Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nou, nog even Bar, dan ben je ervan af!! Goed dat je je toetsen gehaald heb, nu ging je een nieuw dekje kopen toch? En is Shaar al helemaal klaar voor de tocht van zaterdag? Die staat vast al te springen van enthousiasme in dr stal
Gaan er trouwens nog meer bekenden mee?
Citaat:Ik vind dat we met alle mensen uit dit topic maar eens een strandrit moeten gaan maken, we werken allemaal zo hard en hebben t zo druk, hebben we wel verdiend! Wanneer gaan we![]()
Alleen voorlopig dus nog ff niet *druk druk druk*

Moest voor mn portfolio een bewegingsanalyse maken, en die wou ik dus ff laten feedbacken door een egte fysiotherapeute! Bleek dat er nog een aantal fouten in zaten Tja wat wil je met al wel 4 lessen anatomie, vorig kwartaal & dan ook nog les van een fysio-muts eerste klas
Egt als je aan haar zou vragen hoe ze heet, krijg je dit --> "Ja, ik ben geboren op 01-05-.. in Rotterdam. Het was egt zulk heerlijk weer toen, de visite heeft zelfs nog lekkr buiten gezeten. Ja, dat hebben ze me zo vaak nog verteld *kijkt met een vage blik naar buiten* Het is nu ook wel lekkr weer hè... "
Hoe ze doet, geen idee. Ze is een kwartier lang bezig met vertellen en na dat kwartier geen spoortje van het antwoord te bekennen. Durf je t aan om de vraag nog een keer te stellen, komt ze met het zelfde leuter verhaal, maar dan net andersom
Maargoed Juf Bianz heeft me nu dus ff uitgelegd hoe en wat!
Komt t helemaal goed met mn bewijs!
Whieie als ik Bianz tog niet had! dan zaten er nog foutjes in mn analyse
Citaat:zal ook snel nog ff de uitgaanssfeerfoto's (wat een woord) op bokt plaatsen, kan annemijn zien wat ze allemaal heeft gemist hihihi.......
Mariekje22 schreef:daar was ik weer.....
jeey bladzijde 100!!!!! heb dr zelf niet zoveel aan bij gedragen, maar toch hihihi.....
ja ga zo ff lekker op Voice rijden, hoop dat ze zich gedraagt hahaha...nou zal vast goedkomen....zal ook snel nog ff de uitgaanssfeerfoto's (wat een woord) op bokt plaatsen, kan annemijn zien wat ze allemaal heeft gemist hihihi.......

Ze wilde niet bepaald verder he toen we met Chuwaz voorbij kwamen
Citaat:we hebben geen foto's gemaakt, dus helaas annemijn, had je maar mee moeten gaan hahaha......
en ik maar braafjes huiswerk maken (uhm, voor de mensen die zich afvragen wat ik dan op bokt doe, inspri opdoen
Moet iets ff verwoorden, maar ik weet niet zo goed hoe.. dusja dan maar ff bokken en zo nog maar eens kijken naar mn behandelplan, heb ik vast wel ineens een ingeving
)
niet dus!
!
!
Je was er net vanaf, en dan nou alweer trug.. Beterschapjes!Citaat:Kennen jullie hem???????
Neehoor, Nel ik vind hem niet leuk. Val meer op dit soort types Citaat:
Denk dat hij er de 22ste is Mariekje? Hoop t wel! Hè, jammer dat ik morgen nie kan gaan stappen, moet ik weer een hele week wachten tot ik hem weer zie *zucht* Nouja, ik zwijmel de rest van de week wel weg bij zn foto.. (Hij kijkt ook zo lekkr slim recht in de camera hè "huh
" )
egt toppie! Citaat:Nog een foto van de gezelligheid in Nationaal
Heb ik dat! Hihi wel een hele lieve foto hoor mariek, lekkr knuffelig idd

! *zal dit keer wel proberen op te letten.. egt iedere zaterdag blijkt dat ik een hoop dingen gemist heb
Marieke kijkt veel beter! 
MOOOOI!
(je ging tog ook foto;'s maken?) Ben benieuwd! hele kudde haffies
!
!