xCarolaa schreef:Er is trouwens een hyve aangemaakt voor week10, al gezien?
echt?

geef de link is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xMarloess schreef:Nee, nog niet gezien.. Had trouwens voor dat hoofdstuk best goed cijfer, voor mijn doen dan
Oh dat is trouwens wel banketstaaf ja, zoveel toetsen maar wel gewoon naar school.
xLoki schreef:carola, ik zou een moord doen voor jouw rooster man, heerlijk!
als je eerste 4 uur vrij hebt kan je gewoon 's morgens rijden etc.
xLoki schreef:ik had vorig jaar standaard in me rooster op dinsdag eerste 3 uur vrij (11:15 op school zijn dus)
ging altijd heerlijk 's morgens rijden, mensen uit m'n klas verklaarden me voor gek dat ik 7 uur me bed uit ging
Queelens schreef:Marloes, ik blijf jaloers op jouw houding
U2andI schreef:ik heb echt een haat aan jury's! Mijn pony liep echt lekker en het ging ook echt heel erg goed, heb ik 177
Elise95 schreef:Ik ga ff vertelen wat ik vandaag gedaan heb, weet niks anders om te zeggen
Vanochtend had ik les met Val. Toen kwam er een vriendin langs. Toen ging ik eten. Toen ging ik de ijslanders van een vriendin rijden. Toen ging ik chinezen. Toen ging ik film kijken. Toen ging ik kleien. Toen hadden we klei gevecht. En toen zat ik op bokt.
xCarolaa schreef:ik snap mn wiskunde ook niet ;o
permutaties en combinaties, kansberekeningen.. en ik dacht dat wiskunde A makkelijkste was -.-