het is dus een beetje een mengsel tussen jou verzinsel en die van mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
JOEHOE!
Noesie schreef:niet helemaal lies... heb dr een paar dingentjes aan veranderd.. kletsen is beppen geworden, en ik heb erachter ook nog : tot op 't Einde gezet...
het is dus een beetje een mengsel tussen jou verzinsel en die van mij

Voor de liefhebbers 

een onderlegger voor onder oma dr zadel! Is t wat zachter voor dr ruggetje! Noesie schreef:Maar nog gefeliciteerd Ineke! Weet niet wanneer je dan wel jarig was

Ineke2 schreef:Noesie schreef:Maar nog gefeliciteerd Ineke! Weet niet wanneer je dan wel jarig was
Thanx
Ik was de 19e jarig en had inderdaad een giga kadootje achter mijn naam staan
Noesie schreef:ik hoop het, en anders leg in m ipv onder het zadel lekker OP t zadel, dan kan ik er met mijn poezelige billetjes lekker op gaan zitten

Ik had eerst ook zo'n bont-ding voor op het zadel voor mijn poezelige billetjes, maar nu heeft theo 'm voor z'n ehh 

Liesje89 schreef:HahahaIk had eerst ook zo'n bont-ding voor op het zadel voor mijn poezelige billetjes, maar nu heeft theo 'm voor z'n ehh
Poezelige billetjes ofzo
Wat een leuke laarzentas Kel!
Willik oooooook!!!!
haha, hou op, schei uit

loveseben schreef:Liesje89 schreef:HahahaIk had eerst ook zo'n bont-ding voor op het zadel voor mijn poezelige billetjes, maar nu heeft theo 'm voor z'n ehh
Poezelige billetjes ofzo
Wat een leuke laarzentas Kel!
Willik oooooook!!!!
haha, hou op, schei uit
die vent kan ook nergens tegen ook he
En dat noemt zich dan een echte vent. Rene rijd ook zonder bontje voor z'n poezelige billetjes, hahaha!