hahaadit weekend is eehhmm.. feest dan ben ik jarig en volgend weekend vier ik dat met al mn vrienden (10.000) op mysteryland
Wil je zn nummer hebben? kan je het even in zijn oor schreeuwen.... haha anders komt zoiets niet op in zijn mannelijke gedachtes
Kendera schreef: Wil je zn nummer hebben? kan je het even in zijn oor schreeuwen.... haha anders komt zoiets niet op in zijn mannelijke gedachtes Ik loop wel even naar je huis en druk even op je belletje, dankzij Kelly weet ik nou waar je woont haha!
haha hij is er nu niet doe zaterdagochtend maar als ik op stal ben, heeft hij genoeg tijd om er over na te denken Woon niet ver bij je vandaan he!
Kendera schreef:haha hij is er nu niet doe zaterdagochtend maar als ik op stal ben, heeft hij genoeg tijd om er over na te denken Woon niet ver bij je vandaan he! Nee inderdaad, haha! Weet ik gelijk waar ik moet zijn wil ik een camera jatten. Haha geintje!
Yeeeh! Nieuw Topic!!! Net weer gekorfbald, had oefenwedstrijd! Wat was dat warm.... Des: Morgen weer samen fietsen!?