Stal Langelaan praat DEEL 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:55

Jonge_Monte schreef:
Reentjuh schreef:
Hey maar Lin, je wilde zaterdag toch ook naar Sandy gaan? Wordt dat niet een beetje krap dan allemaal?

De hele bups komt zondag Ireen Knipoog

Haha, oooow ik zit weer niet op te letten, haha! Sorry!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:58

xDaayx schreef:
Goeiemoggel!!

Om naar mijn stage te komen moet ik tram 1 pakken tot het Spui in D'Haag en dan overstappen op de Randstadrail 3. Kom ik netjes op tijd (half 9) aan op het Spui, heb ik gewoon een HALF uur moeten wachten op die tram!! Verward Werd er echt niet vrolijk van, normaal gesproken hoef ik maar een paar minuten te wachten. Het is echt regelmatig dat ze gewoon niet rijden ofzo? En waarom? Geen idee, want andere trams rijden wel gewoon..

Haha, ben ik blij dat ik daar lekker vanaf ben. Komt vast nog wel vaker voor hoor Daay dat er een tram niet komt op dagen. Dan is er gewoon halverwege wat gebeurd en dan ineens komen er 2 of 3 trams tegelijk. Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:59

corinatoet schreef:
ireen had jij nog gekeken voor extra wedstrijden op de middenhof, gaat het nog wel even vragen maar volgens mij moest ik dat nog voor je doen en ben ik het vergeten , schaam schaam,

Je hoeft niet meer te vragen hoor Haha! Ik ga in januari bij chardon starten, hihi! Lekker dichtbij. En in december op de Berestein, dus ik ben weer voorzien! Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:00

Willen jullie allemaal stemmen?? Haha!

Het landelijk Innovatieplatform heeft een wedstrijd uitgeschreven voor de meest innovatieve en inspirerende werkplek. Priva doet uiteraard mee aan deze wedstrijd en hoopt op 6 december deze prijs in ontvangst te nemen. De inzending die de hoogste beoordeling haalt, wint de prijs en wijzelf kunnen deze score beïnvloeden door te stemmen via de website.

http://www.mijninnovatievewerkplek.nl/Meedoen/

Dus ga naar de website van ‘mijn innovatieve werkplek’ en geef Priva de score 5 (op schaal 1-5). Vertel dit ook door aan je familie, vrienden, buren en kennissen, zodat wij op 6 december deze prijs overhandigd krijgen van minister-president Jan Peter Balkenende, voorzitter van het landelijk Innovatieplatform.

De stemmen moeten vóór 3 december binnen zijn en per computer kan er maar één keer gestemd worden. Ik hoop dat iedereen hier aan meedoet!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:11

ja hoor gaan we doen, ik zal het ook even doorsturen hihi

oké je bent voorzien, oh leuk bij chardon dan ga ik mee, ik wil echt even komen kijken de vorige keer was ik zo ziek, mijn hoofd ontplofte gewoon , ik dach nou next time, maar naar chardon ben ik er hoor,

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:17

Reentjuh schreef:
Haha, ben ik blij dat ik daar lekker vanaf ben. Komt vast nog wel vaker voor hoor Daay dat er een tram niet komt op dagen. Dan is er gewoon halverwege wat gebeurd en dan ineens komen er 2 of 3 trams tegelijk. Haha!

Ja dat snap ik dat je daar blij mee ben! Het komt echt vaak voor en idd, vlak achter degene waar ik in ging kwam de volgende tram al, heel irritant! En tja de auto is ook geen optie, want die reiskosten krijg ik niet terug en sta je toch 's ochtends alleen maar in de file in binnenstad Den Haag. Ik heb natuurlijk een OV-kaart dus kan lekker gratis reizen door de weeks.

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:22

Wanneer ga je precies starten bij Chardon, Ireen? Dan kom ik namelijk wel kijken want het is toch maar 5 min van mijn huis vandaan. Kan ik ook nog wel wat foto's voor je maken.

Vind het ook wel leuk om even te kijken daar, heb er toch meer dan 4 jaar met veel plezier gereden.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:24

heb jij daar gereden daay, ik heb er echt mijn hele leven gelest en met de paarden gestaan, maar vroeger was het wel veeeeel leuker, het is nu te commercieel geworden

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:34

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:37

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:51

stop je er mee snackie, is het toch niet helemaal wat je ervan verwachtte

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:21

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:23

zo zeg dat is heftig, uh lijkt nou niet bepaald op een hert, beetje groot

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:24

corinatoet schreef:
heb jij daar gereden daay, ik heb er echt mijn hele leven gelest en met de paarden gestaan, maar vroeger was het wel veeeeel leuker, het is nu te commercieel geworden

Ja ik ben daar begonnen met rijden rond mijn 11e en rond de 4 a 5 jaar heb ik er gereden. Dus dat is al 5 jaar terug hoor. Ik vond Teun altijd heel goed les geven, had echt respect voor die man. Ja ik heb nooit gezien hoe het vroeger was, maar het is vandaag de dag eigenlijk gewoon te groot en idd te commercieel. Maarja als je eenmaal steeds groter wordt dan is daar geen stoppen meer aan op een bepaald moment. En de grote concurrent blijft natuurlijk Prinsenstad, die zijn lekker tegen elkaar aan het opboksen Lachen

