Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

4EverHobbes

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 20:12

Ha, een echt manege bruin topic!
Ik doe ook mee. Mijn lievelingspony is Cherry , en die staat samen met Nikita naast mijn lieve schattige merrie....
Nieuwe pony heb ik nog niet gezien, ga toch snel es kijken. Voor de rest heb ik niet zoveel bijzonders te melden, alleen dat ik best wel heel happy ben bij deze manege.

En ik weet wel hoor, wie Flair en Denise zijn... weten jullie ook wie ik ben....

_Linnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 20:22

Hier een ex bruin, al een jaartje of 9 inmiddels, maar kom er weer regelmatig omdat een vriendin haar paard er nu staat.
Lievelingspony vroeger waren Manta, Lailah en op t laatst nog cupido

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 20:28

Heey!
Ik rij ook bij manege bruin .
k verzorg pamela daar en nikita is m`n lievelingspony .

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 20:30

Heuj deb

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 20:51

Hallo,
Ik ben ex-bruiner. Nooit de pony's gereden alleen bij de paarden. Ik reed vooral op Zapato, Utah, een merrie met een maanoog (ben haar naam even kwijt). De buuf van mijn ouders heeft tot voor kort bij Bruin gestaan (Renee) met Michor maar die is nu verkocht. Mijn laatste les heb ik in 1997 gereden. Ik was dat jaar ook reserve kampioen bij de paarden in de L1. Daarna nooit meer les gereden maar begonnen met mennen en nu inmiddels aan de andere kant van het land beland.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 20:57

mss bedoel je Jules.. ? of was die nieuw..

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 21:25

deedejee: heb stiekem je profiel gelezen maar ja ben niet zo goed in namen:( JE naam zegt me wel wat maar kan er geen gezicht bij bedenken

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 21:28

Heb vandaag helaas niet kunnen rijden had laaf helemaal opgezadeld en alles had al moeite om hem naar de buitenbak te krijgen. Moesten wachten tot de springles was afgelopen dus dicht bij hasten in de buurt gebleven.(heeft helaas niks geholpen)
Hij ging er elke keer vandoor en ik zat er nog geen eens op. Dus had hem maar weer op stal gezet, ga nl niet het risico lopen om er af te vallen en me nek te breken Stom dak wordt tijd dat het klaar is.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 22:18

haha en Flair loopt rustig over het erg terwijl er dakplaten in een grote kraan boven haar hoofd zweven, echt geweldig. Heb haar vandaag nog buiten op de spuitplaats gewassen terwijl die werklui daar bezig waren.

Dorine ik weet wel wie je bent hoor Toch nog iemand.

Debbie ken ik ook natuurlijk

Napie, de paarden waar jij op hebt gereden zijn helaas al overleden, maar ik heb ze wel gekend. Renee ken ik ook al jaren, ik was alleen in de veronderstelling dat Michor dood was... had nooit verwacht dat Renee Michor ooit zou verkopen namelijk. Had alleen gehoord dat hij weg was en Renee kennende ging ik er dus vanuit dat hij overleden was.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 22:31

ik heb er ooit is een keer gereden, ik heb geen idee meer op welke pony dat was,
maar staat er een bonte pony Mistral? die was van een vriendin van me zus, daar heb ik ook nog paar keer opgereden!

[edit] ik zie paar keer Cherry langs komen, er rijd bij mij een meisje in de les, en die heeft ook een pony Cherry en die komt bij manege bruin vandaan [/edit]

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 22:53

Ehm ik ben Dorine niet.. ??
@ Marleen: die pony heet nu als het goed is Misty.. Coole pony

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 23:06

Ik denk dat ze DeedeJee bedoeld Hasten

Linnie ken ik iig, kom ik nog weleens tegen op concours

Napie ken ik ook nog wel volgens mij. Zit ook al heel hard te denken hoe dat paard ook weer heette, kan er even niet opkomen
Dapper dat je op zo'n karretje durft trouwens

Ik wist niet eens dat Michor weg was, loop echt achter
Weet ik ook waar je ouders wonen, kwam jaren terug wel veel bij Rene thuis. Was altijd een mooi centraal adres om sinterklaas enzo te vieren

laatmederin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 23:17

Hoi!

Ik reed ook vaak mee bij Bruin als onze buitenbak 's winters te slecht was om in te rijden toen ik Jamir nog had. Is dat genoeg om me te kwalificeren voor dit topic? Om meteen maar proberen te bewijzen dat ik er wel wat van weet; die met dat maanoog was Lady (toch?)

