Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:02

gefeliciteerd!

jollys tandjes zijn net gevijld (was helemaal vergeten dat de da zou komen, werd zelfs wakker gebeld Clown )
ze staat lekker bij te komen van de verdovind, heb r maar weinig zo rustig meegemaakt Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:08

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pagina 100

*o/* *o/* *o/* Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:09

pagina 99 hoor nous, nog ff doortypen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:10

NEEE! idd pagina 100, mn compu is niet helemaal bij de tijd! FEEEEEST Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:11

wat nou? moeten we nou een nieuwe SMDR starten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:13

oh nee, we mogen tot pagina 500, dus eerst maar op naar pagina 200 Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:14

Anique_Vaandrig schreef:
wat nou? moeten we nou een nieuwe SMDR starten?

geen idee Cool

iemand nog leuke (of geen leuke Haha! ) roddels, dit topic wordt nu wel een beetje saai eigenlijk Bloos

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 13:44

hahaha nou ik heb vandaag nog geen kadootjes gehad... maar er liggen wel een aantal spannende pakketjes op tafel....straks mag ik aanvallen Haha!
En vanmorgen om half acht ik lig te slapen komt mn vader zingend binnen whahahahah moest er wel om lachen Haha!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 16:20

Spannend hoor Marieke!!! Ben benieuwd wat er allemaal in die pakjes zit!!
Bij de Liddl niets gekocht, ze hadden geen anti-klit meer, nog wel wat anders spulletjes maar niets van mijn gading helaas!
Irene, alles goed gegaan met Otje???
Nog laten chippen??
Heb verder helaas geen roddels, ben maar een saai persoontje!! Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 17:19

Weer een nieuwe roddel van mij. Ik heb via pm contact met een bokker. Die had hier een advertentie op Bokt gezien met foto's van hetzelfde paard als ik wilde kopen (precies dezelfde foto's), alleen was het daar opeens een zesjarige merrie die luchtzuigt. Het topic is helaas alweer verwijderd, dus ik heb hem zelf niet gezien. Maar erg verdacht vind ik het wel worden. Geloof dat ik door het oog van de naald ben gekropen.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 17:21

ja alles is goed gegaan Haha! het chippen was ik eigenlijk helemaal vergeten te vragen Bloos stom!! maargoed, binnenkort moeten we toch met de andere katten weer voor de enting.

haha we kwamen hem ophalen, en ze wisten nog niet of ze hem nog wel mee wouden geven Haha! iedereen was helemaal weg van hem *LOL* hij zat de hele tijd met zijn pootje door de tralies en zielig te mauwen, tot ze hem aandacht gaven Haha! hij is dus helemaal platgeknuffeld Knipoog

toen we thuis waren ging hij gelijk weer drinken en plassen, net al iets gegeten dus dat zit wel goed Lachen hij ligt nu lekker op schoot te knorren Lovers

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 17:54

Roddelroddelroddel
Gefeliciteerd Marieke, je wordt wel oud hè? Knipoog

Ik heb bij de LIDL wel even een zweep en een zweetdekentje gekocht, mooi soort beige, past goed, niet te strak, daar houdt Renkie niet van!
Natuurlijk krijgt Zarah ook wat paardenspul voor haar verjaardag....jammer dat ze geen halsters meer hadden...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 17:55

Oh, ik wil best wel roddelen, maar degene waar ik over wil roddelen leest mee en dan is het geen roddelen meer, dus gaat het niet door Koe BOE

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:10

Marieke gefeliciteerd!!!!!! *o/*

Zo mijn eerste week zit erop! Ik ga srtraks als de visite weg is slaaaaaaapen slaaaaaapen en slaaaaaaapen!!
Morgen kom ik jullie weer vervelen Haha!

wat een vreemd verhaal Fieke! Weet die bokker niet wie het topic toen had gestart?? Maargoed dat het zo is gelopen! Wie weet had je nu nog meer problemen gehad als de koop door was gegaan...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:26

moossie schreef:
Marieke gefeliciteerd!!!!!! *o/*

Zo mijn eerste week zit erop! Ik ga srtraks als de visite weg is slaaaaaaapen slaaaaaapen en slaaaaaaapen!!
Morgen kom ik jullie weer vervelen Haha!

wat een vreemd verhaal Fieke! Weet die bokker niet wie het topic toen had gestart?? Maargoed dat het zo is gelopen! Wie weet had je nu nog meer problemen gehad als de koop door was gegaan...

