Maar nu nog even niet zag ik,het lijkt me knap koud buiten.Zondag sneeuw en ijzel maar de temperaturen gaan langzaam omhoog gelukkig.Voor mij ook weekend,eerst nog even een rotdienstje draaien.
En dan ook voor jou weekend Kou valt wel mee.Aangezien je je ruiten moet krabben blijf je in beweging
Ik zie op teletekst van de NOS dat het zondag overdag al 6 graden wordt,maandag ook en woensdag 10 graden.
Goedemorgen!!!Het regent en dit keer ben ik er blij mee, want eindelijk gaat die sneeuw weg. Ok wel oppassen voor gladheid.
Ooeeeh onze parkeerplaats was spekglad zeg Maar de zon schijnt!! *hoe lang zal ik achter mn buro blijven zitten *
Dat zou best nog wel kunnen Tav. Maar hoop het natuurlijk niet. Vond het vanochtend gewoon warm buiten toen ik naar mijn auto liep.
Nou...warm vond ik een groot woord , maar gelukkig geen snijdende kou meer...en gelukkig....het regent weer...begon het bijna te missen
Goedemorgen Gelukkig weer regen...stel dat de grond uitdroogt Maar...halverwege de week...nieuwe kansen en op naar het weekend Werk ze allemaal
Nope.. gisteren wat vragen gemaild. Dus die gaan ze óf morgen beantwoorden, of ik krijg bericht dat ik een zeur ben