Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:41

Miss_Montana schreef:
Mwoah vond het eigenlijk wel grappig. Moet wel want als je gefrustreerd raakt kom je helemaal niet verder. Was wel moe daarna zeg!

Hahaha! Een half uur achter die ouwe dame aanlopen! Op de een of andere manier hebben paarden in de wei wel altijd zin om te lopen maar in de bak vinden ze het ineens teveel gevraagd Verward Hmm volgens mij worden wij in de maling genomen!

Waarom ga je dan nog eigenlijk naar school Tong uitsteken Als je thuis ook kan bokken!

Tsja, die ene KWPNner met dekenfobie die ik reed wou dus ook niet uit de paddock komen, dat was altijd een drama, heb ik ook uren achter gesjokt... Tong uitsteken Cowboy lijkt in de wei wel actiever dan onder 't zadel he? Haha! Wat dat betreft heb ik geluk met Stees, die komt altijd zwaar enthousiast op me af. Nagelbijten / Gniffelen

Tsja, omdat dat uur ingeroosterd sta, anders gaan ze zeuren dat je spijbeld... Gek he als je 1 uur naar school moet om te internetten en dat er dan bijna niemand komt... Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:41

Pagina 2 Go jij! Go jij! Wow wat een snelheid Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:48

Whaaaa de 2e pagina! Hahaha! Ik heb wat pbtjes verstuurd naar Starnmeer bokkers. Die zullen wel denken: Dat zijn er veel die ook op bokt zitten! Nee het zijn Suus en [***] Haha!

Dat dekenfobie paard komt kwa karakter ook best wel over als Charming. Wel grappig dat jij echt alleen maar voor dat soort merries valt. Mss word Whiskey ook wel zo? Tong uitsteken Stees is echt lief dat ze altijd zo enthousiast is. Haar papa kon ook altijd heel enthousiast zijn (maar dan moest er wel een merrie voorbij lopen Haha!)

Leraren zijn echt zo goed in het dreigen met absentie. Maar puntje bij paaltje gebeurd er helemaal niets. Zo gaat dat bij ons altijd Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:51

Miss_Montana schreef:
Whaaaa de 2e pagina! Hahaha! Ik heb wat pbtjes verstuurd naar Starnmeer bokkers. Die zullen wel denken: Dat zijn er veel die ook op bokt zitten! Nee het zijn Suus en Beau Haha!

Dat dekenfobie paard komt kwa karakter ook best wel over als Charming. Wel grappig dat jij echt alleen maar voor dat soort merries valt. Mss word Whiskey ook wel zo? Tong uitsteken Stees is echt lief dat ze altijd zo enthousiast is. Haar papa kon ook altijd heel enthousiast zijn (maar dan moest er wel een merrie voorbij lopen Haha!)

Leraren zijn echt zo goed in het dreigen met absentie. Maar puntje bij paaltje gebeurd er helemaal niets. Zo gaat dat bij ons altijd Boos!

Haha ja, of ze denken serieus te kunnen kletsen, dat valt tegen, wij zitten ertussen, 't is eigenlijk precies als via pb, alleen dan hoef ik m'n pb box niet meer leeg te halen. Haha! Clown

Haha, tsja een beetje dom maar 't is echt puur dat karaktertje waar ik op val, de vorige ook, was de schrik van stal hoor, ze was vals, stom en lelijk. Clown Ik kon d'r gewoon plat knuffelen hoor, maar de rest was bang van d'r, ja dat heeft die pony ook iets van ja hoeft 't 'ff niet. Tong uitsteken

Leraren zijn stom he... Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:57

Daarvoor word je leraar, om stom te doen Tong uitsteken

Ik moest ook echt al die mailtjes weer verwijderen om de dag. Ech niet normaal! Ook mijn hotmail, ik was 3 dagen niet meer op hotmail geweest: U heeft 20 nieuwe berichten. Dus ik WAT?! Zo, ik ben in eens popiejopie. Waren het alleen 'New private message has arrived' Clown

Nja, dat kan toch dat je op zulk soort karakter valt. Ik val bijv weer op echt een eigenwijs, moedig en ondeugend karakter. Daar ben ik helemaal gek van en Boudoum voldoet precies aan die beschrijving Lachen

Arme mede Starnmeerbokkers, komt af en toe een berichtje doorheen en na 3 pagina's door ons volgekletst in 10min kan er pas op worden gereageerd Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:01

Haha daarom wil ik geen mailtjes wanneer ik een pb heb, wordt ik soms helemaal gek van. Haha!