Het topic was gestart door iemand die verder nog geen berichten had. De naam wist ze niet meer. Moeilijk te achterhalen dus.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:40

vreemd verhaal Fieke! ik denk dat je blij mag zijn dat de koop niet door is gegaan als ik het zo hoor...

Nou wij hebben vandaag de vakantie geboekt! we gaan naar het caitwickerzand van 20 t/m 27 augustus Haha! (de 20ste ben ik jarig, dus lekker op vakantie jarig Knipoog )
Anique en Valerie (dit lees je denk ik niet, kom nou ook op bokt joh Knipoog ), ik zie net dat de endurance van Kootwijkerbroek op 21 augustus is! Om zelf mee te gaan rijden lijkt me niet leuk, want dan zijn de paardjes voor de rest van de vakantie aan het bijkomen Knipoog klasse 1 is namelijk al 35 kilometer.. maar wel leuk om te gaan kijken! het is namelijk heel dichtbij waar wij zitten. er zullen ook vast wel bokkers meerijden Lachen

ik zat te bedenken, kunnen we geen fietsen meenemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:05

fietsen leek mij idd ook wel erg handig! ik denk namelijk dat we, behalve veel rijden, we ook wel een beetje wat van de omgeving willen zien op een andere manier!

heb er zoveel zin in! op vakantie met de paarden Haha! Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:08

Ik heb er ook zin in Haha!
binnenkort maar eens op zoek naar zadeltassen die op m'n barefoot passen, en een ruiter-routekaart enzo Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:36

Het is me gelukt, het is me gelukt, het is me gelukt Haha!

Ik ben ALLEEN naar buiten gegaan met Lady en ze was zooo braaf...werd wel wat sterk af en toe en had niet helemaal door dat ik erop zat af en toe, maar voor de rest...super. Ben zo trots op haar (en ook wel op mezelf...gewoon zitten en karren Clown ). Soms werd ze een beetje raar...voor stap, achter draf..maar voor de rest...zelfs van 2 graafmachines keek ze niet om Haha!

Ga zo mijn bedje opzoeken. Ben nog nooit zo moe geweest. Net 2 uur gedanst. Moet volgende week weer op wedstrijd met dansen..dus moesten nog even hard trainen. Dit jaar gaan we voor goud Vingers aflikken

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 21:09

Marieke

Van harte gefeliciflapstaart met je VERJAARDAG

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 22:01

Allemaal bedankt Haha!
Ik heb hele leuke kado's gekregen Haha! Een grote vlinder om op te hangen en vlindertjes om in je haar te doen (mn moeder is met verjaardagen altijd erg symbolisch ingesteld want ik "vlieg" binnenkort ook uit). En een jasje dat ik stiekem al vorige week zaterdag had aangetrokken... wel netjes opgebiecht vandaag... mn moeder moest keihard lachen Haha!:D:D
En van mn broertjes kadobon van de hunkemoller dus lekker shoppen van de week Haha!

Fieke wat een raar verhaal joh... is toch een raar wereldje soms de paardenhandel... wel jammer natuurlijk want t was wel een leuk beestje... maarja zo te horen is t niks goeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 11:26

ik denk dat ik voor de vakantie wel even op zoek moet naar een goed alternatief voor [paard]'s dressuurzadel! rijdt denk ik lekkerder met een vzhzadel oid!

marieke_, geniet van je cadeautjes he!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 16:35

Net terug van werken bij mijn nieuwe baas. Echt geweldig..onwijs gezellig en veel leuke klanten. Zijn wel een paar nieuwe regels gekomen...soms vergeet ik die nog wel eens Haha! ...en...salarisverhoging wiiieehhh

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 16:35

Net terug van werken bij mijn nieuwe baas. Echt geweldig..onwijs gezellig en veel leuke klanten. Zijn wel een paar nieuwe regels gekomen...soms vergeet ik die nog wel eens Haha! ...en...salarisverhoging wiiieehhh

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:08

elady schreef:

Ach, salarisverhoging, wat naar nou! Jij werkt toch ook bij een bakker?