Pffmoest net sneeuw weghalen voor ons huis,, een looppaadje, krijg ik ineens een sneeuwbal tegen me aan was het een vriend die me had gezein vanuit de bus en was toen uitgestapt haha
Nevony
Geplaatst: 04-01-10 18:08
Machonito schreef:
ga jij wel eens naar Buiten met Gullit? dan is het vastleuk om een keer samen tegaan zodra het weer beter is. of met een groepje die ook mee willen
Oh ja dat lijkt me heel erg leuk! Ik ben nog niet zo vaak naar buiten geweest met Gullit, maar hij was elke keer erg braaf en hij vindt het heel erg leuk
Machonito
Geplaatst: 04-01-10 18:34
nog meer die naar buiten willen zodra het weer beter word kunnen we afspreken.
nu is het glibber de glabber hahaaha. of een sleetje erachter hahaha
Machonito
Geplaatst: 04-01-10 18:51
Ik zoek iemand die het leuk vind om Baron wel eens los tegooien in de middag of ochtend. zodat ie vaker eruit komt. of gezellig wil wandelen. vroeger kwam ie 2 x per dag eruit maar dat gaat nu niet meer met een kind. het gaat alleen om het losgooien of wandelen niet om het rijden. is iemand die het leuk vind om te tuttelen.
Geplaatst: 04-01-10 18:55
hahha kan jij dan meerder dagen het is niet rijden hoor. dat gaat niet op Baron. ik heb al 1 iemand die erop rijd die hij vertrouwd.
het gaat om te betuttelen losgooien of wandelen. en dat je wel aan de regels houd. dus niet stiekum zonder zadel erop klimmen en aan de regels houd zoals niet met andere paarden losgooien of laten snuffelen met andere paarden. is en blijft een hengst.
ik kijk altijd of er een klik is tussen de persoon en Baron. zo niet dan gaat het niet door. Baron moet je voorzichtig behandelen hij ziet er rustig uit maar diep van binnen kan hij nog angstig zijn als je iets verkeerd doet.
dus als er meerdere mensen zijn die aanmelden dan kijk ik per pesoon aan hoe ze met Baron omgaan. dan kies ik pas wie het word.
Laatst bijgewerkt door Machonito op 04-01-10 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt
ik weet het nog niet. ik wil eerst kijken hoe de klik is met Baron maar ook met ons.
maar zoals ik al scheef dat ik per persoon aan kijkt hoe ze met baron om gaan en dan kies ik pas. dus eerst kennis maken met elkaar. ook als jij het wil doen.
Machonito
Geplaatst: 05-01-10 23:27
voor Macho heb ik al 2 kleine meisje die hij kan bedonderen hahahaha. hij weet gewoon wie de baas is hahahaha. deze meisjes mogen alleen maar stappen aan de hand buiten over het terrein. grazen of losgooien. niet van het terrein af en ook geen kunstjes doen.
Mijn vaste verzorgster doet macho het meest voor de kar of Longeren of lange teugelen. ze rijd dan ook Baron. ze doet Macho al 5 jaar en Baron 3 jaar. ze doet geen kunstjes met Macho.