Het is idd een mooi bitje, maar jullie zullen er beide wel aan moeten wennen. Rijden de anderen er ook mee?
Heb je vrijdag nog wel lekker gesprongen, of was het toch iets te..?
Mooi dat ze naar benenden komt, daar wil je uiteindelijk heen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, we hebben maar 4x ofzo gesprongen (2x kruisje, 2x stijltje) op het laatst, verder was het weer 'gewoon' voor jezelf rijden.
De ene doet Nikita, de andere Kai... Ik zou het toch moeten weten, ze rijden allebei in mijn les. Volgens mij is toch Lieuwe van Nikita, ik zal vrijdag goed opletten!
Dat schiet op..
Maarja.. voordat je gaat springen moet je paard eerst dressuurmatig goed zijn, daarom kan je vaak pas aan het eind van het uur springen. Maar dat is ook niet zo erg
Ik let namelijk goed op wat er met Kai gebeurd
Haha..
Als Dennis het durft gaan we nog wel vaker springen (hij wilde vrijdag niet meer kijken omdat het stijltje op... 40cm ofzo zat... Dennis is maf
)
Hier in Utrecht gaat het al gelijk hoger, nog maar in het begin. De paarden huppen daar nog steeds moeiteloos overheen, maar voor mijn gevoel is het dan ineens superhoog. Geef mij maar van die lage sprongetjes
Die stond alleen maar te kijken naar ons, maar dat was al eng genoeg geloof ik 
Achja.. Dennis is ook leuk hoor
Maarja, van Marisca leer je idd meer en die is ook leuk

Het gaat mij niet per se om het rijden op een paard, maar om Kai.
Geef hem inderdaad maar veel beterschapsknuffels!!

Erg chique, met van die gouden gespen etc. hopelijk word het niet té

Is natuurlijk ook niet echt netjes om te gebruiken
Maar ik zeg normaal dus noooooit poedersuiker he
Dat jullie het even weten

(omdat hij dat wel in de bak + stal doet)
Is op zich ook wel logisch 
Ga je er zo heen dan?
Maar als hij nog erge aanvallen heeft, dan ga ik wel binnen. Lijkt me dan toch wel wat beter ja!