magli schreef:Ik rijd aan de kust, in Zuienkerke (ligt dicht bij Brugge).. in manège 't Vagevuur
Ik rij daar ook magali

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
magli schreef:Ik rijd aan de kust, in Zuienkerke (ligt dicht bij Brugge).. in manège 't Vagevuur
eefken schreef:ilovequinten: in welke manege ga jij in de winter rijden met je paarden? Mijn paard staat ook thuis, en in de winter ga ik wel eens rijden in Nijlen, of Herenthout...
ilovequinten schreef:ja sorry, ik wist niet goed waar dit thuis hoorde..
Aahh en memuska , ik woon in de buurt van westmalle en pulderbos.. !
Maar ik ken in pulderbos maar 1 manege : De heide? en in westmalle zijn geen maneges denk ik .. wel oostmalle: de galgenhoeve? xx
brave_spots schreef:ik rijd nu al 5 jaar in blosocentrum de rhille in woume (diksmuide). Heb het daar super naar m'n zin![]()
(in tegenstelling tot sommige andere maneges in belgië)
ilovequinten schreef:Jhah mijn pony's staan thuis , maar in de winter gaan wij wel op een manege rijden !Ik zelf heb leren rijden op lievekenshoeve, ben dan een kort tijdje naar de heide pony's gegaan en dan ben ik op pegasus terecht komen en dan mijn eigen paard Cheyenne gekocht.![]()
-En laueef , wat is er eigenlijk gebeurt in het groenhof , want ik weet dat er ruzie is ontstaan , maar wat er juist is gebeurt weet ik niet
brave_spots schreef:ik rijd nu al 5 jaar in blosocentrum de rhille in woume (diksmuide). Heb het daar super naar m'n zin![]()
(in tegenstelling tot sommige andere maneges in belgië)