Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:24

AAAIGHT Dymphke was leuke les gister Clown wel een 'beetje' warm... ik viel halverwege bijna van chessley af zo heet Tong uitsteken en later viel ik er nog bijna af omdat ik zonder beugels gallopeerde en chess dacht dat het leuk was om sterk naar rechts af te wijken als ik terug naar draf wou Tong uitsteken maar ik bleef zitten Clown chessley is leuk Haha!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:42

joaaah gek, twas wel een "beetje" warm Clown Tong uitsteken ik verdroogde zo ongeveer op Noël, whaha Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 16:17

vnaaf weer dymphke Clown ik wil niet Tong uitsteken ik heb nu al hoofdpijn Tong uitsteken ik ga wel de hele les stappen, dan kan ik mijn paard ook wel mooi laten lopen Tong uitsteken

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 23:55

Zoolgangster schreef:
Hoi, ik heb er 3 jaar gereden, op oa. Dumara, Chanel, Lady, Sofietje, Paulien, Spoetnik, Magnum, Fleur, Mammaloe, Wodan, Pasja en nog een heleboel andere. Dat is alweer meer dan 12 jaar geleden! Dromen

Heb er ook lang gereden en gewerkt Lachen supertijd gehad! Ken van vroeger Bandiet, Arabesque, Sophietje, Fleur, Wodan, Manolito, Magnum, Snoopy (daar reed ik zelfs mijn eerste lessen op). Maar das echt van mn begintijd. Ken ook nog wel ponies en paarden van nu. Calypso blijft een superpaardje Lachen Butterfly was een topper. Investment ook zeker, net als Kelly. Maar Voicy blijft de beste ever! Haha!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:07

@ miss_blimm: volgens mij ken ik jou nog... Jij was dat meisje met die coole haren Vork (zo noemden me nichtje je altijd, haha Tong uitsteken ). Jij stond toch achter de bar?

Nougoed, mn nieuwe hoofdstel en mn dressuurzadel zijn binnen! Jeujjj Vork .

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:51

Haha ja ik ken jou wel Dympke. Jij was altijd samen met Ilse, die van Amy. Je ziet er al een stuk ouder uit in je profiel Lachen leuk dat je Deurne gaat doen. Mag je ook stage lopen bij HC de Hearst?

En mn haren zijn een stuk minder 'cool'. Zijn nu gewoon lang en geen rare kleuren, ivm werk.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:56

Jaa, haha ik was altijd samen met ilse, mn nichtje. Ik ga geen stage lopen op de Haerst, maar op de HJC Manege in Tolbert. mocht je willen weten hoe het er daar allemaal uitziet etc. , de site is: www.hjcmanege.nl

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:04

Jeej, woensdag EINDELIJK weer rijden, en morgen gaat de manege weer open Pling Ik heb nieuwe laarzen(Petrie Anky) dus ik ben benieuwd hoe ze rijden Tong uitsteken
Ben ook heel benieuwd hoe de kantine nu er uit ziet Lachen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:23

eej annelotte! Die laarzen heb ik ook! Super laarzen. Heb wel serieus 2 maanden met blauwe plekken rond gelopen maarre, dat wordt vanzelf minder! Wil je de groetjes aan iedereen doen van mij woensdag? Ik kom niet meer op de manege namelijk. Nou, daaag

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 09:03

Ik mag van mijn moeder wel weer bij de manege rijden.
Maar van mijn vader niet, duss ik weet het niet of ik het nog mag..

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 13:26

Ojeej, dat zou balen zijn mandy.

Vandaag nog naar mn stagebedrijf geweest. Is groot zeg. Je hebt er een stal voor manege paarden/pony's, voor pensionklanten en een handelsstal. Ook zijn er nog noodboxen voor het geval de handelsstal vol staat. Ik kom in de handelsstal van het bedrijf te werken. Ook gaan mn stagebeleidster en ik kijken naar een geschikt paard van het bedrijf waarmee ik aan de slag kan gaan en waarmee ik zal kunnen starten.
Mijn leerdoelen zijn: (ik citeer): "rijden/springen van verschillende paarden, verzorging, lesgeven, wedstrijd rijden, klaarmaken en voorrijden van handelspaarden" . Verder heeft ze dingen ingevuld over de dagindeling van een werkdag ('sochtends opstrooien, rechttrekken, voeren etc. voor middagpauze uur rijden, na middagpauze voeren, aan de slag met de handelspaarden en met "mn eigen paard" aan de slag gaan (en dit zal voor 90% springgericht zijn, er zal elke dag worden gesprongen en op maandag is er oefenparcour), eind van de middag nog voeren en stal op orde maken. Tussendoor het toiletteren van net binnen gekomen handelspaarden en onder begeleiding lesgeven. Heb er iig zin aan!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:05

Klinkt goed Dypmke. Ben benieuwd hoe je leskrijgt Lachen is het een goed bedrijf? Wel gaaf dat je handel mag rijden, leer je veel van. Plaats je een x foto's van je rijden?

