Ik stel me dan ook maar voor Ik ben Britt, net 16 geworden. Ik ga dit jaar wss naar allround omdat ik mijn pony waarmee ik Z rijd dan wss niet meer heb. De pony waar ik mee kom is een 5 jarige Valk ruin, die ik net een paar maandjes heb en ook pas een paar maandjes zadelmak is. Ik start hem nu B maar na de regio ga ik hem L starten. En welke ik nog meer mee neem moet ik even kijken.
Marleen! Ik ga sowieso met Ferrari en ik denk dat Luna meekomt en anders een jonge pony ofzo!
Ik stel me dan ook maar even voor, voor alle 9c'ers
Ik ben carlijn, bijna 17 en kom uit ruurlo. Ik ben nu ongeveer 4 jaar in bezit van mijn maatje Bailey. Bailey is een 7 jarige haflinger x arabier merrie die ik toendertijd heb overgekocht van een zorgboerderij.
We zijn nu B+5 en springen B+6 en hebben ook wat crosservaring. Dressuurmatig zijn we eigenlijk helemaal niet goed. Pas na 2 jaar lang knokken onder het zadel kan ik zeggen dat we echt 'rijden'.
Dat is ook meteen de reden dat ik op kamp ga ik wil heel graag beter worden en hoop hier handige tips te krijgen en sterker als voorheen terug te komen.
Aansluitende hobby bij het paardrijden is het sparen van setjes
Ik ben merel en ik ben 17, ik woon nu 5 jaar in assen. De pony die ik mee ga nemen is bonita, de bonte pony uit mijn profiel. Ze is 13, een e pony en ontzettend lief in de omgang, maar onder het zadel hebben we nog wat misverstandjes, waarschijnlijk is ze verkeerd ingereden. We zijn nog hard aan het werk hiermee, sinds april hebben we een nieuwe instructrice en het gaat hartstikke vooruit. We springen momenteel niet omdat ik vind dat de dressuur eerst goed moet gaan. We zij beide hartstikke springfanaten dus ik hoop binnekort het springen met haar weer op te pakken. Crossen hebben we nog nooit gedaan maar dat lijkt mij hartstikke leuk! Wedstrijden rijden we niet maar hoop ik wel ooit nog te doen met haar, misschien kan de knhs week ons wel een eind op weg helpen!
Ik ben Thamar en ben 16 jaar. Ik woon in Laag zuthem (Zwolle). De pony die ik als het goed is mee ga nemen in mijn E-pony van 3.5 jaar oud. We rijden op dit moment nog geen concour(zaterdag voor het eerst! Het is een schatje in de stallen, Ze is overigens de bonte pony uit mijn profiel. ik ga voor het eerst mee, dus ben erg benieuwt of het leuk word! Ik ga trouwens week 9C. (als dat die vol zit!)
996981
Geplaatst: 13-01-11 08:21
Goeiemorgen Welkom merel
Wij hebben net ingeschreven. Ben nu onderweg naar stage. Lekker heel de dag met de paarden bezig
annedrop
Geplaatst: 13-01-11 08:30
Goedemorgen!
ik heb me ook net ingeschreven! wat voor stage doe je natasja?
Ik zal me even voorstellen. Ben Christy Tijhaar, 16 jaar, woon in Wesepe (Overijssel) Heb twee pony's, Santos en Fleur. Santos gaat zowiezo mee, en Fleur weet ik nog niet zeker, denk het wel! Met Santos rijd ik B dressuur en springen, en we willen dit jaar beginnen met het crossen! Vorig jaar ben ik ook geweest, naar week 7!
Toen ik ging scannen kreeg ik eerst alleen maar rare tekentjes ipv een inschrijfformulier te zien. Daarna ging de computer ineens configureren. En toen hij eindelijk weer opgestart was deed de scanner het nog steeds niet goed. Nouja uiteindelijk is het toch gelukt
2 pony's mag, naar mijn idee wel! Althans, vorig jaar hadden ook meerder twee pony's mee, maar ik meende dat het dan wel duurder werd 50,- ? Maar dat weet ik niet zeker
aiaiai mama was er niet dus heb ik haar handtekening neergezet doel heiligt de middelen toch?
dat heb ik dus ook gedaan, mama is er ook niet.
Marleeen
Geplaatst: 13-01-11 11:49
Ik heb me ook ingeschreven, eerst wat problemen met de fax, blijkt dat die niet aangesloten is Toen heeft m'n vader hem maar ingescand, nu is die gelukkig verstuurd! Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Marleen 16 jaar, wordt in februari 17. Woon in de buurt van Zwolle (Overijssel) Rijdt nu bijna 3 jaar op Els, een (nu nog) 15 jarige D pony. We rijden geen wedstrijden, maar dat komt misschien ong in de zomer maanden. Ga dit jaar voor het eerst
Marleeen
Geplaatst: 13-01-11 11:50
x_tico schreef:
Marleen! Ik ga sowieso met Ferrari en ik denk dat Luna meekomt en anders een jonge pony ofzo!
Kan aan mij liggen, maar volgens mij moest je toch minimaal 5 winstpunten in het B hebben om je in te schrijven of is dat alleen bij het kamp tot 12 jaar? Daar is mijn dochter 2 jaar geleden geweest en toen moest dat in ieder geval wel.