. Ik heb zelf echt duizenden foto's van haar en nog een heleboel informatie voor diegene die zich daarvoor interesseren, stuur maar een berichtje.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik heb zelf echt duizenden foto's van haar en nog een heleboel informatie voor diegene die zich daarvoor interesseren, stuur maar een berichtje.
xclairee schreef:Ik ben die vriendin van Ave! die helemaal gek van Summer is. Ze staat nu nog tot de zomer op de manege in Drenthe. Aan het begin van de zomervakantie komt ze als het goed is hierheen. Ik heb haar al heel lang gereden op de vorige manege. Waren op de vorige manege van Summer al mensen helemaal gek van haar? Of hebben die mischien nog foto's van Summer toen ze daar nog stond? Of gewoon leuke informatie over haar hoe ze toen was? Stuur me dan een berichtje. Ik heb zelf echt duizenden foto's van haar en nog een heleboel informatie voor diegene die zich daarvoor interesseren, stuur maar een berichtje.
gewoon een schatje...

succes mellamoshan schreef:hey denice, wat leuk dat je hier een topic over hebt gemaakt! heb me eigenlijk altijd wel al afgevraagd wat er met die paarden zoal is gebeurd. van candy wist ik het nat al van je, maar zoals dat carlos nog leeft... whow die is echt oud niet normaal meer! ik hou dit topic ff in de gaten nog. is die foto van dat meisje op (die) pony genaamd bandit echt bandit? ik ken nl de bandit van de manege niet, maar ik ken wel ook een meisje met een bonte hengst genaamd bandit, en die zag er anders uit als die op de foto. miss is het wel een heel andere hoor.

zie je dan wel ofzo!
haha Binckydenice schreef:Haha, dat moet ons Summertje wel zijn...
Ze is alleen wat lichter geworden na een aantal jaren, dat gebeurd altijd bij schimmels....
Ik ben blij dat ze een goed thuis heeft, staat ze nu in drenthe?
. Maar omdat ik t nu nog best druk heb met school komt ze als de zomervakantie begint en ik lekker alle tijd voor haar heb hierheen. Snap je (a)?
petrouskafan schreef:wij hebben een paard op de manege staan: Barcas
heeft vroeger last van z`n rug gehad (volgens mij)
nu niet meer. Hij heeft tijdens het rijden een mategaal of tielleman aan z`n zadel.
Misschies is het um
hij is 1ste (F7) 2de(F3) en 3de(F6) geworden met dressuur.