Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:00

Ik heb het gehoord, vervelend zeg weet wel dat het volgens mij niet echt jezelf ligt. Je instructrice zal haar dag wel niet gehad hebben. Mocht NL recht zijn en je hebt zin, ik geef de les vrijdagavond (moet je wel een keertje van dag wisselen). Volgende week zaterdag (dus niet komende) ben ik er als het goed is ook. Of je moet in mij ook geen zin hebben dat mag hoor.
Hoop dat je op Raf toch een beetje lekker gereden hebt....

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:58

Wie gaf er toen les? S?

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:35

ja

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:50

Misschien dat ik dan ook bij jou kom rijden Amarie, als dat mag natuurlijk Knipoog. Ik heb nog lessen over, maar aangezien de lessen afgelopen vrijdagavond en zaterdag me absoluut niet bevielen wilde ik al gaan wachten tot M. terug was van vakantie om ze op te rijden. Maar het is (bijna altijd Knipoog ) leuk om eens van iemand anders les te hebben, die ziet vaak toch weer andere dingen.

Lesverslagje heel kort: Deze manier van lesgeven sprak mij niet aan, andere mensen juist weer wel en zo heeft ieder zijn eigen voorkeur. Paco deed heel hard zijn best en heb alleen daardoor lekker gereden.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:05

ik moet inderdaad ook nog n les inhalen. maybe dat ik dan ook wel kom. de les was zaterdag inderdaad erg gezellig (ahum). het was ook niet helemaal mijn manier van lesgeven maar ik vind wel dat je toch wat respect mag hebben voor degene die daar in het midden zijn best staat te doen.
nietemin had ik best lekker gereden. Revanche werd gelukkig niet zo heet als gewoonlijk waardoor ik toch nog wel wat andere dingen kon doen dan alleen maar terug rijden.

zijn er btw nog meer mensen geslaagd dan alleen chrissy?

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:57

Ik heb best respect voor degene in het midden, maar als ik niet eens iets mag toelichten.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:07

oow ik bedoelde het ook niet om iemand aan te vallen hoor... (eventjes voor de duidelijkheid)

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:02

Ik heb er wel iets van meegekregen, maar was er zelf niet bij dus kan er niks van zeggen.. Waar ik wel zelf bij was is dat S. zij dat je eerst moest longeren liep ie dan niet goed kon je op een ander.. En later werd daar een probleem van gemaakt.. Vreemd hoor..

H. gaat donderdag op Olympus als het niet te warm is en als mijn privé les gewoon goed gaat.. Ben benieuwd hoe ie dan loopt.. Ze heeft hem toen uitgeprobeert toen M nog privé les had en dan ie van de ene kant van de bak naar de andere kant crosste..
M. was gister weer eens op de manege en ze zegt: Wow Joyce hij krijgt wel een dikke nek.. Dus dat lage en ronde doet het wel goed bij hem Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:20

Oei Joyce ben benieuwd hoe het gaat met H erop, maar je hebt hem goed voor elkaar dus dat zal wel meevallen.

Nog even terugkomend op NL, het lijkt me toch niet zo slim om een paard mee te laten lopen die 2 weken stil gestaan heeft in een les van een uur. Zeker NL niet en ik denk dat dit nou precies het probleem is. Wellicht is er een beetje sprake van een inschattingsfout. Gelukkig was F. erop tijd bij.
Maar goed het is zoals het is en het komt zoals het komt.

Warm trouwens vandaag en dan heb ik gepland om vanavond te strijken (bah bah) wil het niet uitstellen want van uitstel komt afstel......

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:27

Hahaha Amarie, dan ga je toch in de tuin staan strijken Haha! Buiten is het goed te doen nu. Zonnebril op, zuchtje wind erbij en lekker aan de strijk Cool

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:51

Zou zeggen Djoontje kom het eens voordoen, ik baal er echt van maar goed...

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:52

En dan mag je hier ook nog wel even langskomen, mijn ma heeft ook nog wel wat voor je Knipoog

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:00

Amarie schreef:
Zou zeggen Djoontje kom het eens voordoen, ik baal er echt van maar goed...

hihi dat vind ik een goeie!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:07

haha ik moest vanmiddag gelukkig op het kantoor komen werken want anders had ik het ook niet uitgehouden..

Net wilde ik Gorez gaan longeren (heb ik ook wel gedaan hoor) ik ben gewoon overal gestoken niet grappig meer..
En vrijdag maggie weer mee naar kesteren voor zijn jaarlijkse prutje en dan worden zijn tanden een keer naargekeken.. Mo K. wilde hem vandeweek een dikke wortel doorlaten bijten en daar had ie moeite mee..Hij is dan toch al verdoofd haha

Morgen sollicitatiegesprek Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:13

Sollicitatiegesprek spannend, waar solliciteer je naar? En hoe laat dan kunnen we duimen.
Ja het is echt balen met al die daze, spuit je je paard goed in vallen ze mij aan. Heb vandaag meteen een extra voorraadje Deet ingeslagen dat helpt wel, je kunt het alleen niet op de hoofd smeren (kan natuurlijk wel maar het wordt zo'n vet gezicht).

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 09:51

Joyce, succes met je gesprek!! ik hoor wel hoe t gegaan is!!

Het aantal dazen wat (zeker in de kleine) in de buitenbak zit is echt niet meer grappig... het alweer een dikke bult op mijn toch al niet dunne kuit... Ik haat die beesten!!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:06

Joepie PeeWij en Grietje hebben er weer een veulen bij.
Gisterenavond geboren en ze waren er zelf bij.
Een merrietje met palomino kleur, ben alleen de naam vergeten te vragen maar dat komt vast nog wel. GEFELICITEERD

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:08

Proficiat P&E!!! Weer een meisje!! Ik ben benieuwd naar de naam!!Maar veel belangrijker is dat alles goed is gegaan!!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:57

De naam is dream of samé (sanne en esmée )
En ik heb het vanochtend al gezien Lachen Leuk ding veel wit..Moeders doet het goed.. die staat al weer lekker hooi te eten..

Mijn sollicitatie ging wel (weet niet hoe dat hoort te gaan, heb dat nog nooit gehad Knipoog) rond 3 uur vanmiddag hoor ik het.. Maar als het niks word is het ook niet erg..Dit was ook oproep en dat zoek ik juist niet

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 13:03

en trouwens bokken kan ze ook al (als Peewij ze een zetje wilde geven bokte ze naar de baas haha)

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 13:45

Aah wat lief. Was ook wel tijd ofniet? Dreams was zo dik..

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 15:15

Idd het veulen van Dreams is geboren, wel 12 dagen te vroeg! Een palomino met redelijk wat wit, maar dat vind ik niet erg. Alles is goed gegaan en het was de eerste keer dat we de geboorte hebben kunnen zien.

De volledige naam is Vughterheide's Dreams of Samé

Ja en dat moet je dan maar in een keer uitspreken! Het is inderdaad een samenvoeging van Sanne en Esmé

Als je ze nu in het land ziet lopen, denk je dat ze nog een veulen moet krijgen!!!! Haha!

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 15:24

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst PeeWij. Leuke naam ook, roepnaam Samé neem ik aan? Ben benieuwd naar de foto's!

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:02

Ik ben er net langsgelopen, prachtig beestje!
Nogmaals gefeliciteerd! Lachen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:45

Ik ben aangenomen.. Wel eerst als oproep maar heb wel de kans om binnen een maand vast te worden.. En anders word ik zeker vast als het nieuwe gebouw in 2008 klaar is, maar waarschijnlijk kan ik eerder voor vast krijgen.. Ben benieuwd