Tsja, ik moet trouwens wel zeggen dat ik qua karakter onwijs blij ben met Stees (goh, volgens mij ben ik qua alles blij met d'r Nagelbijten / Gniffelen ), om nou elke dag met een minder lief paard om te gaan... Nee dat zou me niet lukken... Tong uitsteken

Helemaal geen medelijden met die mede Starnmeerbokkers hoor... Whoosh!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:02

Ik ga nu trouwens heel snel naar school fietsen zodat ik daar verder kan kletsen, tot zo... Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:04

Hahaha pas wel op voor het overige verkeer als je voorbij scheurt op je fietsie Haha! Dan ga ik ook ff meteen boodschappen doen!

Stees is gewoon je droompoownie! Het lijkt mij ook idd moeilijk om constant met een chagrijnig paard om te gaan. Of zo eentje die je er wel eens voor de fun afbokt weet je wel? Daar zou ik ook echt niet meer kunnen leven.

Nou tot zo!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:26

Miss_Montana schreef:
Hahaha pas wel op voor het overige verkeer als je voorbij scheurt op je fietsie Haha! Dan ga ik ook ff meteen boodschappen doen!

Stees is gewoon je droompoownie! Het lijkt mij ook idd moeilijk om constant met een chagrijnig paard om te gaan. Of zo eentje die je er wel eens voor de fun afbokt weet je wel? Daar zou ik ook echt niet meer kunnen leven.

Nou tot zo!

Nou iedereen heeft 't overleefd hoor, 't waait wel enorm dus dat wordt lachen als ik straks naar Stees fiets... Nagelbijten / Gniffelen

Jah Stees is mijn droompoowniej... Lovers Paarden die echt vals zijn qua karakter zijn niet leuk nee... Alhoewel ik bij vlagen onwijs goed om kan gaan met paarden die echt stronteigenwijs zijn, ik weet niet 't klikt vaak gewoon... Nagelbijten / Gniffelen Ik heb echt altijd een klik met merries trouwens, heel vaag, heb 1x echt een hele goede band gehad met een ruintje, maar die was nog onwijs jong (en Shet Clown ), die moest ik van alles leren van de eigenaar, en tijdens 't leerproces ontwikkel je nou eenmaal een band, maar de rest van alle paarden waar ik echt een klik mee had waren echt oudere stronteigenwijze merries... Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:38

Flutschool... Wanneer ik 1 uur naar school kom voor een lesje internet gooien ze internet eruit... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:53

Hahaha lekker handig Tong uitsteken Gelukkig dat iedereen het overleefd heeft. Die wind is idd niet leuk, ik ging in een rokje naar school da's ook fijn met die wind Vork

Echt grappig jij en de merries Tong uitsteken Het kan idd gewoon klikken mss heeft het wat met jouw persoonlijkheid te maken?

Heb btw ook nog steeds geen boodschappen gedaan, er is nu weer interesse in mijn zadel dus ik ging even mailen enzo. Het is iemand die dichtbij woont en er echt €50 voor wil geven. Echt spotgoedkoop want het is een geweldig dingetje, ben net gek dat ik er zo weinig voor vraag. Hopen dat het geen penny is want ik had overduidelijk met een minderjarig persoon te maken qua schrijfstijl, aanhef van de email: Heeey.... Verward Ik hoop echt dat dit serieus is want ik wil van dat ding af het ligt nu alleen maar in de weg te liggen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:56

Miss_Montana schreef:
Hahaha lekker handig Tong uitsteken Gelukkig dat iedereen het overleefd heeft. Die wind is idd niet leuk, ik ging in een rokje naar school da's ook fijn met die wind Vork

Echt grappig jij en de merries Tong uitsteken Het kan idd gewoon klikken mss heeft het wat met jouw persoonlijkheid te maken?

