manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:16

Maar HAAR pony's mogen wel op de wei, dat is gewoon het stomme!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:37

Wel vervelend steeds zeg, die vrouw is niet lief Nou, nog even Bar, dan ben je ervan af!! Goed dat je je toetsen gehaald heb, nu ging je een nieuw dekje kopen toch? En is Shaar al helemaal klaar voor de tocht van zaterdag? Die staat vast al te springen van enthousiasme in dr stal Gaan er trouwens nog meer bekenden mee?

En die arme Nel kan steeds maar niet paardrijden, hopen dat het snel weer beter gaat, want Voice uitlaten met dr krukken gaat Bianz ook niet lukken denk ik! En Bianz, zijn er nog enige ontwikkelingen met het rijden van Nero?

Ik vind dat we met alle mensen uit dit topic maar eens een strandrit moeten gaan maken, we werken allemaal zo hard en hebben t zo druk, hebben we wel verdiend! Wanneer gaan we

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:38

Ff blij doen voor pagina 100!!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:52

Leonie gaat ook mee met dr hafje!
Ik ga ff shoppen (koopavond!)

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 18:55

Citaat:
Ik vind dat we met alle mensen uit dit topic maar eens een strandrit moeten gaan maken, we werken allemaal zo hard en hebben t zo druk, hebben we wel verdiend! Wanneer gaan we

JA! heel goed idee Alleen voorlopig dus nog ff niet *druk druk druk*
Uhm, na die 25 april heb ik wel weer wat tijd
*gaat nou nog ff snel wat aan der portfolio doen & dan zo nog ff een langer berichtje posten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 20:55

Tja, heb ik beloofd dat ik nog een langer berichtje ging posten.. Wat zal ik eens gaan vertellen
Plezier met shoppen Bar
Heb net de grijze massa van Bianz nog maar ff aan t werk gezet Moest voor mn portfolio een bewegingsanalyse maken, en die wou ik dus ff laten feedbacken door een egte fysiotherapeute! Bleek dat er nog een aantal fouten in zaten Tja wat wil je met al wel 4 lessen anatomie, vorig kwartaal & dan ook nog les van een fysio-muts eerste klas Egt als je aan haar zou vragen hoe ze heet, krijg je dit --> "Ja, ik ben geboren op 01-05-.. in Rotterdam. Het was egt zulk heerlijk weer toen, de visite heeft zelfs nog lekkr buiten gezeten. Ja, dat hebben ze me zo vaak nog verteld *kijkt met een vage blik naar buiten* Het is nu ook wel lekkr weer hè... " Hoe ze doet, geen idee. Ze is een kwartier lang bezig met vertellen en na dat kwartier geen spoortje van het antwoord te bekennen. Durf je t aan om de vraag nog een keer te stellen, komt ze met het zelfde leuter verhaal, maar dan net andersom Maargoed Juf Bianz heeft me nu dus ff uitgelegd hoe en wat! Komt t helemaal goed met mn bewijs!
Whieie als ik Bianz tog niet had! dan zaten er nog foutjes in mn analyse

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:36

daar was ik weer.....
jeey bladzijde 100!!!!! heb dr zelf niet zoveel aan bij gedragen, maar toch hihihi.....
ja ga zo ff lekker op Voice rijden, hoop dat ze zich gedraagt hahaha...nou zal vast goedkomen....zal ook snel nog ff de uitgaanssfeerfoto's (wat een woord) op bokt plaatsen, kan annemijn zien wat ze allemaal heeft gemist hihihi.......

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:32

Tja wat je zegt mariek, of ze zihc gedraagt....
Dat heeft ze redelijk gedaan, he!
In het begin niet zo, maar op het laatst toch wel!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 16:34

Citaat:
zal ook snel nog ff de uitgaanssfeerfoto's (wat een woord) op bokt plaatsen, kan annemijn zien wat ze allemaal heeft gemist hihihi.......

Oeh! ben benieuwd naar de uitgaanssfeerfoto's hoor
Heb je ook nog Voice-buitenrit foto's gemaakt? Zoja, mag je die ook wel plaatsen hoor!
Hoe is t nou met je rug Nel? al een beetje beter?

