Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:18

Lachen oké, oké. Jij moet trouwens tegen Iris.... Ook leuk Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:22

Haha ja dat zal er hard aan toegaan... Hmmm...Manda Djolly, Manda Djolly, Manda Djolly (Ga ik toch voor Djolly Tong uitsteken)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:23

(Maar als we ook op ruiters gaan letten, maakt Manda een betere kans Tong uitsteken)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:24

pagina honderd Go jij! Go jij!

Iris rijd Manda inderdaad wel heel netjes, alhoewel ze vorige keer super sacho was na de gallop Knipoog
Maar jij kan ook heel leuk op Djol hoor Ja

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:26

Jeah Pagina 100!!! Haha! (Oei we praten teveel Tong uitsteken)

Manda was dinsdag in de galop ook best heftig, maar ze heeft een iets betere dressuur houding dan Djol Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:28

Djol kan een hele mooie dressuurhouding hebben hoor sas Knipoog (Djol is veel eleganter) punt is dat jij misschien ietsjes luier bent... Schijnheilig

(hoezo teveel praten, daar gaan we pas over praten na pagina 500)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:30

Ja dat is waar...

Ik lui Verward Tong uitsteken Ik werk me altijd de koelere, hmms lui zou ik mezelf niet willen noemen, Maar Djolly wordt gewoon eerder druk als je teveel aan de teugels gaat frutten, daarom laat ik dat soms maar achter wegen Knipoog
En als jij haar dikke buik elegant wil noemen hou ik je niet tegen... Tong uitsteken
Manda loopt uit haarzelf mooier, en eigenlijk vind ik iedereen goed bij haar passen Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:34

Ja, dat is misschien waar. Ik weet ook weinig van Djolly hoor Knipoog (heb maar twee keer op haar gereden eigenlijk...) Maar bij jou lijkt het soms als of je eigenlijk niets uitvoert op Djol. Ze is standaard heel rustig en makkelijk bij jou, had vorige week amper door dat jij ook nog mee reed Knipoog (jaah, ik weet het. Juist de bedoeling Haha! )
Van Manda weet ik dat Irma toch veel moeite met haar had en dat ze bij mij ook niet bepaald netjes liep... Het lijkt bij Iris wel of dat beest spontaan aan de teugel springt.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:36

Gnegne Manda kan af en toe best wel de vaart erin hebben etc, maar als je voltetjes gaat rijden gaat ze volgens mij wel beter lopen (Oké ik heb ook niet zo vaak op haar gereden hoor)

Ja en Djolly is juist zo rustig omdat ik heel veel doe (Nee hoor grapje Knipoog) Maar op een Jack of Prinstype moet je echt hard werken om ze normaal te laten lopen zeg ... (Pfiew)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:43

Hihi, maar die ene keer bij mij zat er ook geen vaart in Clown (Net Kanjer, toch?)

Weet je wat het is met Jack en Prins. Doordat er binnen veel kleintjes opgezet worden die er eigenlijk niet zoveel aan doen zijn ze zo lui geworden. Beetje achterbaks. Als ze dan een keer aan het werk moeten staken ze zo snel. Die kennen ook veel meer trucjes Vork

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:48

En dat tempo van die dieren, ik vind het gewoon zo moeilijk om ze alleen al voorwaarts te houden dat ik bijna de hele les alleen maar daarmee bezig ben. En dan heeft aad het over neerwaarts rijden, zodra je de teugels aanneemt vallen ze terug in stap Tong uitsteken

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:49

(Hmms in wie zat er geen vaart bij jou Schijnheilig, Ben het geloof ik een beetje kwijt Tong uitsteken)
Laatst bijgewerkt door Saskia89 op 26-11-06 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:49

Jij rijd ook heel veel op alleen maar voorwaartse paarden, maar je hebt best gelijk hoor.
Eigenlijk zijn die paarden ook veel moeilijker Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:51

's zomers in de buitenbak rijd ik nog wel regelmatig op Prins. En als het zo warm is is hij nog slomer (En dat arme beest in natuurlijk al zwart ook)
Maar 's winters zijn het meer de voorwaartsere paardjes inderdaad. Ja . Vind ik eigenlijk ook wel prettiger, jij?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:56

