Ik vond de buitenritten altijd wel leuk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En verder vond ik Penny helemaal hip, daar heb ik helaas geen foto's van, weet alleen nog dat het een lief klein vosje was. Ook nog een tijdje op surpise gereden, weet niet meer hoe die eruit zag. En Scapino, een schimmel, en Rakker, en Layka. Mijn moeder zadelde altijd op omdat ik daar zelf te klein voor was. En bij Layka hinh toen een papiertje op de deur: pas op, layka bijt. En mijn moeder zei: oohh, dat is onzin joh. En ik helemaal bezorgd, maargoed, moeder die behalve op en afzadelen niks van paarden wist liep gewoon naar binnen. Ik was helemaal geschokt maar er gebeurde niks, ghehe Cyntje schreef:Nee dat was altijd met Layka, je moest gewoon direct naar der toe lopen maar als jij voor die stal ging twijfelen werdt ze wel vervelend!
Ik als überklein beginnertje op Scoopy, reed hier een paar maanden, was in 1996.
Al ietsje groter, weer op Scoopy, haha, was echt mn grote liefde. Op de achtergrond geloofik Oran (jee, wat weet ik dat nog allemaal goed)
En nog ietsje later, op Layka met uitstappen
) Dus dat vond ik eigenlijk niet zo geslaagd. 
Cyntje schreef:Ik kon ook altijd wel lachen om binky als ie zo vervelend deed, vond dat ook wel een mooi paardje!

Ik krijg priveles van jan
Cyntje schreef:Stond in de stal naast Queeny... (niet in de hoek, maar aan de andere kant)
karlijnd schreef:ik heb alleen knhs wedstrijden op de veluwe gereden, ben dus wel bekend met de accomedatie, maar niet met de paarden die daar staan. heeft iedereen het hier trouwens over jan van de velde?? die ken ik wel een beetje namelijk.
Ik heb jou vaak bij de musketiers gezien