LIQUITA schreef:Barb schreef:Kent iemand Fine die bij Veldt heeft gestaan?
Als pension paard/pony of manege paard/pony?
pensionFjord
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Barb schreef:Kent iemand Fine die bij Veldt heeft gestaan?
Als pension paard/pony of manege paard/pony?
.

) Die staat nu in zaandijk geloof ik achter het politie buro .

Super_Girlie schreef:Zet het hier maar neer, PM doet errug vaag
kan jij zondag ??

Barb schreef:Fine is nu van mij, ze was van die jongen die de stallen schoon maakt bij Veldt.
, of nog steeds??? 
gelukkig is dat nu al een heel stuk minder. Het is een heel lief dier en ze is favoriet bij de kinderen! Barb schreef:Het was inderdaad een opgeblazen ballongelukkig is dat nu al een heel stuk minder. Het is een heel lief dier en ze is favoriet bij de kinderen!

Carmuh schreef:Heeey wat leuk!! Ik heb ook nog een tijd met een verzorgpony op Veldt gestaan, Marissa, mischien dat sommige haar kennen, toen heb ik ook nog een tijdje op Veldt gereden in de lessen, vooral op Jodey was egt zo'n lieverdje, en verder reed k ook wel eens op Max die grote
haflinger die van Ilona was, erg leuke tijd daar gehad!!! En Orambo van Kim bijft ook een toppertje!!! Owja, Boomer is ook nog een puppy van mijn hond hahaha

Carmuh schreef:Oeps jah die Fjord bedoel ik natuurlijk, met kleine shetlander Karel ernij
begon torro mary te trappen
? Super_Girlie schreef:en mag je trouwens als pensionklant in het uurtje van de vrijrijders rijden of is dit zielig voor de mensen die een uurtje een paard huren?
LIQUITA schreef:Super_Girlie schreef:en mag je trouwens als pensionklant in het uurtje van de vrijrijders rijden of is dit zielig voor de mensen die een uurtje een paard huren?
Ja hoor, dat mag best. Maar ik wacht liever even, het is dan meestal erg druk.

)