jollys tandjes zijn net gevijld (was helemaal vergeten dat de da zou komen, werd zelfs wakker gebeld
) ze staat lekker bij te komen van de verdovind, heb r maar weinig zo rustig meegemaakt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Anique_Vaandrig schreef:wat nou? moeten we nou een nieuwe SMDR starten?
) roddels, dit topic wordt nu wel een beetje saai eigenlijk

het chippen was ik eigenlijk helemaal vergeten te vragen
stom!! maargoed, binnenkort moeten we toch met de andere katten weer voor de enting.
iedereen was helemaal weg van hem
hij zat de hele tijd met zijn pootje door de tralies en zielig te mauwen, tot ze hem aandacht gaven
hij is dus helemaal platgeknuffeld 
hij ligt nu lekker op schoot te knorren
BOE
moossie schreef:Marieke gefeliciteerd!!!!!! *o/*
Zo mijn eerste week zit erop! Ik ga srtraks als de visite weg is slaaaaaaapen slaaaaaapen en slaaaaaaapen!!
Morgen kom ik jullie weer vervelen![]()
wat een vreemd verhaal Fieke! Weet die bokker niet wie het topic toen had gestart?? Maargoed dat het zo is gelopen! Wie weet had je nu nog meer problemen gehad als de koop door was gegaan...
(de 20ste ben ik jarig, dus lekker op vakantie jarig
)
), ik zie net dat de endurance van Kootwijkerbroek op 21 augustus is! Om zelf mee te gaan rijden lijkt me niet leuk, want dan zijn de paardjes voor de rest van de vakantie aan het bijkomen
klasse 1 is namelijk al 35 kilometer.. maar wel leuk om te gaan kijken! het is namelijk heel dichtbij waar wij zitten. er zullen ook vast wel bokkers meerijden 

). Soms werd ze een beetje raar...voor stap, achter draf..maar voor de rest...zelfs van 2 graafmachines keek ze niet om

Een grote vlinder om op te hangen en vlindertjes om in je haar te doen (mn moeder is met verjaardagen altijd erg symbolisch ingesteld want ik "vlieg" binnenkort ook uit). En een jasje dat ik stiekem al vorige week zaterdag had aangetrokken... wel netjes opgebiecht vandaag... mn moeder moest keihard lachen
:D:D
...en...salarisverhoging wiiieehhh
...en...salarisverhoging wiiieehhh elady schreef:Net terug van werken bij mijn nieuwe baas. Echt geweldig..onwijs gezellig en veel leuke klanten. Zijn wel een paar nieuwe regels gekomen...soms vergeet ik die nog wel eens...en...salarisverhoging wiiieehhh