Is ook goed hoor, als Sas nu een leuke romantische komedie heeft kocht en jij voor de taart zorgt (ennuh moet ik nog wat regelen/meenemen), dan komt dat helemaal goed!
Kan je Gijs niet naar de manege sturen en als hij het niet meer gezellig vind bij Smit kan hij met Jock gaan wandelen.
Ben maar niet met de kar weggeweest, had geen zin om nat te regenen en te verkleumen op de kar. Kon ik eindelijk weer eens, geen dienst in weekend. Hopelijk is het volgend weekend beter weer. Volgend weekend gezellig uit eten zaterdagavond bij de Jap in het dorp, ben benieuwd. Al houd ik niet van sushi, maar gelukkig hebben ze ook andere dingen.
Bij de All you can eat in Nieuw Vennep? Die is lekker!
Horsefreak
Geplaatst: 03-06-12 20:28
Ja, volgens mij wel, die zit als goed is boven een oud deel van het winkelcentrum, zat vroeger een Chinees. We gaan met allemaal vrouwen, weer eens wat anders dan met al die mannen ( nou ja en jongetjes) van de zaterdag.
Haha smiddags is er niet zoveel bij Smit maar als ik tegen Gijs zeg dat er 3 meiden in huis komen vlucht hij vanzelf wel, tenzij het lekker weer is natuurlijk want dan gaan we de hort op! Maarre staat het plan om met de kar weg te gaan nog? Als het dan lekker weer is kunnen we met taart gaan picknicken
Dat is ook een leuke. Moet mijn agenda eens gaan zoeken, maar volgens mij kan ik komend weekend wel, moet het wel beetje beter weer zijn. Ik zal bij M eens informeren of ze goed vind. Ik ben volgens mij al ruim een maand niet geweest wilde vandaag wel, maar was echt k*tweer.
En Sas, de 2 andere vrouwen die er bij staan zijn aanhang, nog niet eens collega's. Zijn nog zeker wel 3 meiden op zaterdag die ook binnen werken en daarnaast nog een verzameling aan postbezorgers, maar die zien we lang niet allemaal. Als ik met de zaterdag collega's wat ga doen, ben ik vaak een van de weinige vrouwen.
Nou.. soms mag het wel wat minder hoor, ben wel blij als meer vrouwen bij zijn, dan gaat het niet alleen maar over voetbal en chickies scoren en meer van dat platte geklets.
Vrouwen kunnen weer zo irritant jaloers en pesterig zijn . Maar beetje goede verhouding is wel prettig ja, al zou ik eerder voor meer mannen dan meer vrouwen gaan... Mannen zijn relaxter en al dat gepraat over chickies scoren kan ik wel hebben....
Is weer eens wat anders, als wij met vrienden afspreken mannelijk OF vrouwelijk gaat het over paarden paarden en nog eens paarden.... Kennen jullie Marloes trouwens nog? Die les gaf op de manege? Die kwam ik vandaag tegen op het strand met haar paard, leuk beestje!
Marloes, ja dat waren altijd erg leuke lessen. Ik vond het erg jammer dat ze wegging. Leuk om d'r weer eens tegen te komen.
En meer mannen is ook wel goed, maar ook wel fijn om ook wat vrouwen erbij te hebben. Even over meisjes scoren kan ik wel hebben, maar als ze dan uitgaan komen ze nog zonder meiden thuis... ze moeten er eens wat meer werk van maken. Teveel vrouwen is idd niet leuk, mannen zijn wel relaxter ja.
Ik weet nog wel, springen met marloes. Gewoon een hindernis ergens in het midden en dan op de korte zijde afwenden als je ruimte had en springen en anders afwisselend rechtdoor en springen. En zat op Bowie en die pony bleef echt gaan en springen, was echt zo'n leuke les. En steeds die balk weer gaatje omhoog en gaan. En je kon lekker in je eigen tempo springen, in draf of galop aankomen en over de hindernis in goede galop door proberen te rijden.