schouwse ruiters topic....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:30

Maakt toch niets uit, voorlopig zie ik alleen schouwse ruiters hieraan deelnemen, RV Renesse is zo groot niet, kom er maar bij, gezellig .....

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:43

tuurlijk shan!!

marion: in t m ben je van t wijken af Tong uitsteken en in t M1 willen ze wel voorwaarts blijven zien, dus zoume over die verzameling nog niet zo druk maken hoor Knipoog

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:45

wie weet wie er op kampieonschappen foto`s of film heeft gemaakt? er stond daar zo`n stand maar k weet t nie meer :S

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:09

Lana had wel een dvd met haar proef erop. Volgens Wendy waren ze er s'middags niet meer.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:27

heb wel een stand gezien.. heb ze ff gemaild.. wie weet

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 18:00

mammaslamma schreef:
Hoi Jolanda,
Dat roepen er wel meer, zal wel blij zijn om van het wijken af te zijn, wie dat uitgevonden heeft......
Maar hij moet dan wel weer meer verzameld zijn, en voorlopig heb ik ruzie met hem omdat hij zo loopt te drammen, daarom hoop ik ook op de zomer, meer rust in zijn lijf , als ik dan nog es mijn zenuwen de baas kan, komt het wel goed.

Gewoon veel starten, dan wordt het met de zenuwen vanzelf minder. Knipoog

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 20:14

Oef, wat ben ik blij dat ik zelf geen wedstrijden rijd, en dat ik dat aan Edie overlaat.
Maar Marion, jij gaat dat wel redden hoor met Gerrit, als ik je in het begin zag knokken met hem, heb je nu heel veel bereikt.
Ook zo grappig hoe Cleo met die shets aan de gang is.. zo leren ze wel rijden in ieder geval.
Wie rijdt er van jullie de 24e ook mee met RV Renesse?
Edie moet dan voor de 3e keer, wie weet weer wat winstpunten erbij, na 2 wedstrijden al 5 winst in de B is niet zo slecht toch? Haha!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 20:46

ik moet met de hengst de 24e..

is shan dr vent erook weer Haha!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 20:54

Ik sta op de reservelijst, ben altijd maanden vtv al aan het opsturen van coupons, maar Jan-Leen heeft ook een wedstrijdschema en die gaat de 24e naar Zwartewaal, dus trailerprobleem......
Nu kon ik opgehaald worden, hoorde ik van iemand vorige week, maar ja, wedsrtijd vol natuurlijk, hopen op veel zieke mensen in de L2 dan maar.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 21:06

Nog ff over Cleo en dér shet, afgelopen zondag heeft ze alle records gebroken qua snelheid, Coco stond nog in z'n versnelling van de vorige dag(marathon), dus het was een zeer voorwaarts proefje........
Alles goed en wel, zo'n turboshet, maar tegen de tijd dat ze hem echt kan rijden, is ze eruit gegroeid, dat is wel jammer!
Gelukkig was ze niet verdrietig dat ze de F3 niet gehaald had, ze mag ook op een manegepony de proefjes doen, maar ze wil perse op Coco, leuk toch....

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 21:16

heeft ze van haar mama marion, dat hard willen gaan Tong uitsteken

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 21:53

Nou Marion, ze leren er mee van dan van de manege pony's, iedereen kan bv op Twinkle rijden, maar op Coco is het weer een ander verhaal. Edie vond het toen met jullie andere shet, toen ook zo leuk.
Cleo rijdt als ze zo ver is de sterren van de hemel, en als ze niet te hard groeit, dan kan ze nog lang door gaan hoor, kijk maar naar Lana, die gaat ook zo lekker lang door met Black, dat is toch leuk Haha!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:38

Niet iedereen kan op Twinkle een proefje rijden want ook Twinle is het wel eens zat. Twinkle is of niet voorruit te branden of gaat al aangalopperen als ze denkt dat het bijna zover is. En als ze zin heeft vliegt ze rustig een keer de verkeerde kant op.
Natuurlijk doet ze dit niet als er een ruitertje opzit die een beetje kan sturen, maar ze is geen automatische piloot hoor.
(kom niet aan mijn manege paardjes hoor, want daar ga ik voor door het vuur) Knipoog
Laatst bijgewerkt door shan op 13-02-08 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:38

Jow schreef:
ik moet met de hengst de 24e..

is shan dr vent erook weer Haha!

