Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dominiqueee schreef:LieZ_Horses schreef:209 Punten!Maar wel clubkampioen!
Hihi ik ook (bijna). Had 208 punten en was ook clubkampioen.
Echt stom, want ik haal de laatste tijd vaak 208 of 209: net niet. Maar ja ik had het deze keer ook gewoon niet verdiend!
@ Melody: Jij had echt netjes gereden joh! Hoge punten ook! Alleen jammer dat ie na de galop ineens haast kreeg.
Hebben jullie nou al vakantie?
ja dat heeft goldie meestal maar ja...ik ben blij met mijn punten

al heel lang niet op gereden dus is wel leuk! 

en dan inleveren
hestejente schreef:Veel plezier op Chester vanavond Tessa
Mijn scriptie is af!!! Ik heb hem net naar mijn begeleider gemaild en ik ga nu de papieren versie laten euh... hoe heet dat, met zo'n dingetje erin dat het een boekje wordten dan inleveren
![]()
![]()

)
Dominiqueee schreef:He Mandy, Aphrodite is toch een Griekse godin? Wat betekend het ook alweer?
Nauw dat is die zowieso.!
Dominiqueee schreef:@ Xandra: Hier een topic van Mandy haar paard: [ITP] Nieuw paardje Aphrodite (alfie)
Maar hebben de middelbare scholen deze week nog les? Ik snap er niks van. Heb trouwens gehoord dat een klas op de A'foortse Berg nog 2 weken extra op school moeten zitten, omdat ze teveel lessen hebben gemist ofzo?
Dominiqueee schreef:Ja dat klopt geloof ik! Weet niet welke klas maar dat zou kunnen! Ik lekker niet! Ik ben na woensdag ook klaar@ Xandra: Hier een topic van Mandy haar paard: [ITP] Nieuw paardje Aphrodite (alfie)
Maar hebben de middelbare scholen deze week nog les? Ik snap er niks van. Heb trouwens gehoord dat een klas op de A'foortse Berg nog 2 weken extra op school moeten zitten, omdat ze teveel lessen hebben gemist ofzo?
Alleen nog sportdag, Xanten en nog aarderijkskundeproject, boeken inleveren en rapport ophalen.