Kelly_Taco schreef:ALLES IS GOED MET MIENTJE!!!
GEFELICITEERD
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelly_Taco schreef:ALLES IS GOED MET MIENTJE!!!
GEFELICITEERD
xManon_ schreef:Fiek, heb je nogsteeds les van Louisa?![]()
En super dat het goed is met Romina!
SCHEREEEEN

Nu moet die maar een nachtje op stal staan, ga ik morgen wel het hek repareren
Jantine_ schreef:Vanmiddag Bartje ontstnapt, stond lekker bij mij in me achtertuin zich vol te eten. Kom thuis zie ik hem ineens achter lopenNu moet die maar een nachtje op stal staan, ga ik morgen wel het hek repareren
Maar ik moet nu trainen tot 8 uur daarna nog half uurtje Bartje opstrooien eten geven enz. Ben ik rond half 9 weer terug
Jantine_ schreef:Blij dat die bij mij in me achtertuin staat dan dat die op straat rondwandeldMaar ik moet nu trainen tot 8 uur daarna nog half uurtje Bartje opstrooien eten geven enz. Ben ik rond half 9 weer terug

Officieel van buren, doen er niks mee soms beetje voer erbij. Ik doe hem sinds m'n 11e en heb er ook op gereden. Ben er een half jaartje mee gestopt maar het ging weer slechter, hij kreeg te weinig eten en liep zo kreupel als ik weet niet wat. Ga nu dus elke dag naar hem toe en gaat wel weer goed
Van kwart voor 3 tot 8 uur heen en weer naar Gelderland, maar wel een schatje meegenomen haha. gingen pony kijken voor de 'handel'