Ik reed eerst op alle paardjes, maar sinds vorig jaar ook meer op de voorwaartse. Ik vind het soms fijn, maar ik miste de afwisseling op een gegeven moment wel. Vooral omdat er in een les toch al vaak dezelfde paardjes meerijden en op maandag kwam ik maar op drie van die paarden. Verder, sommige van de voorwaartse paardjes vind ik wat minder...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:00

Ja dat is ook waar. Vorig jaar heb ik bijna alleen maar op Koos, Djolly en Gerald, Oxana. Nu vond ik de eerste drie erg fijne paarden Ja Maar die keren dat ik op Omar en Izzy heb gereden vond ik ook gewoon een keertje leuk Lachen Izzy is dan eigenlijk ook nog best een voorwaarts paardje.
Manda vind ik zelf niet echt een heel fantastisch paard, ik weet niet waarom maar vind haar niet bijzonder.
Zelfde geldt voor Pablo
Bo vind ik ook niet echt wat.
hmms eigenlijk houd ik dan alleen Koos en Djolly weer over Knipoog (O ja en Guuske)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:10

Ik heb vorig jaar ook veel op Gerald, Oxana, Pablo gereden. Ik vond Gerald en Oxana leuk, Pablo daar reed ik dan het meeste op en die vond ik dus niet echt speciaal.
Manda vond ik buiten gewoon heel speciaal. Misschien ook wel omdat ik er als eerste van de niet volwassenen op mocht, maar verder vind ik haar eigenlijk ook wel fijn.
Ik reed toen ook nog een keer op Bowie (sorry, horsefreak), maar ik houd gewoon niet zo van Bowie en nog één keer op Kanjer en dat was leuk Lachen
Het was trouwens wel goed voor mijn rijden hoor, Ik geloof dat ik in die maandagmaanden best veel bij heb geleerd...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:12

Kanjertje is cool Haha! Daar wil ik ook graag weer eens op. Hoorde van Myrthe dat Shannon (die vorig jaar bij ons reed) haar wedstrijd op hem ging doen.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:16

ow, dat is echt heelvet Haha!
Die wedstrijd ging ook het beste van al mijn wedstrijden Ja

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:18

Haha, hoe een gekker paard jij kiest hoe beter het gaat, normale mensen nemen alleen maar saaie Lando Tong uitsteken

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:21

Daarom denk ik dat het dit keer niet goed gaat gaan sas...

We kunnen ook volgende keer gewoon allebei op Lando gaan trouwens Haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:26

Haha, nou dan moet je me wel heel erg toetakelen voordat ik op Lando stap Knipoog Nee als jij nu even doorgaat naar de L gaan we volgende keer op Izzy en Alex ofzo Tong uitsteken

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:34

Fenn schreef:
Ik reed toen ook nog een keer op Bowie (sorry, horsefreak), maar ik houd gewoon niet zo van Bowie en nog één keer op Kanjer en dat was leuk Lachen

Maakt toch niet uit:P heb ik geen concurrentie van jou dat je ook op Bowie wil Tong uitsteken
Ik houdt niet van Koos.

En Fenn rijd jij ook B2/F5? Gezellig, van mij mag je wel winnen hoor. Ik wil alleen maar van Bowie winnen (er een redelijk netjes proefje mee sturen). En ik ga denk ik maar gewoon eigenwijs in mijn chaps, heb al jaren niet meer met laarzen gereden. Echt netjes zal ik er vast niet uitzien Bloos

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:40

Daar zul je dat best een opmerking over krijgen en misschien een onvoldoende Verward Maar ach lekker belangrijk Knipoog
Maar niet van Koos houden kan echt niet hoor Tong uitsteken

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:28

kooslover schreef:
Jeetje dat is een redelijk lange reis, gaat ze lopen ofzo? Knipoog

Nee hoor 'ze' is niet gaan lopen Knipoog weet je wel hoe ver dat is??? We zijn inderdaad met de auto en de boor gegaan, om 09.30 Nederlandse tijd vertrokken en 20.00 local time (21.00 Nederlandse tijd) waren we in Engeland. Er waren veel files rond londen dus vandaar dat het zo lang duurde! ik was brak niet normaal! We werden heel hartelijk ontvangen, de man waar wij het huis van gaan huren stond klaar met Champagne, dat gaat er bij mij altijd wel in 'hips'. Nou, ik zie al dat ik veel gemist heb op het forum, ik ga alles rustig op mijn gemakje lezen en ik zal snel foto's van het huisje op bokt zetten zodat jullie kunnen kijken.

Tot later!! Doei!