Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(hehe, met die maffe veiligheidshesjes)
Wel met de moeilijke proef, ik heb jammergenoeg niet veel van de volwassenen gezien. Op wie reed je dan? 
was wel grappig 
Echt het si onwijs gesselig daar..

Namiira_hvj schreef:Ik heb Jappeloupe wel enorm gemist hoor! En Sadam ook, zo'n mooierd.
hij was al zo moe hazelhorst schreef:Ow leuk! Wij waren ook 3e maar niet bij de volwassenen.Wel met de moeilijke proef, ik heb jammergenoeg niet veel van de volwassenen gezien. Op wie reed je dan?
Nu hebben ze allebei een veulentje.
Jetske schreef:Ik ga er dit jaar voor de 4e keer op ponykamp..Echt het si onwijs gesselig daar..

Sophie_23 schreef:hazelhorst schreef:Ow leuk! Wij waren ook 3e maar niet bij de volwassenen.Wel met de moeilijke proef, ik heb jammergenoeg niet veel van de volwassenen gezien. Op wie reed je dan?
Ik reed op Jorrit.. en jij?
Normaal rij ik op Nobelle of Neuvelle.. maar die mochten allebei niet rijden omdat ze drachtig waren.Nu hebben ze allebei een veulentje.
wat geinig, ik reed ook op Jorrit. (lief beest he?)Moest jij als eerste van de volwassenen? Sophie_23 schreef:Jetske schreef:Ik ga er dit jaar voor de 4e keer op ponykamp..Echt het si onwijs gesselig daar..
Leeuk welke week ga je?
hazelhorst schreef:wat geinig, ik reed ook op Jorrit. (lief beest he?)Moest jij als eerste van de volwassenen?
Was nogal maf, want ik wist niet dat na ons nog volwassenen kwamen, dus ik had Jorrit alweer afgezadeld. Maar toen moest er dus iemand na mij, maar die had volgens mij geen veiligheidshesje aan.
Jetske schreef:Ik ga 6 augustus.. Met eigen paard. Vorig jaar heb ik bijna de hele week op Nobelle gereden, SUPER paard..
Neuvelle is ook heel leuk! babseflaps schreef:Namiira_hvj schreef:Ik heb Jappeloupe wel enorm gemist hoor! En Sadam ook, zo'n mooierd.
ik heb vdaag nog op sadam gereden, reed wel goed was alleeen heel moe van de vorige les en na mijn les moest hij nog een uurhij was al zo moe
whaha sorry voor mijn nogal onzinnige reactie

vink wel heel jammer nu kan ik niet naar de hazelhorst hazelhorst schreef:Vanavond alweer een buitenrit gemaakt, wat is Jorrit toch een uber schattig beest!
Maareh.... ik heb een vraagje..... doet er iemand nog mee met het dauwtrappen dat door de manege wordt georganiseerd?

babseflaps schreef:
ja het is namelijk een helegoeie manege