Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:07

spettertjuh schreef:
Ja was een leuk gezicht met Blando en Marley. Ik had het niet zo in de gaten gisteren omdat ik Spetter in zijn box aan het zetten was.......

Nee ben niet vrij vandaag maar heb late dienst. Zit deze periode weer dik in de overuren maar kan het geld heel goed gebruiken.

Ben ook blij dat ik een nieuwe verzorgster heb voor Blando want het geeft mij weer een stukje rust en dat is nu al merkbaar.

Zondag heb ik ook weer een extra dienst van 10:00-17:00. 40% kans dat deze dienst doorgaat en 60% dat deze niet doorgaat maar dat weet ik pas zaterdag. Als deze niet doorgaat krijg ik de uren toch uitbetaald omdat er dan te laat afgezegd wordt. Dat is wel weer netjes van Verkeer en Waterstaat........

zal duimen dat die dienst lekker te laat wordt afgezegd,ben je lekker vrij en heb je toch de centen. hihi

AnitaJoeri

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:07

hey nieuwe opener

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:14

Ja daar zit ik ook op te hopen maar aan de andere kant, als ik toch moet werken, zie ik het meer als een aanwezigheidspremie want veel doe ik dan ook niet hoor.............

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:03

morge allemaal had geen zin om alles bij te lezen leuke foto's

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:34

met wie ga je naar de huishoud beurs chantal? Ben jaloersss heb nog geen slachtoffer kunnen vinden helaas :P hihi

nog paar uurtje dan weeeeekeeenndddd

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:11

zo pressie zit alweer aan de lunch. Heb zelfs mn avond eten al klaar staan voor vanavond. Ovenschotel pasta met kaassie:)

heb mn vakantie gekregen ( maart) lekker even een weekje bijkomen en met mn vriendje zijn.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:23

Binar schreef:
Chant, balen van je jollybal, hopelijk is die snel leverbaar!! Volgens mij heeft agradi ook van die ballen, die hebben nu geloof ik ook korting! Missch is die daar wel leverbaar???

Ik heb m bij Agradi besteld.. alleen toen was de korting er nog niet maar geen verzendkosten :P
maar hij is daar in bestelling en ook al betaald :(
dus maar afwachten..

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:24

Princesspres schreef:
met wie ga je naar de huishoud beurs chantal? Ben jaloersss heb nog geen slachtoffer kunnen vinden helaas :P hihi

nog paar uurtje dan weeeeekeeenndddd

met mn zus en mams.. ;)
van mij mag je wel mee hoor ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:29

ik heb mn lunch ook alweer op..
kipsate met brood.. heel de afdeling ruikt er nu naar.. hihi :+

Lekker pres! ff weg..!
waar ga je naartoe? ;)
Ik zit te kijken voor half juni (net voor de dure periodes :P) maar weet niet of ik t me wel kan veroorloven :(

ik gaat nu ff nr buiten.. lekker 45min pauze houden en dan nog een middagje aan de slag!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:05

heb weer lekker een foute vrijdag :P
net kipsate met brood.. nu chocomuffin en vanavond bapao :P

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 14:03

amber2202 schreef:
heb weer lekker een foute vrijdag :P
net kipsate met brood.. nu chocomuffin en vanavond bapao :P

lekker hoor,moet kunnen.Ga je maar weer met amber aan de slag als tegenprestatie.

Ik heb net van mijn eigengebakken brood een tostie gemaakt met boursin,ham en gewone kaas,veels te dik beleg,maar zo lekker.
Wel glaasje zelfgeperst sinaasappel en grape-fruitsap en lemmonsap erbij gedronken.Das natuurlijk wel weer errug gezond toch. ;)
Ga nu stalletjes mesten,heb ze net gezamelijk los gelongeerd,veel meer kan hier nu eenmaal niet met al die sneeuw en het vriest ook nog dat het kraakt.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 14:58

amber2202 schreef:
ik heb mn lunch ook alweer op..
kipsate met brood.. heel de afdeling ruikt er nu naar.. hihi :+

Lekker pres! ff weg..!
waar ga je naartoe? ;)
Ik zit te kijken voor half juni (net voor de dure periodes :P) maar weet niet of ik t me wel kan veroorloven :(

ik gaat nu ff nr buiten.. lekker 45min pauze houden en dan nog een middagje aan de slag!

Ligt er aan wat je voor vakantie zoekt.
Ik kan je bijvoorbeeld wel leuk aanbod doen,omdat je toch oude kennis van stal bent.

Bijvoorbeeld: B&B gewoon betalen,want als jij er zit kan ik niet verhuren en dan avondeten van mij gratis en natuurlijk met mij paardrijden in de bossen hier en met koetsje weg en dat natuurlijk ook gratis.Een grote haflinger ben je tenslotte gewend en je kan Jetje er alles over vragen,die is er ook mee het bos in geweest.
Eigen 2 persoonsslaapkamer en de badkamer heeft zowel een douche als een ligbad.
Lijkt mij een leuk aanbod ;)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:46

klinkt goed anita, doen chantal! :p

ik ga niet weg chantal :)
zit nog op een veearts rekening te wachten;) dus we gaan lekker het een en ander in huis doen en even wat tijd samen door brengen. Door ons werk zien we elkaar max. 2 dagen in de week. Wat door mijn werk dan vaak maar 1 dag word..
Gewoon thuis en samen zijn vind ik nu even al heel wat waard. Nog kleine twee uur!! Dan weeeeekeennndd

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 16:04

Voor mij wordt het pas vanavond om 22:00 uur weekend.........

