Jonge_Monte schreef:Reentjuh schreef:Hey maar Lin, je wilde zaterdag toch ook naar Sandy gaan? Wordt dat niet een beetje krap dan allemaal?
De hele bups komt zondag Ireen
Haha, oooow ik zit weer niet op te letten, haha! Sorry!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jonge_Monte schreef:Reentjuh schreef:Hey maar Lin, je wilde zaterdag toch ook naar Sandy gaan? Wordt dat niet een beetje krap dan allemaal?
De hele bups komt zondag Ireen
xDaayx schreef:Goeiemoggel!!
Om naar mijn stage te komen moet ik tram 1 pakken tot het Spui in D'Haag en dan overstappen op de Randstadrail 3. Kom ik netjes op tijd (half 9) aan op het Spui, heb ik gewoon een HALF uur moeten wachten op die tram!!Werd er echt niet vrolijk van, normaal gesproken hoef ik maar een paar minuten te wachten. Het is echt regelmatig dat ze gewoon niet rijden ofzo? En waarom? Geen idee, want andere trams rijden wel gewoon..
corinatoet schreef:ireen had jij nog gekeken voor extra wedstrijden op de middenhof, gaat het nog wel even vragen maar volgens mij moest ik dat nog voor je doen en ben ik het vergeten , schaam schaam,
Ik ga in januari bij chardon starten, hihi! Lekker dichtbij. En in december op de Berestein, dus ik ben weer voorzien!
Reentjuh schreef:Haha, ben ik blij dat ik daar lekker vanaf ben. Komt vast nog wel vaker voor hoor Daay dat er een tram niet komt op dagen. Dan is er gewoon halverwege wat gebeurd en dan ineens komen er 2 of 3 trams tegelijk.
Citaat:
Hebben jullie dit gezien? [VN] Stroper ziet paard voor hert aan en schiet het neer Snackie schreef:
corinatoet schreef:heb jij daar gereden daay, ik heb er echt mijn hele leven gelest en met de paarden gestaan, maar vroeger was het wel veeeeel leuker, het is nu te commercieel geworden
corinatoet schreef:heb jij daar gereden daay, ik heb er echt mijn hele leven gelest en met de paarden gestaan, maar vroeger was het wel veeeeel leuker, het is nu te commercieel geworden

We zijn met die manege ook wel een keer naar Meijendel geweest voor een 2 urige buitenrit! Alle paarden in de veewagen en trailers en gaan met de banaan. Daar heb ik echt geweldige herinneringen aan. Ze organiseerden elke maand dressuurwedstrijden en ik deed bijna altijd mee. Ze organiseerden ook koppelwedstrijden, dan moest je met ze tweeen als iets verkleed en de ene ging springen en de ander ging dressuren! GEWELDIG! 

Ik had die toch met dat hartje? xDaayx schreef:Heey! Wat goed dat ze af zijnIk had die toch met dat hartje?