Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:56

Goedzo Lupi!
Het is idd een mooi bitje, maar jullie zullen er beide wel aan moeten wennen. Rijden de anderen er ook mee?
Heb je vrijdag nog wel lekker gesprongen, of was het toch iets te..?
Mooi dat ze naar benenden komt, daar wil je uiteindelijk heen Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:57

100!! Hahaha, ik ben de eerste Tong uitsteken

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:47

Gefeliciteerd Tong uitsteken

Die andere rijden er ook mee, die vonden het best (Ellen wil zelfs wel meebetalen) als Aranka er beter mee loopt.

Springen ging nog wel goed, voor zover dat goed gaat bij mij Tong uitsteken, we hebben maar 4x ofzo gesprongen (2x kruisje, 2x stijltje) op het laatst, verder was het weer 'gewoon' voor jezelf rijden.

Ik haal Lieuwe en Willem altijd door elkaar Clown De ene doet Nikita, de andere Kai... Ik zou het toch moeten weten, ze rijden allebei in mijn les. Volgens mij is toch Lieuwe van Nikita, ik zal vrijdag goed opletten!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:50

Jeeeej 100 paginas Haha! Dat schiet op..

Achja, zon bitje kost toch ook niks? En het helpt het beste als iedereen er mee rijd. En iedereen wil toch dat Aranka beter gaat lopen, dus dan zullen ze er ook wel voor in zijn. Het is nu toch al duidelijk dat het werkt Lachen

Springen is super op Aranka! Ik wilde een tijd alleen maar op haar springen Haha! Maarja.. voordat je gaat springen moet je paard eerst dressuurmatig goed zijn, daarom kan je vaak pas aan het eind van het uur springen. Maar dat is ook niet zo erg Lachen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:51

Nee hoor, ik weet echt zeker dat Lieuwe van kai is Tong uitsteken Ik let namelijk goed op wat er met Kai gebeurd Tong uitsteken Haha..

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:52

Nee, maar ik had opzich wel wat vaker over het sprongetje gewilt Lachen Als Dennis het durft gaan we nog wel vaker springen (hij wilde vrijdag niet meer kijken omdat het stijltje op... 40cm ofzo zat... Dennis is maf Haha!)

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:54

Nou, ik vind dat ook hoog genoeg Tong uitsteken Hier in Utrecht gaat het al gelijk hoger, nog maar in het begin. De paarden huppen daar nog steeds moeiteloos overheen, maar voor mijn gevoel is het dan ineens superhoog. Geef mij maar van die lage sprongetjes Tong uitsteken

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:56

Ben ik met je eens, maar Dennis hoefde er niet over Tong uitsteken Die stond alleen maar te kijken naar ons, maar dat was al eng genoeg geloof ik Knipoog

Ach ja, heb niet altijd het gevoel dat ik veel geleerd heb maar we hebben iig lol met Dennis. Hopelijk is Marisca snel beter, dan kan ik daar veel van leren Schijnheilig

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:00

Haha Haha! Achja.. Dennis is ook leuk hoor Lachen Maarja, van Marisca leer je idd meer en die is ook leuk Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:09

De man die Kai doet heet Lieuwe ja Clown

RianneH, ik zal hem een knuffel van je geven hoor Haha!

De anderen rijden wel gewoon op Wapper en Jasmijn dus,... tsja moeten ze zelf maar weten Clown Het gaat mij niet per se om het rijden op een paard, maar om Kai.

Heb mn hoofdstel ontvangen, omg hij valt er op Nagelbijten / Gniffelen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:13

Oeeeeeh, maak fotos!!! Ik ben erg benieuwd~!! Haha!
Achja, sommigen vinden rijden erg belangrijk, maarja.. je kiest niet voor niks voor een paard toch? Dan wil je niet ineens op een ander rijden. Maar goed, dan kan jij lekker Kai vertroetelen Haha! Geef hem inderdaad maar veel beterschapsknuffels!! Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:17

Zal ik doen Haha!

Ik heb via internet een lamsvellen onderlegger gekocht (10 euro goedkoper bijna als bij bosgra en deze is ook nieuw) of eigenlijk besteld, krijg 'm hopelijk voor maandag. En nu ben ik nog wat aan het rond kijken voor dekje( s ). En dan met zn nieuwe hoofdstel, Kai gepimpt Clown

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:19

Haha.. inderdaad! Kai komt er maar mooi uit te zien Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:27

In de frontriem zitten gouden steentjes (zoiets) en van die Swarovski steentjes Nagelbijten / Gniffelen Erg chique, met van die gouden gespen etc. hopelijk word het niet té

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:30

Haha, sjiek hoor! Staat vast mooi Lachen

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:49

Gouden gespen staan heel leuk hoor, en zijn zeker niet snel té. Het staat veel luxer dan die zilveren Knipoog

Hahaha, en Kai gepimt! We verwachten uiteraard wel foto's hea!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:12

Ik hoorde net van mevrouw Dildo dat Kai dus waarschijnlijk ook weer koliek aanvallen had, waarschijnlijk Boos!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:16

Oewh das niet zo mooi..! Misschien dat hij uit die stand moet en een stal nodig heeft waarin hij kan lopen..
Is zijn voer wel aangepast nu hij niet werkt?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:21

Geen idee eigenlijk! Misschien is een stal waar hij in kan lopen misschien wel een optie ja, dit is ook niets! Hij heeft steeds wel iets,... Arme Kai. Ik ga morgen wel meedere blokjes lopen, als het lukt.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:32

Wie is mevrouw dildo?? Of mis ik iets?? Tong uitsteken
He bah, wat poedersuiker voor Kai! Hij heeft idd wel vaker last van zulke dingetjes.. Veel lopen idd en misschien zou een stal beter zijn ja.. Gewoon eisen dat ie in een stal komt Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:34

Wuh wat debiel... je mag zeker niet het K-woord gebruiken op Bokt Tong uitsteken Is natuurlijk ook niet echt netjes om te gebruiken Lachen Maar ik zeg normaal dus noooooit poedersuiker he Tong uitsteken Dat jullie het even weten Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:39

Hahaha Tong uitsteken

Met mevrouw Dildo bedoelde ik HatsikiDildo, zo irritant om te typen Nagelbijten / Gniffelen

Kan ik wel met Kai buiten stappen trouwens als hij koliek aanvallen heeft? Het is dan toch niet zo dat hij ineens buiten probeert te liggen? Nagelbijten / Gniffelen (omdat hij dat wel in de bak + stal doet)

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:43

Oooh, die link had ik zo snel niet gelegt Tong uitsteken Is op zich ook wel logisch Tong uitsteken

Je kan op zich wel buiten met hem lopen, maar ja.. dan kan hij daar inderdaad ook proberen te liggen. Daarom zou ik maar in de bak blijven. En ja.. dus wel proberen om te voorkomen dat hij gaat liggen Tong uitsteken Ga je er zo heen dan?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:47

Morgen ga ik, overdag omdat ik buiten wou stappen, haalt hij ook weer een eeh, frisse snuit Clown Maar als hij nog erge aanvallen heeft, dan ga ik wel binnen. Lijkt me dan toch wel wat beter ja!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:49

Maar stapt er nu wel iemand met hem dan? Als hij nu aanvallen heeft? Hopelijk mag ie vanavond in een box Lachen