Bij een lichaamstemperatuursstijging tot 37,9 °C spreekt men over subfebriele temperatuur of verhoging, daarboven (38,0 of hoger) van koorts. Deze grenzen zijn arbitrair en niet iedere bron houdt precies dezelfde grenzen aan. De meeste bronnen houden ook aan dat alleen een verhoging van de lichaamstemperatuur die ontstaat door ontregeling van de inwendige thermostaat koorts genoemd wordt.
Maar toch is het best gek, de 'normale lichaams temperatuur' is rond de 37.5 terwijl ik dus nu van een aantal van jullie al hoor dat het rond de 36.5 is... Het zal dan denk ik ook wel per persoon verschillen met hoeveel je koorts krijgt. Denk wanneer je normale lichaamstemperatuur altijd lager is, dat je ook eerder koorts hebt....
Brrr tis koud joh! als het nou windstil was is het nog best lekker in het zonnetje... De konijnen zitten allemaal op het dak van hun hok uit de wind in de zon te genieten !
Ik ben ook echt heel laag, heb wel eens rond de 35 gezeten volgens mij.... maar ben echt nooit ziek dus zal wel goed zijn Zo twee muren zijn nu lila, die gaan we vanmiddag nog een keer oververven. De andere muur wordt wat donkerder paars en de muur bij me raam wordt een soort wit.
Ziet er leuk uit !! Ontzettend leuk gedaan:) ik ben echt helemaal gesloopt na twee dagen gun geven! Vanavond nog even werken en dan morgen een dagje vrij!
Zoo tweede laag zit erop. Zal als het droog is nog een foto maken. Morgen doen me broertje en ik de paarse en witte wand. Dus morgenavond moeten we klaar zijn.