Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Sammy_ schreef:ik ga ff snel eten
zo naar stal..
tot zo! _Sammy_ schreef:zoo die van jou weer wel he, jij regelt het goed![]()
tot zo!
(paard binnenzetten) na laat eigenlijk ook maar staan hij smelt niet.. 
Maroush schreef:Hee Sammy, overloper
Na m'n tentamens kom ik ook een xtje bij jullie kijken, voor als Maroush straks (hopelijk) d'r baby heeft
pff worden veel veulens dit jaar(volgend) denk dat ik daar maar me bedje neer ga zetten is me al gevraagt, Wen doen je mee volgend jaar je bed neerzetten?
super_freek schreef:Ik heb het zooooooooo gehad met Petra! Ik had het er net weer ff met Corrie over en ik kan er weer kwaad om worden. Wat een ... wijf.
Maar goed nu even iets leuks. Ik heb zo lekker buiten gereden met Demi gister. Het is echt zo'n droppie dat kind. Ik wilde eerst absoluut niet iemand die Smokey ging verzorgen, maar ik ben zo blij met Deem. Ze is zo lief voor hem en ze is ook zo vaak lekker aan het tutten, wandelen en poetsen met hem. En die dankbare blik in haar ogen als ze hem weer mag verzorgen. Sam je boft echt met zo'n zusje. Dat naambordje dat ze aan je heeft gegeven, echt zooooo lief.
super_freek schreef:maar Maus vertel, hoe bevalt het om fulltime te werken en pas in de avond naar stal te kunnen?