Kendera schreef:hahaha jij toont wel interesse in je werkomgeving mevrouw kelly Goed he Ik wil Nic er niet mee lastig vallenDie val ik al genoeg lastig de hele dag
Trakteren als je weggaat? Ach najaaaaa, ik moet nu toch al trakteren omdat ik bonus had op pagina 100
loveseben schreef:Kendera schreef:hahaha jij toont wel interesse in je werkomgeving mevrouw kelly Goed he Ik wil Nic er niet mee lastig vallenDie val ik al genoeg lastig de hele dag Dat heet intresse tonen
Kendera schreef:gebeten door een paard?Ook nietBegin van de zomer wel, door AugustHeeft hij nou nog spijt van
meestal bouw ik een woord dan om, maar bij geinteresseerd kom ik ook in de kknoeioi.. haaaaaaaahahahahahaha pfff...
Liesje89 schreef:Maarreeeeee, mijn tattoo... zijn jullie niet schieuwnierig???? Ja, schiet toch eens op
Liesje89 schreef:Maarreeeeee, mijn tattoo... zijn jullie niet schieuwnierig???? Nee, des te sneller vertel je het!!!
Wat ik een ''raar'' woord vind.......Op stal hebben we natuurlijk allemaal kisten op stalEn dan zeggen we...dat ligt op/ in mijn kistvind ik zo luguber klinken
haha ja inderdaad... maar goed, als we het dan over raar hebben... 'op stal' Moet je je zin eens lezen kel... haha raaarrrrr of raar?