Zou iig niet weten welke ruin of merrie zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Demone schreef:Duifs... Nee, helaas...
Ik heb nog nooit op een Fries bij Ini gereden, nouja.. Hoevaak eigenlijk op manege paarden, amper...
Denk dat ik binnenkort ook weer ga lessen, was altijd reuze gezellig, maarja moet Plien eerst haar beeb op de wereld brengen![]()
![]()
.
Is die oude poownie er eigenlijk nog? Weet niet meer hoe hij (was een ruin dacht ik) heet, hij had iig niet zoveel tanden meer.

.
]
Hij heeft eerst nog een hele tijd z'n oude dag gesleten,

.
, en dat natuurlijk net vandaag!! Ik had zo'n zin in vanavond!
.
Zie liep vet netjes man!

xSwanHeart schreef:Haha, [***]Zie liep vet netjes man!
. Jij hebt Bravour ook betoverd of zo, hij ging er zowaar alweer niet vandoor bij jou
! Ik vind jullie echt leuk bij elkaar passen, hihi!
!
. Hihi! Dus ik verveel me nu dood, ik heb de Teletubbies onderhand wel gezien en ook Astrotv ben ik aardig zat
. Ahum.
.
!
Gelukkig dat ie er nog is...
loveshadow schreef:xSwanHeart schreef:Haha, eefZie liep vet netjes man!
Haha danku. Jij hebt Bravour ook betoverd of zo, hij ging er zowaar alweer niet vandoor bij jou
Otske ging gisteren trouwens ook vet goed, Kim!! Ik vond dat iedereen heel netjes reed!
Achteraf had ik misschien beter niet kunnen gaan paardrijden want ik heb gisteravond alles eruit gegooid wat erin zat om het maar even plat te zeggen. Hihi! Dus ik verveel me nu dood, ik heb de Teletubbies onderhand wel gezien en ook Astrotv ben ik aardig zat
. Ahum.
Is er al een veulentje trouwens, Solanne? Ging alles goed en wat is het geworden? Woow, een januariveulentje! Zie je ook niet zo heel veel![]()
De duif zit er trouwens nog steeds

Was hem in het begin alleen wel kwijt
Ben je nu weer wat beter?
Maar goed
loveshadow schreef:xSwanHeart schreef:Haha, eefZie liep vet netjes man!
Haha danku. Jij hebt Bravour ook betoverd of zo, hij ging er zowaar alweer niet vandoor bij jou
Hij is natuurlijk ook niet voor niets het allerliefste en lekkerste paard van de manege hea