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 16:42

Mariekje22 schreef:
daar was ik weer.....
jeey bladzijde 100!!!!! heb dr zelf niet zoveel aan bij gedragen, maar toch hihihi.....
ja ga zo ff lekker op Voice rijden, hoop dat ze zich gedraagt hahaha...nou zal vast goedkomen....zal ook snel nog ff de uitgaanssfeerfoto's (wat een woord) op bokt plaatsen, kan annemijn zien wat ze allemaal heeft gemist hihihi.......

Hé dan heb ik jou gezien
Haha was het nog gelukt met Voice buitenrijden? Ze wilde niet bepaald verder he toen we met Chuwaz voorbij kwamen

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 17:05

hihihi....nee niet echt......en daarvoor waren we ook al 2 mensen op de fiets met paard tegengekomen, en toen ging ze ook zo stom doen....maar verder was ze echt superbraaf hoor..vond het echt heel leuk Nel....zoals ik al had gezegd.....als je nog een keer een voice-moe-maak-slachtoffer zoekt, mag je me altijd bellen hoor.....
we hebben geen foto's gemaakt, dus helaas annemijn, had je maar mee moeten gaan hahaha......

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 17:13

Citaat:
we hebben geen foto's gemaakt, dus helaas annemijn, had je maar mee moeten gaan hahaha......

Geen foto's! Nouja zeg!
en ik maar braafjes huiswerk maken (uhm, voor de mensen die zich afvragen wat ik dan op bokt doe, inspri opdoen Moet iets ff verwoorden, maar ik weet niet zo goed hoe.. dusja dan maar ff bokken en zo nog maar eens kijken naar mn behandelplan, heb ik vast wel ineens een ingeving )
Nou als je nog eens keer gaat, sms je me maar! *moet je t nie net als vanmorgen doen. Ik heb nl alleen het smsje met: "hey, heb je mn eerdere smsje nou ontvangen of niet?" niet dus!
*gooit der neus maar weer ff in de boeken...
(komt vanaaf nog wel ff trug om te kijken naar de uitgaanssfeerfoto's)

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 17:19

ja zal kijken of ik de foto's er vandaag nog opzet, want heb eigenlijk niet zoveel tijd om steeds achter de comp te zitten.....

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 18:36

nou ff kijken of ik nog weet hoe ik de foto's erop moet zetten.......

Afbeelding
Close-upje van Thirz voordat we uitgingen

Afbeelding
Bianz en Marieke in de stad

Afbeelding
Overzichtsplaatje voor Annemijn

Afbeelding
Lekker een biertje drinken.......

Afbeelding
Groepsfoto

Afbeelding
Nog een foto van de gezelligheid in Nationaal

Afbeelding
Dit is wel heeeel knuffelig zeg......

Afbeelding
Lekker drankje erbij.......

Afbeelding
Kijk dit stuk heb je nou gemist Annemijn

Afbeelding
Kennen jullie hem???????

Nou dat was het dan weer.......

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 19:00

Tjonge wat een gezellige foto's weer!
De jonge in dat blauwe shirt....? Vindt annemijn hem leuk???

Tja mn rug is nog niet best, nu heb ik vanmiddag nog een paar uurtjes op bed gelegen en dan gaathet nu weer beter.

Voice....tja die kon ineens de 10 meeter achterwaarts en keerswendingen op de achterhand...
Voice zat vol energie, was al een tijdje niet naar buiten geweest en was marieke aan het uit proberen, goeie timing om een buitenritje te maken!!!
maar ja eind goed al goed afgelopen, marieke bleef netjes zitten en voice gedroeg zich op het laatst ontzettend goed, marieke moest er gewoon van huilen......

Oke ik ga weer want het is goede vrijdag dus ga naar de kerk.

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 19:02

nee nee, iemand anders vond hem leuk, weet alleen niet of ik het mag vertellen.......slechte herinneringen..........
enne dat huilen kwam van de wind he Nel, maar dat vertellen we er natuurlijk niet bij hihihi.......

