WiskyBokjes schreef:_Iris_Iris_ schreef:De onderste
En welke is Kelt?
Je ziet beginschermpje een mens met een kont int blauw (helemaal) dat ben ik

Whahaha LELIJK
Was trouwens wel in 2007, dus héééééééééél lang geleden Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WiskyBokjes schreef:_Iris_Iris_ schreef:Eigen Pony, uit de ponykamp in week 7 vna Katinka, toen gingen wij ook nog een keer foto's maken he Marije
Ja was vet
Alleen we bakte er niks van
of hoe je dat ook zegt
oja we noemden hem puistekop, haha
!! Heb mn opgeslagen bericht gevonden
_Iris_Iris_ schreef:WiskyBokjes schreef:Toen we cross moesten rijden zou Nienke en hilde voorop gaanalleen nienke weigerde paar keer en passoa sprong zo
![]()
En eerste keer in de grote wei rijden , toen we in rijtje moestenPassoa dacht: rustig lopen? Nee joh en weg was ze
HahaEn Iris haar rem was kapot in de grote wei, jij was helemaal saggie toen ik achterop botste

dit is eng
dus die ging stoppen en vet erg kijken.. En madinka stond er echt zo naast: euhm.. oke, moet dit...
_Patriciaa schreef:_Iris_Iris_ schreef:[
HahaEn Iris haar rem was kapot in de grote wei, jij was helemaal saggie toen ik achterop botste
Dat had ik laatst ook met mn verzorgpaarden
Ik reed op rory, en I reed op Xarinka, met Madinka (Paardje wat ik het meest rij maar wat toen een blessure had) aan een halster+touw mee..
En xarinka dacht: AAAAAAHdit is eng
dus die ging stoppen en vet erg kijken.. En madinka stond er echt zo naast: euhm.. oke, moet dit...
Dus xarinka neemt een sprint, met madinka mee.. maar ik stond er ook nog, dus I neemt xarinka terug, maar dat had Madinka niet door, dus die kwam vol met dr neus in rory dr kont tot stilstand![]()

Teleurstellend 
!