LIQUITA schreef:winnitou schreef:Xan is de weg kwijt in het donkerDie zit te wachten in part 6 hihihihigevonden. hihi
LIQUITA schreef:winnitou schreef::Liquita BEDANKt! EN WEL TE RUSTENEn Meelen bedankt voor het bedenken van deze geweldige bijpassende titel You're welcome
xan schreef:mntj schreef:heb je het al gevonden xan hihi.Tja heb ik weer !!! Had die post van Liquita helemaal gemist, omdat ineens 501 er stond Ik dacht het al .
xan schreef:mntj schreef:heb je het al gevonden xan hihi.Tja heb ik weer !!! Had die post van Liquita helemaal gemist, omdat ineens 501 er stond echt blond he
Kijk hier hou ik van....Wie is er online Gebruikers op dit forum: ATE, LIQUITA, mntj, Tytje, winnitou, xan en 0 bezoekers
xan schreef:Ik ga ook maar slapen, wellicht ben ik morgen wat minder blond Doei doei allemaal.komt je kapster
LIQUITA schreef:Kijk hier hou ik van....Wie is er online Gebruikers op dit forum: ATE, LIQUITA, mntj, Tytje, winnitou, xan en 0 bezoekersEn dan Meelen ook natuurlijk, maar die zit verstopt .
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Kijk hier hou ik van....Wie is er online Gebruikers op dit forum: ATE, LIQUITA, mntj, Tytje, winnitou, xan en 0 bezoekersEn dan Meelen ook natuurlijk, maar die zit verstopt .leuk spelletje
winnitou schreef:xan schreef:Ik ga ook maar slapen, wellicht ben ik morgen wat minder blond Doei doei allemaal.komt je kapster
Er was geen doorkomen aan, heb de laatste roddels van Veldt wel gelezen, ik wilde vroeg naar bed, nou ja morgen dan maar. Morgenochtend vroeg ga ik op Val rijden. Welteruste
goeiemorgen! Voelt weer helemaal lekker fris hoor zo'n nieuw topic. Ik ga maar weer eens fijn euries verdienen. Tot vanmiddag
Goedemorgen allen.FF kijken of ik vandaag wat minder blond ben (ja ja de kapper is geweest )Allemaal weer fris en vrolijk wakker ??? en al weer aan het werk !!!Fijne dag allemaal