Heb btw ook nog steeds geen boodschappen gedaan, er is nu weer interesse in mijn zadel dus ik ging even mailen enzo. Het is iemand die dichtbij woont en er echt €50 voor wil geven. Echt spotgoedkoop want het is een geweldig dingetje, ben net gek dat ik er zo weinig voor vraag. Hopen dat het geen penny is want ik had overduidelijk met een minderjarig persoon te maken qua schrijfstijl, aanhef van de email: Heeey.... Verward Ik hoop echt dat dit serieus is want ik wil van dat ding af het ligt nu alleen maar in de weg te liggen.

Wind is niet leuk nee, vooral niet omdat ik de hele polder door moet voor ik bij Stees ben, af en toe een paar boerderijtjes maar voor de rest is er niks dat de wind tegenhoudt.. Nagelbijten / Gniffelen

Tsja, ik ben gewoon een merriemens... Lovers

Hmm, als 't een goed zadeltje is zou je d'r meer voor kunnen krijgen, ik ben persoonlijk al niet zo happig op mensen die een mail beginnen met heeeeey... Nagelbijten / Gniffelen Zou best wel 'ns een penny kunnen zijn, of anders iemand die gewoon nooit heeft geleerd hoe je een nette mail begint... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 14:02

Dat word trappen naar Steesje Tong uitsteken

Nee ik vertrouw dat ook niet echt dat soort mailtjes. Maar als diegene langskomt en mij die €50 geeft ben ik blij en heb ik weer een lekker zakcentje. Kan ook idd iemand zijn die geen nette mailtjes kan versturen. Die zullen het later nog behoorlijk moeilijk krijgen. Maarja, zelfs volwassenen schrijven mailtjes waarvan je denkt Verward

Ohja, gister kreeg ik ook nog een mailtje over dat zadel. Het bestond uit 1 zin en er stond: Zit het zadel ook lekker zacht? Bwhahaha ik moest vet lachen toen ik dat las!

Heb teruggemaild dat het lekker zit maar dat dat voor iedereen persoonlijk is. Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 14:07

Miss_Montana schreef:
Dat word trappen naar Steesje Tong uitsteken

Nee ik vertrouw dat ook niet echt dat soort mailtjes. Maar als diegene langskomt en mij die €50 geeft ben ik blij en heb ik weer een lekker zakcentje. Kan ook idd iemand zijn die geen nette mailtjes kan versturen. Die zullen het later nog behoorlijk moeilijk krijgen. Maarja, zelfs volwassenen schrijven mailtjes waarvan je denkt Verward

Ohja, gister kreeg ik ook nog een mailtje over dat zadel. Het bestond uit 1 zin en er stond: Zit het zadel ook lekker zacht? Bwhahaha ik moest vet lachen toen ik dat las!

Heb teruggemaild dat het lekker zit maar dat dat voor iedereen persoonlijk is. Vork

Hard trappen naar Steesje, maar 't is 't waard want dan kan ik d'r weer heeelemaal plat knuffen. Vork

Ja als diegene je echt 50 euro wilt geven zou ik niet ongelukkig zijn, dan maar een penny met een zadeltje.. Clown D'r zitten inderdaad wel 'ns volwassenen tussen die qua schrijfgedrag ergens in de pubertijd lijken te hangen, maar vaak zijn die irl ook een beetje vaag... Nagelbijten / Gniffelen

Haha dat mailtje is ook errug droog... Nagelbijten / Gniffelen Mss wil die d'r een stuk schaap bij zodat 't lekkerder zit.. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 14:08

Hmm, over een paar minuutjes ben ik uit Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 15:21

Goh, en ik ben weer thuis, heel alleen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 16:30

Heej ik ben er weer! Ik was vergeten dat ik het huis nog even schoon zou maken voor mijn mams Schijnheilig Dus ben dat even gaan doen in de tussentijd. Ondertussen al een heleboel verwaaide knuffels gegeven aan Stees?

