xShanty schreef:Wow Iris! Gelukkig dat het niet erger is afgelopen.
Ik heb 6 maart clinic van Lotje Schoots![]()
Wilde eigenlijk al mee doen, maar zou eigenlijk dag op profielreis zijn. Nu ga ik niet meer dus kan ik wel meedoen
Gaaaf

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Phoenix6 schreef:Goede morgen!
Zo, ben vanaf zaterdag? al niet meer geweest!![]()
Moet zo dus een hoop bijlezen.. Iemand misschien een samenvatting met de belangrijkste dingen?
Ik ben zondag van een paard gegooid, dus vandaar dat ik even alleen op de pc ging om mijn email te bekijken.
Was trouwens niet ikke, maar een ander paard. Ikke is daar veel te lief voor![]()
't begon zondag al dat wim zij dat ik er een moest rijden, en een ander meisje een andere. Waren 2 friezen. Die waar het andere meisje op moest had ik al een aantal keer zien lopen, en die was heel braaf. Dus ik die van mij gelongeerd, en met opstappen wou die niet stil staan. Dus iemand gevraagd of ze hem vast wou houden. En toen ik opsteeg en er opzat begon het gebok en gespektakel. 1 brok spanning, die was echt nog niet ingereden! Gelukkig had ze hem wel vast kunnen houden en tot stilstand kunnen brengen. Ben er dus afgestapt, en heb hem verder maar gelongeerd. Wim zelf was eten, en toen hij terug kwam dus verteld. Hij verbaasde zich, want de friezen kwamen met het verhaal dat hij ze door moest rijden.
Later moest ik nog een ander paard rijden. Daar had ik wel vaker op gezeten, en wist dus zeker dat ie zadelmak was.. haha. Maar ook die begon flink te bokken. Wel uit blijven zitten. Maar een half uur later ong. begon die weer te bokken. Hij bokte, draaide tegelijkertijd weg, dus ik hing er al naast, en bokte nog een keer na. Dus ik werd er zo afgegooid. ben nog wel van hem weg gerold, maar mijn rug deed weer eens vreselijk pijn. Dus ben er niet weer opgegaan. Ik was zo bang dat het weer zo erg was als vorig jaar! (ik heb toen 3 weken op bed moeten liggen) Wim heeft het paard nog even goed gereden, en heeft mij daarna naar huis gebracht. Thuis ben ik in bad gegaan, en daarna rustig op de bank gaan liggen. Gelukkig viel de ramp de volgende dag mee, 't deed wel pijn, maar ik kon tenminste mijn bed uit komen. Paar dagen flink last van mijn rug en nek gehad, maar nu gaat het wel weer. Dus ik ga vandaag weer rustig proberen te rijden. Even aankijken of ik zondag ga springen.... We zullen wel zien hoe het gaat
Zo, dat was een lang verhaal, sorry daarvoor!
xCarolaa schreef:Mijn lesrooster;
Maandag; 9.50 - half 5.
Dinsdag; 9.00 - 2 uur.
Woensdag; 9.50 - half 3.
Donderdag; 8.10 - half 3.
Vrijdag; 8.10 - half 1.
En dan ook nog elke dag uur heen, en uur terug.
Echt irritant xd.
__Marloes schreef:Phoenix6 schreef:Ik was idd behoorlijk boos dat die mensen dat niet verteld hebben, [hem] heeft ze gister ook gesproken, en ze even laten inzien wat er gebeurd had kunnen zijn. Stel je voor dat ik hem niet had laten vasthouden?
de achtergrond bij een foto is idd erg belangrijk! Maar als je ze aan moet jagen én foto's maken gaat dat ook niet allemaal even gemakkelijk.
Mooi dat hij had gebeld. Ik vind het gewoon arrogant als mensen zoiets niet zeggen... Alsof het minder kost als er dan ongelukken gebeuren ofzo.
Maar wat zeiden die mensen?