Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vjestagirl schreef:Ik ben er zelf nu 3x geweest.
K vind t helemaal super. Als je aankomt breng je je spullen naar een slaapkamer. Daarna krijg je een rondleiding, je krijgt de huisregels te horen en alle paarden worden aan je voorgesteld. Daarna ga je allemaal een paard zadelen en ga je uitproberen in de bak. Dan rijd je op 4 verschillende paarden.
Dan heb je 2 dagen dat je in de bak rijd, een buitenrit maakt, de chrosswei in gaat enz enz. Heel stoer, lekker actief met paarden bezig zijn.
Op woensdag ga je dan 's middags weg, rijd je door tot een van de stops. Daar zadel je de paarden af, en ga je naar binnen. Allemaal een matras kiezen, en je bed opmaken (idd in een schuur op de grond) maar de douches en toiletten zijn overal netjes en schoon.
Dan donderdag de hele dag rijden, met 's middags n stop met de andere groep samen (als je niet verdwaald).
en dan vrijdag weer rijden, terug naar t Reelear, vaak met een ijsje tussendoor. 's avonds de bonte avond, prijsuitreiking van de behaalde punten (je kunt de hele week door punten verdienen door klusjes te doen, maar ze ook verliezen door je spullen niet op te ruimen of van je paard te vallen).
Ik heb m'n eerste jaar op Eric gereden. Een grote ruin van 1.83, bang voor alles, maar wel super lief.
2de jaar op Heros, waar ook stoer, maar die was vrij traag.
En het laatste jaar op Miquis gereden, zwarte ijslander, en dat was gewoon stoer. Beestje kan springen, en liep ook lekker vlot door. Toen ik m reed was hij nog niet zo lang onder het zadel, dus k weet niet hoe hij nu is...
Edit: ik wil dit jaar eigenlijk weer, dan met mijn eigen merrie, maar k word 26 juni 19 en 1 juli is hun eerste kamp...
MiSjUhLoVe schreef:Ik heb op Desie de trektocht gereden, echt een super tof beestje is dat!
Die is ook leuk
Was helemaal gek van haar! Ze was best wel pittig. Heel de tijd dribbelen tijdens de trektocht ook al waren we al lang onderweg. En met het crossen in de wei ging ze toch wel voorop met nog een paar haha. Dus lekker snel en lief.
t lijkt me echt een superkamp
Welke week gaan jullie?

yupyup schreef:heeey mensen..
dit schrok mij wel een beetje af...
LET OP:
Alle ruiters die deelnemen aan een activiteit van Stal 't Reelaer dienen in het bezit te zijn van een geldig ruiterpaspoort. Bekijk je voordelen van een ruiterpaspoort op www.ruiterpaspoort.nl. De weekenden en weken die rood zijn gemaakt zijn volgeboekt. Boek op tijd want vol = vol !
moet dat ook voor de jongerentrektocht?
yupyup schreef:heeey mensen..
dit schrok mij wel een beetje af...
LET OP:
Alle ruiters die deelnemen aan een activiteit van Stal 't Reelaer dienen in het bezit te zijn van een geldig ruiterpaspoort. Bekijk je voordelen van een ruiterpaspoort op www.ruiterpaspoort.nl. De weekenden en weken die rood zijn gemaakt zijn volgeboekt. Boek op tijd want vol = vol !
moet dat ook voor de jongerentrektocht?
), en ik ga geen uren rijden om in Raalte men paspoort te halen. Nu doe ik het in Eersel..
Ik heb er vet zin in!!