Ohja, zadeltje is zo goed als verkocht aan diegene die mij vanmiddag mailde. Ze komt hem als het goed is 1 okt ophalen. Heerlijk!

Tja, ik had idd die ander met zo'n antwoord moeten terugmailen Haha!

Goh, het loopt hier wel storm he btw? Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 16:44

Miss_Montana schreef:
Heej ik ben er weer! Ik was vergeten dat ik het huis nog even schoon zou maken voor mijn mams Schijnheilig Dus ben dat even gaan doen in de tussentijd. Ondertussen al een heleboel verwaaide knuffels gegeven aan Stees?

Ohja, zadeltje is zo goed als verkocht aan diegene die mij vanmiddag mailde. Ze komt hem als het goed is 1 okt ophalen. Heerlijk!

Tja, ik had idd die ander met zo'n antwoord moeten terugmailen Haha!

Goh, het loopt hier wel storm he btw? Tong uitsteken

1 tip: schoonmaakster... Koe Haha!

Heel veel knuffeltjes gegeven aan Stees ja, heb d'r eigenlijk alleen geknuft en gecheckt op wondjes (had ze niet, wel iets anders vaags ontdekt; ze krijgt nu ook witte haren in d'r vacht, ze wordt donkerder en lichter tegelijkertijd Blond ), 't minimale dat ik elke dag met d'r doe is gewoon ff overal aanraken en even controleren. Tong uitsteken

't Loopt hier heel erg storm... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 16:54

Oeh mss krijg je wel een speciale totaal nieuwe kleurcombinatie quarter poownie!!!

Tja, een drukte van jewelste. Nja, mss komt het nog Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 16:58

Haha als dat donkere nou donkerder wordt en dat lichtere lichter heb ik straks een Paint... Clown Haha d'r vachtje past zo wel bij d'r staart en d'r manen, ook zo multicolor, bruin, zwart en wit... *LOL*

Kan 't niet allemaal bijlezen hoor, gaat zo snel... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:01

Hahaha ja en al die verschillende gespreksonderwerpen dan! Word er bijna gek van! Mss zijn ze wel geschrokken van ons en willen ze niet eens bij ons horen...

Mss krijg je wel een chocolate palomino paint dan Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:03

Miss_Montana schreef:
Hahaha ja en al die verschillende gespreksonderwerpen dan! Word er bijna gek van! Mss zijn ze wel geschrokken van ons en willen ze niet eens bij ons horen...

Mss krijg je wel een chocolate palomino paint dan Clown

Haha ja, kan 't echt niet bijhouden door... *LOL*

We zijn ook wel heel eng, 't is goed dat ik nog geen muziekfilmpjes heb gedumpt in dit topic want dan ren jij zelfs gillend weg... Haha!

Of een Dunalino overo... Clown Of een grulla, of of of... Misschien wordt ze wel chestnut? Koe Die laatste lijkt me 't meest onwaarschijnlijk... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:18

Whahaha zijn ze zo erg dan? Tong uitsteken

Agos, zitten wij hier te bedenken wat voor schitterende kleur ze krijgt, krijgt ze echt zo'n normale kleur. Maar ze word er niet minder lief op gelukkig Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:20

Miss_Montana schreef:
Whahaha zijn ze zo erg dan? Tong uitsteken

Agos, zitten wij hier te bedenken wat voor schitterende kleur ze krijgt, krijgt ze echt zo'n normale kleur. Maar ze word er niet minder lief op gelukkig Haha!

Nou, denk niet dat je de muziek die ik luister wat vind... Nagelbijten / Gniffelen

Haha, achjoh ze is nu gewoon een toverballen chestnut, met vreemde vlekjes en witte haartjes... Clown Mijn tricolor poownie... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:24

Hahaha tof, Stacey de poownie tricolorie Tong uitsteken

Waar luister jij dan naar? Nu maak je me toch wel nieuwsgierig Ja . Mij trouwens benieuwen wanneer dat meisje uit het andere topic gaat rijden, vet jammer dat ze het niet wilde zeggen!

Volgens mij zitten we bijna aan de 3!!! Haha! Haha! Haha! Haha!