Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Begin ik alvast aan een nieuwe begin-pagina, dan hoef ik me niet te haasten en kan ik ook niks meer vergeten
.
.
. 

lekker. 

ineens zoveel pagina's erbij.. maar dat kan ook niet anders als sanne online is hahahaha!! meelen schreef:Pfffffffffff nog 499
meelen schreef:
Voor allemaal
Vandaag kennen Ron & ik elkaar 8 jaar

LIQUITA schreef:Ik ga naar de kapper (Sandra).
Doei en tot laters!!!!
meelen schreef:@Anke, thnx.
Ik weet het niet, normaal gaan we wel ieder jaar uit eten.
Maar nu weet ik nog van niets. ( kan ook omdat Ron denkt dat ik last van m'n rug heb en nu geen zin heb)
Gisteren heb ik een dag zonder pijnstillers gedaan om te kijken hoe het ging, maar dan heb ik wel last hoor.
Vanochtend vroeg wel weer ingenomen en kan mij nu prima bewegen.
Hoe zouden jullie dat doen?
Zou je dan weer aan het werk gaan waarbij je ook wel zwaar moet tillen (en misschien wel wat forceert) of echt wachten tot het zonder pijnstillers gaat?
meelen schreef:Ik zou ook wachten, zeker als je zwaar moet tillen.@Anke, thnx.
Ik weet het niet, normaal gaan we wel ieder jaar uit eten.
Maar nu weet ik nog van niets. ( kan ook omdat Ron denkt dat ik last van m'n rug heb en nu geen zin heb)
Gisteren heb ik een dag zonder pijnstillers gedaan om te kijken hoe het ging, maar dan heb ik wel last hoor.
Vanochtend vroeg wel weer ingenomen en kan mij nu prima bewegen.
Hoe zouden jullie dat doen?
Zou je dan weer aan het werk gaan waarbij je ook wel zwaar moet tillen (en misschien wel wat forceert) of echt wachten tot het zonder pijnstillers gaat?
meelen schreef:Ja, maar het is wel erg gezelligLIQUITA schreef:Ik ga naar de kapper (Sandra).
Doei en tot laters!!!!
Jeempie, moet je dan helemaal naar Assendelft?
Doe haar de groeten.
.
. Dat hartje aan de onderkant van het korte kettinkje is er af gegaan. Dat hartje heb ik nog wel, zat tussen mijn beha. Ik ben echt aan het balen, ben juist de duurtste veloren. Dat korte kettinkje gaat dus de kast in
. 

Yinari schreef:Nee hoor, geen nieuw spannend kapsel. Het is weer lekker uitgedund en gekleurd.GA je er een spannend nieuw kapsel van maken of blijf je hetzelfde? Fijne middag in ieder geval!
Is het in Zaandam ook ineens zo koud! Hier is er ineens zo'n vrieskou, brrrr

Yinari schreef:Je haar of het weer
.
.