heb je paard gezien. Is wel een lieverdje hoor

Niet zo groot he? Wat is haar schofthoogte?
Maar ze stond meer met haar kop beneden te eten dan dat ze uit de stal keek
dus die heeft het wel goed denk ik hier..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dus die heeft het wel goed denk ik hier..

. En we kopen altijd kei veel dan
haha.
Ik ben er bij toeval vrijdag terecht gekomen en ik wilde net een topic gaan openen om wat meer info te vragen... Ik heb het topic niet gelezen, straks ff doen. Alle info is iig welkom

Ik heb eigenlijk al jaren geroepen dat ik noooooit meer op een manege ga rijden... Maar de bak is prachtig
, de pensionpaarden idem (die schimmel vooraan...), de mensen die ik tot nu toe heb gesproken (een meisje met een zwarte merrie en die Petra, + een man) waren erg aardig en de lessen zijn goedkoop... Maar ook goed? Hoe staan de manegepaarden erbij? Hoeveel mensen in een les? Etc etc....
Ik ga binnenkort nog een keer langs, ff manegepaarden spieken... De les was net afgelopen dus ik kon wel gaan kijken, maar ik kwam van school af, met m'n hakjes en erg lange zwarte broek
Sylvia schreef:Zal ik doenIk ga binnenkort nog een keer langs, ff manegepaarden spieken... De les was net afgelopen dus ik kon wel gaan kijken, maar ik kwam van school af, met m'n hakjes en erg lange zwarte broek
Ik heb van het pensiongepeupel weinig gezien, behalve die lieve zwarte merrie en een machtig mooie schimmel
Ff vluchtig erdoorheen gewandeld... KisSs_Girl schreef:@Chaosgirl: stefaniejuh en ik hebben je trouwens al heel vaak zien langs lopen,volgende keer zullen we wel zeggen hey jij hebt ook van bokt he
maar ik vind dat ik slecht kan roepen ben jij die en die! als ik het verkeerd heb....

Sylvia schreef:Welke, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?Ik heb van het pensiongepeupel weinig gezien, behalve die lieve zwarte merrie en een machtig mooie schimmel
Ff vluchtig erdoorheen gewandeld...

. Dus als je een blond meisje ziet, niet zo heel groot (1.65 ofzo) dan ben ik da 

Ik ben het andersom gewend: een grote stal manegepaarden en een stuk of 10 pensionpaardjes
Hoe gaat dat met lessen dan? 
Dat zie je niet vaak bij een manege, bij een pensionstal des te sneller. Maar ik ga denk ik over een week of wat eens spieken bij de manegepeerden