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 19:48

Ik heb echt super veel zin in morgen!
Kdenk dat shaar zich nog nergens van bewust is, totdat ze weer in de trailer mag !
Ik ben weer lekker bezig geweest met mn dekjes te blingen, echt leuk!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:01

Ik ga morgen ook lekker mee uit, hopen dat ik dan nog kan lopen!
Ik heb 2 paar nieuwe schoenen !

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 20:19

Hopen dat je rug snel beter wordt hoor Nel Je was er net vanaf, en dan nou alweer trug.. Beterschapjes!
Citaat:
Kennen jullie hem???????

JA! Mijn grote vriend Neehoor, Nel ik vind hem niet leuk. Val meer op dit soort types
Citaat:

Denk dat hij er de 22ste is Mariekje? Hoop t wel! Hè, jammer dat ik morgen nie kan gaan stappen, moet ik weer een hele week wachten tot ik hem weer zie *zucht* Nouja, ik zwijmel de rest van de week wel weg bij zn foto.. (Hij kijkt ook zo lekkr slim recht in de camera hè "huh " )
Thirz wat zit je haar trouwens leuk op die foto's egt toppie!
Was zo te zien ook wel redelijk druk in Nationaal (owja herinner me nu ineens dat die "altijd verliezende"voetbal club een keer gwonnen had, das waar dat zei Marieke nog zaterdag!)
Citaat:
Nog een foto van de gezelligheid in Nationaal

Is t een keer druk en gezellie, ben ik er niet! Heb ik dat! Hihi wel een hele lieve foto hoor mariek, lekkr knuffelig idd
Leuke foto's en ik voel de sfeer door en door (en baalt ontzettend dat ik zonodig met mn neus in de boeken moest zitten!Maarja.. dat heb je wel eens!)
Plezier morgen met de Haflingerrit Bar! Hopen dat t niet gaat regenen, maar dat zal wel niet tog? *duim* Enne ik ga morgen aaf nie stappen hoor, mn oma logeert hier dus.. blijf gwoon nog een weekendje thuis (ben nou tog aan t afkicken dusja, dan maar meteen goed hè
Wat voor schoenen heb je gekocht? Roze!?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 20:23

ga zo maar eens Wie Is de Mol kijken & gebak eten ! *zal dit keer wel proberen op te letten.. egt iedere zaterdag blijkt dat ik een hoop dingen gemist heb Marieke kijkt veel beter!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:25

Nee, zwarte leren met van die touwtjes die je rond je enkel moet binden... en nog 1 paar van le coq sportif
Deze heb ik!
Afbeelding
Wat vinden jullie ervan?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 20:29

Die zijn leuk! MOOOOI!
le coq sportif --> hihi goh bekend merk
Nogmaals plezier morgen Bar enne het hele haflinger avontuur ff plaatsen op bokt hè (je ging tog ook foto;'s maken?) Ben benieuwd! hele kudde haffies

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:30

Ja kga proberen om foto's te maken ja! Ik neem iig mn fototoestel mee, nog ff nieuwe batterijen in doen!
Ja van le coq sportif heb ik ook die bruine laarzen met veters aan de achterkant, en ja Bianz en jij hebben er natuurlijk ook laarzen van!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 09:29

Zo Sharon staat in de vrachtwagen, ik ga er zo met de auto achteraan!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:17

Zo ik ben terug van de strandrit, we hebben 4 uur gereden en mn billen doen ook best zeer nu! Lekker hard gegalopeerd en ook rustig door t water gestapt... De staart van Sharon is weer helemaal wit en dr voetjes ook, dus dat is ook mooi!
Het enige nadeel van strandritten is dat je erna je zadel en hoofdstel weer helemaal moet gaan poetsen !
Het was een strandrit van de haflingerclub, we reden met ongeveer 30 hafjes, zag er echt gaaf uit!
Nu ga ik lekker douchen en hopen dat ik niet te veel spierpijn krijg, want ik wil ook nog dansen vanavond !