Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MiniMuffin schreef:Elvis is een shetlander. Hij is 4 jaar en er is wel al op gereden, maar hij wordt nog niet als wandelpony gebruikt. Hij staat samen met de volbloed Heavy in de stal. Als Heavy alleen staat breekt ie de tent af!
deedee19 schreef:Dat is die Ardenner hè? Ik heb er nooit opgezeten maar lijkt me wel wat
Mariet schreef:Heey ik ga ook op ponykamp bij manege Bergemo . ik ga voor het eerst maar we gaan altijd op vakantie naar het Heiderbos en dan rij ik 2 keer bij dag bij Bergemo altijd. Ik ga ook de 1e week van de grote vakantie!! Ik heb op Liena, Rakker, Woopy, Black jack, little Jump, Spencer, Max, Ferro, Bruintje, Obelix en dan nog een wit en een zwart paard maar ik weet niet meer hoe die heten :-S Nou misschien zie ik je wel bij kamp
Groetjuhzz Mariet
Janneke18"]
[quote="Mariet schreef:Heey ik ga ook op ponykamp bij manege Bergemo . ik ga voor het eerst maar we gaan altijd op vakantie naar het Heiderbos en dan rij ik 2 keer bij dag bij Bergemo altijd. Ik ga ook de 1e week van de grote vakantie!! Ik heb op Liena, Rakker, Woopy, Black jack, little Jump, Spencer, Max, Ferro, Bruintje, Obelix en dan nog een wit en een zwart paard maar ik weet niet meer hoe die heten :-S Nou misschien zie ik je wel bij kamp
Groetjuhzz Mariet