Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
verder weet ik niet meer wie er allemaal leuk zijn, is al zo lang gelden een pony! maar rakker spring zo leuk enne over wodka dat die recht door de takken gaat dat klopt, k heb er vroeger nog een een scham van op me hoofd gehad
welke week ga je ? ik ga 2 weken leiden ik ga 8 aug maar ik moet er nog een uitzoeken
MiniMuffin schreef:Elvis is een shetlander. Hij is 4 jaar en er is wel al op gereden, maar hij wordt nog niet als wandelpony gebruikt. Hij staat samen met de volbloed Heavy in de stal. Als Heavy alleen staat breekt ie de tent af!
deedee19 schreef:Dat is die Ardenner hè? Ik heb er nooit opgezeten maar lijkt me wel wat
. Ze lijkt een sloom duf trekpaard, dat zou ik ook zijn als ik alleen maar gebruikt wordt om beginners te leren blijven zitten
:D
maar toen ik haar flink aan het werk zetten genoot ze er zó erg van
)
.

Mariet schreef:Heey ik ga ook op ponykamp bij manege Bergemo . ik ga voor het eerst maar we gaan altijd op vakantie naar het Heiderbos en dan rij ik 2 keer bij dag bij Bergemo altijd. Ik ga ook de 1e week van de grote vakantie!! Ik heb op Liena, Rakker, Woopy, Black jack, little Jump, Spencer, Max, Ferro, Bruintje, Obelix en dan nog een wit en een zwart paard maar ik weet niet meer hoe die heten :-S Nou misschien zie ik je wel bij kamp
Groetjuhzz Mariet

Janneke18"]
[quote="Mariet schreef:Heey ik ga ook op ponykamp bij manege Bergemo . ik ga voor het eerst maar we gaan altijd op vakantie naar het Heiderbos en dan rij ik 2 keer bij dag bij Bergemo altijd. Ik ga ook de 1e week van de grote vakantie!! Ik heb op Liena, Rakker, Woopy, Black jack, little Jump, Spencer, Max, Ferro, Bruintje, Obelix en dan nog een wit en een zwart paard maar ik weet niet meer hoe die heten :-S Nou misschien zie ik je wel bij kamp
Groetjuhzz Mariet