Zal vast wel! Haha!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:48

Cleo en Coco zijn trouwens wel een hele leuke combinatie hoor Mammaslamma! Cleo is zowieso een leuke meid!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 22:58

shan schreef:
Niet iedereen kan op Twinkle een proefje rijden want ook Twinle is het wel eens zat. Twinkle is of niet voorruit te branden of gaat al aangalopperen als ze denkt dat het bijna zover is. En als ze zin heeft vliegt ze rustig een keer de verkeerde kant op.
Natuurlijk doet ze dit niet als er een ruitertje opzit die een beetje kan sturen, maar ze is geen automatische piloot hoor.
(kom niet aan mijn manege paardjes hoor, want daar ga ik voor door het vuur) Knipoog

Daarom zei ik ook bv Joyce Knipoog Ze is wel veel makkelijker te rijden dan de shet van Cleo, en daar was het vergelijk meegemaakt.. Lachen
Maar de manegepaardjes en pony's hebben niks met de schouwse te maken... en de F proeven eigenlijk ook niet, die hebben allebei al een eigen topic.. enne als je daar mijn reactie's in leest zie je dat ik ook vrij fel reageer als ze reactie op de manege of op de paarden en pony's geven wat negatief is Tong uitsteken

Heb overigens nog niks van Willemieke gehoord over het viertal paarden.. ze had er 6 zei ze, hoop dat ze er binnenkort nog een bij heeft en genoeg heeft om te gaan beginnen.. madame hier heeft er ook wel zin in...

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 23:02

Is Twinkle niet de oude pony van Mandy?

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 23:04

Ja en zo makkelijk was ze toen niet. Haha!

O en F proefjes hebben ook niets met het Zeeuws kampioenschap te maken Yavanna, het geeft toch niet dat dat ter sprake komt omdat Cleo daar mee mee heeft gereden en haar moeder dat even wilde vertellen. Bloos
Het is een huiskamertopic en dat betekend dat je best eens af mag dwalen.
Dus dat soort dingen zullen nog wel vaker even aangehaald worden, niets erg toch. We komen allemaal op Grol.
Laatst bijgewerkt door shan op 13-02-08 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 23:07

ja klopt kan ik me nog goed herinneren.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 23:08

Of het nu over F proefjes gaat of over manege pony's, maakt toch niets uit, we zijn uiteindelijk allemaal ruiters van Schouwen,...........schouwse ruiters dus.
Gewoon gezellig beppen over vanalles, anders moeten we met z'n allen naar het zeeuwse wedstrijd topic gaan, vind dit wel gezellig zo.....
Zondag met Gerritje naar Ouddorp, moet pas om 20.00 starten, vind het zelf niet erg, lekker overdag gewoon relaxt vlechten en misschien nog wel ff rijden, mis ik wel boer zoekt vrouw(lol)

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 23:10

Haha, boer zoekt vrouw is het enige programma dat ik volg!
Daar komt geen paard tussen!
O en succes nog natuurlijk met Gerrit! Knipoog

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 09:35

viertal paarden is zo goed als rond volgens mij en de shets volgens mij ook.. carolien is bezig met dag van bakhuur.. ik heb gezegd dat ik t liefst de di of wo avond wil, weet niet of paarden op zelfde dag gaan vallen

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 10:17

Boer zoekt vrouw?? Yak.. nee, daar kijk ik niet naar, is geloof ik een van de best bekeken programma's op de nld tv.. ik vind het wel leuk om dubbel te liggen bij Uri Geller van een fakezooi is dat...sommige dingen zijn er wel leuk van, maar meestal niet.

En Marion, jij gaat dat met Gerrit wel redden hoor... keep the faith toch
En Cleo die komt ook wel verder met Coco, op een gegeven moment valt bij allebei het kwartje Haha!

Jow, leuk om te horen dat er al een groep paarden bij elkaar is.. hopelijk niet op de wo avond, want om de week heeft Edie les van Amber op woensdag.. en ik vind het niks als ze dan 's middags les heeft van Amber om dan 's avonds weer terug te moeten voor het viertal.. we zullen wel zien.

Ik ga nu nog ff snel een kledingstuk in elkaar naaien, dan kunnen die weer op de post naar de klanten..

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 10:24

pff wat creatief... das ver van mn bed show...
weet niet welke avond t word, want club geeft ook les op wo ofzo.. vorig jaar deed ik om de week t viertal maar nu zijn we later begonnen en doen we t iedere week..

eerste wedstrijd is iig 17 mei Haha!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 12:04

Waááát, ook voor de paarden Wow! of alleen voor de shetties? Welk niveau gaat het dan om? Ik bedoel, Edie is natuurlijk net in de B begonnen, en zou wel een L proef kunnen rijden, met gemak, maar M... ai Tong uitsteken

Yep, ik ben een crea bea, heerlijk veel kleren maken en dan nog het liefst victoriaans.. lang leven de corsetten Haha!