lytse2003 schreef:Hallo Leuk een toppic met allemaal meyvliet mensen.
wie is dit als ik vragen mag??? groetjes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lytse2003 schreef:Hallo Leuk een toppic met allemaal meyvliet mensen.
gjalt schreef:joeppie pagina 2!!!!!! whahahhaa......
leuk he shir!!1
kus
gjalt schreef:lytse2003 schreef:Hallo Leuk een toppic met allemaal meyvliet mensen.
wie is dit als ik vragen mag??? groetjes!
jij ook trouwens! (op reem)
Dan is Bokt toch een goed excuus om af en toe ff pauze te nemen hihi Chocolaatje schreef:Ben nu wiskunde aant leren, morgen proefwerkDan is Bokt toch een goed excuus om af en toe ff pauze te nemen hihi
Citaat:Ik ben het baasje van Lytse de fries die achter aan staat.
lytse2003 schreef:Wij staan achter met het kleine friesje en bordeau rode auto kan wel ik was er niet vandaag maar mijn zusje.
(En we kunnen wel wat Z combi's gebruiken Cleo..
)
HaileysComet schreef:Jawel Noor, je kent mij toch van Bokt.
Hee Lytse ook op Bokt!
Alex zit ook op Bokt, maar heeft maar 1 berichtje geplaatst, kreeg commentaar en is volgens mij nooit meer op Bokt geweest! In het fototopic iets over een slofteugel geplaatst met als onderwerp: ToyBoy. Dat zijn alweer 3 Bokt overtredingen! Foei Alex!![]()
Ben net thuis, lekker middagje vrijgenomen en ga straks naar stal. Hopelijk is de bak al klaar!
Wie heeft er zin om digitale rijfoto's van mij en Hailey te maken? Ik had nog beloofd in het bonteforum wat rijfoto's te plaatsen. Hailey gaat nu bijna de wei op en ik wil graag voordat ze de wei op gaat nog wat foto's. Mijn digitale toestel zit op het moment in het vliegtuig, denk ergens boven Duitsland, richting Bali.
Kimmie ben je al vertrokken naar de andere stal of ga je morgen?
Ik ga even een broodje naar binnen werken en dan ben ik er zo rond 2 uur.
HaileysComet schreef:Is goed, dan maak ik ook van jou foto's. In de buitenbak kan je echt mooie foto's maken met de wei op de achtergrond. Leuk!![]()
Ik doe straks de deken af van Banania.Ik ga even een broodje naar binnen werken en dan ben ik er zo rond 2 uur.
Echt jammer dat onze Kimmie weggaat.
Sirocco schreef:Heey noor, hoorde je berichtje over de wedstrijd. Jammer. Ik ga me opgeven op 27 mei bij RV Groenendael, wie gaat er mee??
(nou, weet niet of Gea mee wil, maar die heeft geen keus hihi) Mijn coupons liggen klaar voor de bus.

Arme Alex.