Gelukkig wel, maar ik heb nog geen schoenen (ook niet iets wat er mogelijk onder zou kunnen, ik zie me al aankomen met m'n all-stars ) En tjsa, er wil nog wel eens een glas sneuvelen, dus op blote voeten is geen optie (en er gaan mensen op je tenen staan )
Snif... kleine meisjes worden groot... *pinkt traantje weg Nee echt Fen, je ziet er heel mooi uit in die jurk!
Ik heb net samen met mn groepsgenootje presentatie gedaan (hing best veel vanaf) en ik had er een heel slecht gevoel over van te voren, maar uiteindelijk bleek het de beste presentatie van de drie te zijn! Weer een last van mn schouders, ik heb de twee dingen waar ik erg tegenop zag deze week, overleefd (3 gaten vullen en dit)
Ik ben gewoon een muts die niet naar de tandatrs durft en vroeger nooit geen gaatjes heeft gehad. Ja, als je dan na een hele tijd weer eens gaat, dan krijg je letterlijk het een en ander voor de kiezen Welke kant dacht jij dan op? Ongesteld ben ik ook geworden, maar da's gewoon verholpen met maandverband; tampons doe ik niet aan
maakt mij niet uit, roept u maar ik zal proberen puncky vrij te houden.
Wat eindigde in Mirthe We reden bij de buren in de bak met Vosje en Mirthe, dus in het begin was het een dribbel- en uitprobeerpartijtje, maar uiteindelijk ging het lekker. Totdat Mirthe helemaal aan het eind bedacht dat ze wel door m'n buitenbeen heen kon rennen naar Vosje Man, ik heb kapoet
Het is toch al niet meer nodig 'k mag niet meer Zit weer met mn knie hij is nu blauw en hij doet zeer assistentarts bij gweest die zei eerst van gewoon een blauwe plek dus mocht gewoon doen wat ik kan maarja nu heeft mn moeder ook gezegd dat het pijn doet met lopen en mag ik niets meer