Steph

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 23:24

Je bent Vuurtorenlid geweest Laatmederin, dat is vast wel genoeg

Ik heb later trouwens ook nog een paar jaar met Jamir gereden voor de mensen die zich dat nog kunnen herinneren

Vond het leuk om je weer eens te zien. Was wel toevallig dat we elkaar tegenkwamen in Ede

laatmederin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 23:54

Ja Gomir, zo zie je maar weer It's a small world... Maar Ede was echt naast de deur voor mij (zolang je niet zo vreselijk verdwaald als ik doe...)

Hoi, hoi, ik mag er in!

Ik zie net trouwens al dat ik mijn eerste blunder in het topic begaan ben. Lady had natuurlijk wel maanogen, maar was een pony. Ben ik een keer wel op de hoogte, kan ik gewoon weer niet lezen.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 02:18

Stephanie kan ik me ook nog wel herinneren van toen je Jamir nog had.

Merrie met een maanoog? Bedoel je niet toevallig een blind oog? Dan was het Vanessa.

Bonte Mistral is omgedoopt tot Misty omdat we al een Mistral hadden. Cherry is denk ik kleine cherry die van Mirna was, klein pittig vosjewelshje?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 08:30

Vanessa was het inderdaad, schoot me net ook te binnen. De laatste keer dat ik op Bruin was waren er al een heel aantal paarden niet meer.
Michor is verkocht omdat Renee haar nieuwe vriendin niet van dieren houd dus *schop* alle dieren de deur uit
Mijn pony Hero heeft ook wel eens de eer gehad om op Bruin te staan. We hadden hem meegenomen om te zwemmen in zee.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 08:59

flair schreef:

Dorine ik weet wel wie je bent hoor Toch nog iemand.

Fijn. Ben ik tenminste niet helemaal anoniem....

De meeste paardennamen die hier van vroeger worden genoemd ken ik alleen van verhalen; ik rijd pas 4 jaar bij Bruin...
En Denise, ja dat dak is wel lastig, maar als het klaar is hebben we wel veel meer daglicht in de binnenbak en dat is ook lekker (en vooral voor Nikki, die daar nu een vrij donkere box heeft ))

En vanavond ga ik lekker weer springen joepie

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 09:20

Volgens mij begint het dak nu wel op te schieten gelukkig. Het is idd wel beter dat er dan meer daglicht binnen komt enzo.

Vind het ook niet echt handig met die grote hijskraan of tractors op het erf. Want om Pam buiten te gaan poetsen terwijl er stukken dak over haar hoofd vliegen gaan we maar niet proberen .

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 09:27

Tja... en Nik is ook zo'n enorme muts... er lagen dinsdag van die platen op het erf, vlak bij de buitenbak dus om te gaan rijden moest ze er langs... hahaha en dan gaat ze snorken en snuiven en met een heeeeeeeeeeeeele grote boog eromheen. Grappig is dat.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 11:29

Hasten huppelt er gewoon langs hoor
met afspuiten gaat ie gewoon lekker kijken, lief toch
Zijn er dan 2 Dorine's ofzo?? die dorine die ik dacht dat je bedoelde was die Calato en Pancho verzorgt..?

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 12:13

Er zijn vast nog wel meer Dorine's, net als Kimberley's.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 17:29

napie schreef:
Vanessa was het inderdaad, schoot me net ook te binnen. De laatste keer dat ik op Bruin was waren er al een heel aantal paarden niet meer.
Michor is verkocht omdat Renee haar nieuwe vriendin niet van dieren houd dus *schop* alle dieren de deur uit
Mijn pony Hero heeft ook wel eens de eer gehad om op Bruin te staan. We hadden hem meegenomen om te zwemmen in zee.

huh wacht ff hoor, Renee en een vriendin? Een gewone vriendin toch dacht ik? Ik weet niet beter als dat ze getrouwd is met Albert... *snapt er niks meer van*

Renee kwam hier trouwens ook weleens, heb haar alleen een tijd al niet meer gespot.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 17:31

flair schreef:
napie schreef:

huh wacht ff hoor, Renee en een vriendin? Een gewone vriendin toch dacht ik? Ik weet niet beter als dat ze getrouwd is met Albert... *snapt er niks meer van*

Renee kwam hier trouwens ook weleens, heb haar alleen een tijd al niet meer gespot.

Ik dacht ook al, heb ik wat gemist?

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 18:33

hahaha bedoel je niet vriend
wie gaat er nou z'n paard wegdoen voor z'n vriend ( of vriendin ) zou ik eerder m'n vriend 'wegdoen'