robin en ik zijn nou ook niet bepaald een goed koppel op de wedstrijd, hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
robin en ik zijn nou ook niet bepaald een goed koppel op de wedstrijd, hihi
. Ze vind anoukje erg leuk en ik wilde toch iemand gaan zoeken dus zijn gaat anouk nu voor 1/2 x per week doen
Broccoli schreef:Nou ja dat moet je zelf weten dat jij met 1 zadel rijdt. Ik niet. Want ik weet dat een slecht passend zadel voor allerlei (rijtechnische) problemen kan zorgen. Voor maneges en handelsstallen zal het misschien niet rendabel zijn nee, maar voor mensen met eigen paarden wel. Ik vind dat als ik ervoor kies 2 paarden te houden dat ze allebei een fijn passend zadel moeten hebben. En dat is duur ja, maar wel zo eerlijk tegenover je paarden. En het is allang bewezen dat slecht passende zadels voor problemen zorgen. Nogal logisch ook want je legt het bovenop een ruggenmerg met zenuwen.
En er komt binnenkort een nieuw zadel bij, die voor 1 (handel) paard op maat gemaakt word, omdat die voorlopig blijft.. maar die andere word gewoon met zelfde zadel gereden.. kan niet in de handel telkens nieuw zadel aanschaffen... En das nogal een verschil..
en de wei is aan het bijkomen (hij begint trouwens al mooi groen te worden!!!)
je moet gewoon meedoen, zo erg kan het niet gaan
Wil graag met nog een beetje waardigheid daar voorbij kunnen rijden/hobellen/stuiteren