Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat is dit nu weer voor actie?! Ze hebben de manege een aantal jaar geleden nog uitgebreid met een extra binnenbak toch? En dan kan het nu opeens niet meer uit? Erg jammer dat het zo voor veel leden onmogelijk -of in ieder geval een stuk moeilijker- wordt gemaakt om te rijden. hammie schreef:Toen ik nog vrijwilliger was bij de Stichting Paardrijden Gehandicapten Leeuwarden op de Leeuwarder Manege, was er 1 groot wit paard. Die zal je bedoelen denk ik: 'Nikita'(klein vraagje weet iemand hoe dat witte paard heet? Erg leuk dier om op te rijden. Heb er zelf toen een les op gehad maar ben de naam kwijt)

Jobbeltje schreef:Rianne, weet jij welke paarden en pony's er te koop staan?
sheilarianne schreef:Jep, alleen noemen ze zich dan nog wel leeuwarder manege maar eigenlijk zijn ze dan gewoon een normale pensionstal met wat paardjes die ze dan houden om te leasen!! Eigenlijk vind ik dan dat je jezelf dan geen manege meer hoort te noemen!!
brendalevita schreef:hallo ik vind het ook een stom idee ok het is niet duur 100 euro 3 keer rijden per week maar waar gaat alles heen wat dat niet kan betalen en vooral de kleintjes?ach tis altijd duidelijk geweest dat wilfred een zakenman is en jurjen( oude eigenaar) was een paardenliefhebber een groot verschil heel spijtig even
offtopic heb voor 2 dagen per week hulp nodig met e pony en jonge fries in hilaard vlakbij leeuwarden!
brendalevita schreef:maar waar gaat alles heen wat dat niet kan betalen en vooral de kleintjes?ach tis altijd duidelijk geweest dat wilfred een zakenman is en jurjen( oude eigenaar) was een paardenliefhebber een groot verschil heel spijtig even
Wind schreef:Wat is dit nu weer voor actie?! Ze hebben de manege een aantal jaar geleden nog uitgebreid met een extra binnenbak toch? En dan kan het nu opeens niet meer uit? Erg jammer dat het zo voor veel leden onmogelijk -of in ieder geval een stuk moeilijker- wordt gemaakt om te rijden.
sheilarianne schreef:@ roxie:
Heb jij julia haar msn? want julia heeft bij mij in de klas gezeten!! dus ik ken haar wel ze hebben toch op de manege een pony staan(die grijze)
Groetjes Rianne