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 09:59

Klinkt er leuk Dymphke! Net als Desiree zegt plaats je een keer foto van rijden? Lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:15

hey dees alles goed? ben benieuwd hoe het daar is geworden! ga binnenkort maar gauw eens kijken bij herman!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:21

Jihoew, mocht vandaag op Chessley, wat een gaaf beest is dat Pling btje goofy grootte, maar best lastig Clown heel druk maar niet dat ze er vandoor schiet ofzoo... ging echt goed, en mn laarzen zaten al een stuk beter Pling

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:13

Hej Pris Lachen hier alles oke. Erg druk met werk bij Manfield, werk nu 45 uur per week. Manager op vakantie dus vandaar. Wil zeker snel een x komen kijken op de manege. Wordt wel najaar denk ik.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:45

Heeeey Lotjaaaah:D Ikke hier, ja Wilten/de Haerst is wel toppie ja, hoewel ik bij de zwaar-concurrent rijd hahaha eigenlijk moet ik hier incognito komen Cool
Als er weer wedstrijden zijn kom ik wel weer kijken hoe jij en Linda het er vanaf brengen
Dikke X

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:30

Ik ga met de Pas de Deux op Fuliza rijden Pling wat is Bowinnie trouwens een mooie dame aan het worden he? Lachen ze raakt haar veulenvacht nou kwijt, en nu is ze helemaal grijs Tong uitsteken

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:25

Fuliza = lief Lachen wie is Bowinnie??

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:28

Ik doe vrijwilligerswerk op de manege voor gehandicapten en voor de geinteresseerden onder jullie: Met Sophietje en Paulien (en natuurlijk de rest van onze paarden, voor degenen die ze kennen) gaat het erg goed. Sophietje wordt wat minder voor de kar gebruikt, omdat ze wat ouder wordt.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:49

Miss_Blimm schreef:
Fuliza = lief Lachen wie is Bowinnie??

Bowinnie is het veulen van Kojak, dat was ooit een paard van Roy Wilten... Bowinnie is mooi Haha! Ik zal zo trouwens even de foto opzoeken(die overigens met paint is bewerkt Tong uitsteken) van hoe Fuliza er uit komt te zien... tis heel mooi! en best leuk ook dat ik dan op Fuliza mag, omdat ze nu dus van Linda is, en dan herkent iedereen dr, terwijl het dan een eigen paardje is enzo... klinkt beetje vaag, maar ik vind t heel gaaf!!!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:10

Kojak, was dat niet een zwarte?? Naam komt me bekend voor maar was toenertijd volgens mij al weg.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:14

Kojak is bruin Knipoog met een sterretje/kolletje... Roy ismet r over de kop gegaan, en toen wou ze niet meer goed lopen... en toen heeft Bertus(papa van linda) dr gekocht, en toen bleek ze KEUR merrie te izjn:P en toen was Paul niet zo blij Tong uitsteken

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:15

Heb ook een blauwe maandag op manege wilten gereden.. Vriendin van mij had haar pony staan op de manege.. dus ben er wel vaak geweest.. Wat kost trouwens een stalling voor een paard tegenwoordig op de Hearst?

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:16

Zoolgangster schreef:
Hoi, ik heb er 3 jaar gereden, op oa. Dumara, Chanel, Lady, Sofietje, Paulien, Spoetnik, Magnum, Fleur, Mammaloe, Wodan, Pasja en nog een heleboel andere. Dat is alweer meer dan 12 jaar geleden! Dromen

ja die ken ik ook nog! de meeste daarvan ik ben nu 22 en reed bij Wilten vanaf me 11e tot 14e.......lang geleden! vond spirit van Roy en later van Marissa toen zo'n leuke pony.....maar heb geen idee meer hoe die er nou uit zag.