Zo trouwens, heb nu zo'n last van het hoesten dat ik af en toe het idee heb dat ik stik.... dus even aankijken vanmiddag, anders sms ik Iris of ze Kariq kan doen vanavond. Want dan ga ik liever niet naar buiten.
Hmm ik heb dat ook als ik als ik uit bed kom... Als het er eenmaal uit is heb je nergens last meer van... Gelukkig heb ik het tot nu toe nog niet gehad
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-09 08:52
Stef_Winston schreef:
Hmm ik heb dat ook als ik als ik uit bed kom... Als het er eenmaal uit is heb je nergens last meer van... Gelukkig heb ik het tot nu toe nog niet gehad
Ja en ik heb het al een week ofzo alleen nu veel erger... maar heel mijn keel doet er ook pijn van
aatjuh12
Geplaatst: 23-10-09 08:54
DJoysDesignz schreef:
Oja Aman, had mijn rijlaarzen van Lipica gisterochtend opgehaald en die avond er gelijk meegereden ... Nou ze zitten of ik ze al jaren heb
dat klinkt super zeg! je hoeft ze helemaal niet in te lopen enzo? ben benieuwd hoor ga ze morgen even bewonderen!
Oja Aman hahaha we moeten Len even helpen onthouden dat kaar een keer op Kelvin moet. Ze zei gisteren tegen Karin: "O jij kan hem ook wel een keer proberen" hahha