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:35

corinatoet schreef:

Ohh ik heb er ook gelest, in mijn jonge jaren.
Ik was het meest te porren voor het carousel rijden, dat is echt gaaf Knipoog
Ik heb er gereden van mijn 15e tot mijn 23e jaar Haha!
dus al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden.
Maar ben er vorig jaar nog geweest.
Als Ietsen zo ver is dan ga ik daar ook een keertje heen Haha! Haha!
Dan kan Len gelijk mijn mooie oogappel zien Nagelbijten / Gniffelen

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:42

Jeetje, je zou haast je paard niet meer buiten durven zetten zeg.
Deze stroper is dan ook nog aardig blind geweest, een hert of een belgisch trekpaard kom op zeg Boos! Boos! Boos!
Zal me niets verbazen als dit dus een heel ander verhaal heeft, omdat dit dier in erbarmelijke omstandigheden was opgevangen daar.
Mijn gedachten gaan uit naar de vorige eigenaar Verward

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:50

Toen ik er reed deden ze niet echt meer aan carousel rijden, weet dat er 1 keer een wedstrijd was. Toen deden de mensen in de les na mij mee. Carousel rijden is wel super leuk Haha!

Ik heb wel vaker mee gedaan aan dressuurwedstrijdjes, maar 9 van de 10 keer wonnen die kinderen van Len :S Leek wel of ze partijdig waren en daarom vond ik het steeds minder leuk er aan mee te doen.

Een aantal jaar nadat ik gestopt was op Chardon en verzorgpaarden had, heb ik 2 jaar op Den Dulder gereden. Eigenlijk niet zozeer om wat te leren, maar meer dat ik weer een beetje verschillende paarden kon rijden. Heb het daar veel meer naar mijn zin gehad, omdat het daar veel minder groot was en je altijd wel met zaken kon helpen enzo. Heb heel wat zaterdagen daar doorgebracht. Ik reed altijd de nieuw binnengekomen/jonge paarden, dat vond ik geweldig en dan daarmee ook meedoen aan de dressuurwedstrijden Haha! We zijn met die manege ook wel een keer naar Meijendel geweest voor een 2 urige buitenrit! Alle paarden in de veewagen en trailers en gaan met de banaan. Daar heb ik echt geweldige herinneringen aan. Ze organiseerden elke maand dressuurwedstrijden en ik deed bijna altijd mee. Ze organiseerden ook koppelwedstrijden, dan moest je met ze tweeen als iets verkleed en de ene ging springen en de ander ging dressuren! GEWELDIG!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:57

ja heerlijk hé die meyendal ritten , 2de kerstdag meestal , heb er een aantal mee gereden heerlijk

ik heb altijd gelest bij teun zijn vriendin leone die heeft me ook echt het Z door geholpen, zij kan net als teun echt super les geven, ze werkte eerst bij de middenhof nl, nu ook bij chardon, ze zijn allebei heel kundig

maar heb er jaren met plezier gestaan, alleen hoe groter hoe onpersoonlijker

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:30

kijk eens, daay, sanne :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ze komen morgen waarschijnlijk binnen Go jij! Go jij!

De middelste is de mijne, ik vind hem zooooo cool!!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:38

Ja leuk hè die herinneringen. Ik heb dat weer met mijn manege. Heb ik 13 jaar gelest. Elk jaar mee op ruiterkamp met de hele groep. Alle manege paarden in de veewagen en die waren op kamp in Kootwijk heeeel anders dan thuis in de bak. Veel drukker natuurlijk Haha!
En ook elke maand een wedstrijdje starten. Ben zelfs 1x clubkampioen geworden. Toen reed ik op Hoogie in de B, hihi.
En voor kamp hadden we een sponsorspringwedstrijd, hihi, gingen we geld inzamelen voor kamp.

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:38

Heey! Wat goed dat ze af zijn Haha! Ik had die toch met dat hartje?

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:40

Prometheus lijkt me ook echt een ontzettend leuke manege! Jammer dat je alleen lid kan worden als je familie bij de TU werkt. Wie van jou familie werkt daar eigenlijk, Ireen?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:14

xDaayx schreef:
Heey! Wat goed dat ze af zijn Haha! Ik had die toch met dat hartje?

euhhhhhh moet ik ffin mijn pb boxkijken, weet het niet meer.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:18

Ik heb terug gezoct, en sanne wilde een sterretje, dus jij een hartje Ja

ahh, ik heb gewoon 4 pb box pagina's vol met sterkte wensen.

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:58

hallo wat is super opening peet! heel leuk gedaan. dat hebben jullie snel gedaan gister naar de 500 haha. die foto`s zijn ook leuk zeg. herkende friet niet eens, zo mooi schoon is hij op die foto.