ja fitnes is niet zo veel aan, daarom komt het er ook niet van nouja, als het weer mooi weer is, ga ik wel wat vaker op de fiets naar faron, en misschien ook wel vaker naar faron. dus dan word ik al ietsje sportiever
ja veel te veel xD hou ik nooit niet vol! oja, ik heb natuurlijk ook nog gym op school nouja, of je dat nou sporten kan noemen..
en we hebben nog maar 2 week gym, en dan is t afgelopen.. nouja, dan kan ik dan mooi naar faron toe, want dan ben ik eerder vrij
_Linn_
Geplaatst: 18-01-11 20:27
mariekeoo schreef:
hoezo niet goed doe ik ook hoor:S:S
omdat je lichaam ook rust nodig heeft, en de tijd nodig heeft om te herstellen. Daar heeft je lijf wel een dag voor nodig, dus er moet eigenlijk een dag rust tussen zitten
haha marieke en ik zijn wel sportief (A) Ik sport ook elke dag, (als je paardrijden als sport rekent ;0)
Zondag buitenrit met smurf Maandag rijden in bak of wandelen met smurf Dinsdag atletiek een uurtje ( conditietraining ) Woensdag naar smurf ook bak of wandelen Donderdag bak of wandelen Vrijdag atletiek binnen Zaterdag weer een lange buitenrit met smurf
En dan is de cirkel rond, elke dag ook nog 10 min naar school en dan terug, en 2 uur in de week gym. Ik ben toch best wel sportief
haha, ja maar jij hebt een eigenpony, die ook nog eens vlak bij staat!
als faron dichter bij zou staan, zou ik ook vaker heen gaan. maar als ik om 4uur vrij ben, en dan eerst naar huis moet, en dan nog naar faron, ben ik er pas om 5uur ofzo, en dan ben ik nooit optijd terug voor t eten als ik af en toe wat later kom vind mn moeder t niet erg, maar niet elke keer
Elke dag sporten is zeker niet slecht voor je maar dat hangt idd heel erg van de sport af en hoe je het opbouwt. Als het rustig opgebouwd word kunnen je spieren ontwikkelen en krijg je niet zo veel last van gewrichten ofzo. Je moet het gewoon gewent zijn. Topsporters hebben ook niet allemaal slechte ruggen ofzo.
Ik doe maandag - 20min fietsne naar school (is het totaal van heen en terug) dinsdag - 20min naar school. 40min naar stal en daar ook nog bezig zijn met mesten etc. woensdag 20min school en dan ook nog gym maarja dat is ook neit altijd zo intensief, soms wel soms niet.; donderdag 20min school en 40min stal vrijdag 20min school paardrijden weekend werken dat zie ik ook als sport aangezien ik de hele dag op de been ben en door de keuken heen en weer ren haha
woehoe pagina 100 alweer wat gaan we hard Ik moet zeggen vind het ook wel heerlijk om naar stal te fietsen 's zomers Maar zo nu t donker is en koud, pak ik toch de auto (tjah als die toch maar voor de deur staat )
Wegrestaurant. Daar heb je altijd zo'n plek waar je je eten kan bestellen en word het daar voor je gemaakt, daar sta ik dus of in de keuken, of in de spoelkeuken maar het is altijd heen en weer, heen en weer, heen en weer. En 1x pauze in 7uur dus de rest van de tijd sta en loop je alleen maar.
Jah dan werk ik ook op zaterdagavond En zometeen tijdens me stage doordeweeks elke dag de hele dag Dus nee, dat telt niet vind ik
kim345
Geplaatst: 18-01-11 20:55
L_bonsai_L schreef:
haha, ja maar jij hebt een eigenpony, die ook nog eens vlak bij staat!
jaa das waar (A) \heb het best wel getroffen!
Me vaderheeft een hartslagmeter geknutseld!!!! Ben er echt blij meee!! Hij had er een voor mensen en die heeft hij omgebqouwd, dus morgen eens proberen! Scheelt ook weer dik 200 euro ;p
leuk kim!! ja die dingen voor mensen kan je vaak heel goedkoop kopen, maar die voor paarden.. heb je zo een met een harloge? lijkt me vet handig, kan je gewoon onder t rijden in de gaten houden hoe snel haar hartslag is enzo
Ja met horloge Ja idd heel handig! Want dan kun je als je de waardes een beetje weet wat normaal is kun je daar in de wedstrijd weer rekening mee houden, en weet je ook hoe snel de hartslag daalt ;D
ja idd, als je een beetje kijkt hoe haar hartslag in de bak is, en op buitenrit, kan je ook zien hoe druk ze zich maakt, en of ze een snellere hartslag heeft op wedstrijd enzo..