29 augustus heb ik ook soort van gezinsuitbreiding maar dan is ze niet in huis haha
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Ah nog even wachten dusm
. Wel leuk dat het zo op je pad gekomen is.
?
wild met zijn hoofd zwaaien, ja dat doet ie nog steeds iedere dag
komende week komt de DA weer om de hechtingen eruit te halen en te zien hoe het is genezen.. Maar het zit echt op een rot plek dus even zien hoe dat gaat met opbouwen. Komt nu wel allemaal troep uit de wond, dus probeer het zo schoon mogelijk te houden
maar komt wel weer goed! En dan gaan we weer verder prutsen
.
tweede selectie was morgen, afgezegd. Trainingsweek afgezegd. Laatste selectie ook afgezegd heeft toch geen zin... Dus alle leuke dingen waar ik zo naar uit keek heb ik moeten afzeggen... Enorm balen maarja..
geloof mij kost allemaal genooeegggg hahaha
. Ik had het paard maanden geleden al eens gezien en op slag verliefd! Dus hardstikke leuk dat ik die nu bij kan rijden.
Sabinee__ schreef:Hahahaha precies!! Ik rij nu een swarswalder fuchs. Ik had het paard maanden geleden al eens gezien en op slag verliefd! Dus hardstikke leuk dat ik die nu bij kan rijden.
Swarswalders zijn prijzig, maar ik vind ze super tof. Lekker rond en bol en echt een sabinepaard hahaha![]()
Dus je bent zon 4000-5000 kwijt aan paard en dan nog zadel etc![]()
We krijgen een nieuw stuk ivm floriade gezeur etc. Gaan richting de intratuin nu
vindt het idd echt een Sabine paard!! Hahaha!!! Super leuk!!

Heel verstandig dat je nog even wacht met je eigen paardje om lekker te sparen ook.
. Ben ook al beetje kijken naar een huisje maar valt niet mee aangezien ik hier nog niet zo super lang woon en ingeschreven sta. Maar heeft geen haast
.
. In principe heb ik wel paard-geld maar geen swarzwalder-geld hahaha.
Werk er ook hard voor en ben onwijs druk.
.
.