Jarin_lover schreef:Ik heb de F proef een keer op een shetlander gereden...was een leuke ervaring, maar je snapt natuurlijk wel dat ik daar geen punt mee haalde...
Heb je de F12 met een shetlander gereden? Of een andere proef?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jarin_lover schreef:Ik heb de F proef een keer op een shetlander gereden...was een leuke ervaring, maar je snapt natuurlijk wel dat ik daar geen punt mee haalde...
_channiej_ schreef:moet zondag de F6B rijden, ga met mijn verzorgpony
SimoOnee schreef:Ja succes dan he! wow nog veel mensen rijden f proeven!
_channiej_ schreef:Dankje
ja ik heb ook theorie jah
Yannuh schreef:_channiej_ schreef:Dankje
ja ik heb ook theorie jah
Ik vond de theorie niet zo moeilijk.. Maar t is al weer poosje geleden. Bij die meerkeuze vragen kun je altijd nog het meest logische gokken.
Ga nu voor mun F12... Niet dat dat goed gaat, maarja. We gaan het gewoon proberen
Ilja000 schreef:Je hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen. Je mag in de F6 starten als je al heel goed bent.
Wel moet ik zeggen dat de ruiters die voorheen onderling M reden hun handen al vol hadden aan een F6 proefje! Wordt toch anders gejureerd - veel meer op houding en zit.
Ier schreef:Nee maar ik bedoel..
Ik heb anders leren rijden, zoals ik volgens de manege zou moeten. Dus met F-proeven zou ik daar mooi wel op afgerekend worden, terwijl ik weet dat mijn manier van rijden toch echt wel deugt.
sannetjeb schreef:ik ga ook F-6 rijden!
ik rijd op manege ponys
wat wel irritant is: tegenwoordig mogen we niet meer zelf kiezen op wie we dan willen rijden, omdat er soms 1 paard veel te vaak moest!
maar moest ik laatst op zon haffie
beetje lomp, maar een schatje!
en ik heb toch mn winstpunt gehaald duss