukken, maar ik kan het proberen
), meld het ff
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik heb zaterdag helemaal niks te doen viel me op, en ik moet toch ooit gaan oefenen. Dus ga je rijden of wil je portretfoto's? (ik garandeer niet dat ze lukken, maar ik kan het proberen
), meld het ff
Emmaa_ schreef:Wie gaat er zaterdag rijden en zou graag foto's willen hebben?. Ik heb zaterdag helemaal niks te doen viel me op, en ik moet toch ooit gaan oefenen. Dus ga je rijden of wil je portretfoto's? (ik garandeer niet dat ze lukken, maar ik kan het proberen
), meld het ff
YEAAAH PAGINA 2
Astor schreef:Emmaa_ schreef:Wie gaat er zaterdag rijden en zou graag foto's willen hebben?. Ik heb zaterdag helemaal niks te doen viel me op, en ik moet toch ooit gaan oefenen. Dus ga je rijden of wil je portretfoto's? (ik garandeer niet dat ze lukken, maar ik kan het proberen
), meld het ff
Ik zou heel graag willen dat je zaterdag langs zou komen
(neem aan de manege les?
)
Emmaa_ schreef:Astor schreef:
Ik zou heel graag willen dat je zaterdag langs zou komen
Prima, hoe laat rij je ?(neem aan de manege les?
)
maar wel op een super mooi paard
Astor schreef:Van 9 tot 10maar wel op een super mooi paard
![]()
lijkt me leuk
Emmaa_ schreef:Astor schreef:Van 9 tot 10maar wel op een super mooi paard
![]()
Vind het prima, even thuis bespreken, maar anders overleef ik het wel hoor

Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:
Vind het prima, even thuis bespreken, maar anders overleef ik het wel hoor
IK RIJD DAN OOK
WIL JE VAN MIJ OOK FOTO'S MAKEN
ik hou zooo van dit nummer ! Emmaa_ schreef:
Gave opening!
Gaat dat beest precies op de teen staan die een tijdje terug zwaar gekneusd was door een andere merrie..
(maar vind der nogsteeds een schatje..
Maar je was al snel weg bij de kassa, Je mams rijdt ook paard ?
Leuk man!!
Lijkt me heeeerlijk! P_Tries schreef:Zeg! Dat wilde ik nog vragen..Maar je was al snel weg bij de kassa, Je mams rijdt ook paard ?
Leuk man!!
Lijkt me heeeerlijk!
Heb je trouwens al foto's van je paardje?
)
woon je niet bij je mams meer dan?
Kirsten_D schreef:Hier de foto's
Deze is van vrijdag
Ze kwam bezweet van stal en was super druk. nadat ze even op stal had gestaan heb ik der in de bak gezet bij de andere paardjes. Daar kreeg je dit resultaat uit, der oortjes naar voren en een arabiertje staartje..![]()
Zaterdag was het zo lekker weertje. Het was nog een heel gedoe met poesten en peesbeschermers omdoen, want die had ze nog nooit om gehad..
Ben echt verliefd op deze foto..![]()
En als laatste..![]()