Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Vind eigenlijk wel dat we dit feit moeten vieren. Heeft iemand een voorkeur van tijd voor zaterdag a.s. op de manege. Ik zorg voor het lekkers (met chocola).

_sandra schreef:winnitou schreef:Vind eigenlijk wel dat we dit feit moeten vieren. Heeft iemand een voorkeur van tijd voor zaterdag a.s. op de manege. Ik zorg voor het lekkers (met chocola).
leuk idee, zaterdag zijn er onderlinge wedstrijden. denk dat een groot deel van de veldt schatjes er dan zijn. is dat misschien een idee!!! hebben we gelijk publiek! weet in ieder geval dat ate milton liquita en ikzelf er zijn. hoop dat mntj in de jury zit, dus die is er dan ook! linde en jose weet ik niet zeker! is maar een idee hoor, overdag kan natuurlijk ook!
. _sandra schreef:winnitou schreef:Vind eigenlijk wel dat we dit feit moeten vieren. Heeft iemand een voorkeur van tijd voor zaterdag a.s. op de manege. Ik zorg voor het lekkers (met chocola).
leuk idee, zaterdag zijn er onderlinge wedstrijden. denk dat een groot deel van de veldt schatjes er dan zijn. is dat misschien een idee!!! hebben we gelijk publiek! weet in ieder geval dat ate milton liquita en ikzelf er zijn. hoop dat mntj in de jury zit, dus die is er dan ook! linde en jose weet ik niet zeker! is maar een idee hoor, overdag kan natuurlijk ook!