oké, oké. Jij moet trouwens tegen Iris.... Ook leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oké, oké. Jij moet trouwens tegen Iris.... Ook leuk
)
) 

(Oei we praten teveel
)
(Djol is veel eleganter) punt is dat jij misschien ietsjes luier bent... 
Ik werk me altijd de koelere, hmms lui zou ik mezelf niet willen noemen, Maar Djolly wordt gewoon eerder druk als je teveel aan de teugels gaat frutten, daarom laat ik dat soms maar achter wegen 

(heb maar twee keer op haar gereden eigenlijk...) Maar bij jou lijkt het soms als of je eigenlijk niets uitvoert op Djol. Ze is standaard heel rustig en makkelijk bij jou, had vorige week amper door dat jij ook nog mee reed
(jaah, ik weet het. Juist de bedoeling
)
) Maar op een Jack of Prinstype moet je echt hard werken om ze normaal te laten lopen zeg ... (Pfiew)
(Net Kanjer, toch?)
, Ben het geloof ik een beetje kwijt
)
. Vind ik eigenlijk ook wel prettiger, jij?
Maar die keren dat ik op Omar en Izzy heb gereden vond ik ook gewoon een keertje leuk
Izzy is dan eigenlijk ook nog best een voorwaarts paardje.
(O ja en Guuske) 
Daar wil ik ook graag weer eens op. Hoorde van Myrthe dat Shannon (die vorig jaar bij ons reed) haar wedstrijd op hem ging doen.
Nee als jij nu even doorgaat naar de L gaan we volgende keer op Izzy en Alex ofzo
Fenn schreef:Ik reed toen ook nog een keer op Bowie (sorry, horsefreak), maar ik houd gewoon niet zo van Bowie en nog één keer op Kanjer en dat was leuk

Maar ach lekker belangrijk 
kooslover schreef:Jeetje dat is een redelijk lange reis, gaat ze lopen ofzo?
weet je wel hoe ver dat is??? We zijn inderdaad met de auto en de boor gegaan, om 09.30 Nederlandse tijd vertrokken en 20.00 local time (21.00 Nederlandse tijd) waren we in Engeland. Er waren veel files rond londen dus vandaar dat het zo lang duurde! ik was brak niet normaal! We werden heel hartelijk ontvangen, de man waar wij het huis van gaan huren stond klaar met Champagne, dat gaat er bij mij altijd wel in 'hips'. Nou, ik zie al dat ik veel gemist heb op het forum, ik ga alles rustig op mijn gemakje lezen en ik zal snel foto's van het huisje op bokt zetten zodat jullie kunnen kijken.