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 16:19

Nou dat is toch ook lekker !!! ;)
Daar teken ik ook voor hoor. lekker weekje saampjes! ;)
Zit dr voorlopig nog niet in voor Chantal :(

hihihi.. leuk aanbod Aniet! ;)
alleen zal mn reisgenoot t niet op prijs stellen denk :P hahaha..

Oooh.. das wel balen Karin! :( late dienst? :(

ik nog 10 minuutjes en dan weer naar paardjes toe..
binnenhalen en ff kijken of ik vindt dat ik kan rijden :P

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 16:20

arme kaar nou succes,

ik heb al een beetje weekend heb studieverlof :), alhoewel studeren ook niet een van mijn weekendbezigheden is haha

ga zo lekkr peen en uien eten met een gehaktbal heb er al trek in

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 16:20

ga denk ook maar iets lekkers voor morgen verzinnen

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 16:30

Bah, wat laat Kaar. Even doorzetten. :)

Ik ben gelukkig al weer opgeknapt alleen af en toe nog niet helemaal lekker maar goed. :D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:06

bak was goed te doen, Yvon heeft ook gereden en er wordt nu ook ingereden
Ik ga morgen weer ff hobbelen

Zo ben al lekker klaar met de paarden, nou ja dalijk alleen nog ff paarden binnen halen, ff met Biz wandelen en stallen opstrooien

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:08

Naomi gaat zondag Blando doen! :+:

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:21

Sorry, ik heb de al een paar dagen niet gelezen hier dus ben niet op de hoogte van al het nieuws.

Even een update van de katten aangezien een aantal van jullie zo lief gesteund hebben.
Met de kater gaat het redelijk goed. Hij heeft gister zijn laatste infuus vloeistof gehad en was vandaag goed genoeg om die vandaag niet nodig te hebben. Hij is er nog niet maar het ziet er redelijk goed uit.
De poes is een ander en lang verhaal. Zal zo kort mogelijk proberen te houden.
Woensdag ochtend moest ik me melden bij de da. De poes ging zo slecht dat de da haar max 25% overlevingskans gaf en er een heel slecht gevoel bij had. Na overleg besloten om smidddags terug te komen om in te laten slapen. Na een uurtje huilen en nadenken kon ik haar niet in laten slapen. Ze had tenslotte nog een kans van 25%. Terug naar de da en haar aan het infuus gelegd. Savonds gebelt en ze lekker er iets van op te knappen. Gister weer gebelt en het ging weer bergafwaarts. We moesten eind van de middag komen voor een gesprek. Hij wilde het tot vanochtend aan kijken en dan beslissen. Afijn, vandaag tussen de middag gebelt en wonder boven wonder ging het weer de goede kant op. Ik moest om kwart voor 4 vandaag langs komen om 1 en ander door te spreken. Haar kansen waren gestegen tot een fifty fifty overlevingskans. Da had nooit verwacht gister dat ze vandaag recht op zou zitten en contact proberen te maken. Gister lag ze tenslotte enkelt als een dood vogeltje.
Nu is ze mee naar huis en moet ze elke 12 uur een prik tegen de misselijkeheid en om haar maag darmstelsel op gang te houden. Ook moet ik haar elke 2 uur dwangvoeren en elk uur dwangdrinken. Ze eet en drinkt nog niet echt zelf. Heeft vanacht wel een hapje gegeten. Ze slikt nu wel met dwangvoeren wat ze voorheen niet deed.
Al met al zijn we er nog laaaaaang niet maar is er nog hoop.
Alles van de afgelopen dagen lijkt op een vergiftiging. De katten hebben een eigen kamertje waar de kattebakken staan. We zijn nu heel erg bang dat iemand iets van rattengif of wat ook door het raampje heeft gegooid. Het raampje staat altijd op een klein kiertje. Doubey en Bruce zijn zo vreselijk ziek dat dat bijna niet anders kan. Ik heb zelf niks van gif in huis staan.
De deur van het kamertje is nu dan ook dicht en blijft dat totdat echt alles van onder tot boven schoon is en het raampje blijft voortaan dicht!! Kan me bijna niet voor stellen dat iemand zoiets kan doen maar het kan bijna niet anders. Zo ziek worden van hondenvoer kan gewoon bijna niet. Misschien is het ook wel de doodsoorzaak van mijn hond geworden. Hij was van ouderdom al aan het aftakelen maar zakte zaterdag avond wel in 1 klap in mekaar. Kreeg verlammingsverschijnselen (de katten godzijdank niet) maar wilde ook plotseling niks meer eten. Helaas zal ik er nooit meer achter komen. Het enigste wat ik nu nog kan doen is keihard vechten voor het leventje van de katten.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:26

Wat fijn dat je kater er weer bijna bovenop is Amanda! Duimen voor het beste maar voor je poes, sterkte ermee!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:49

Dank je naoom!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:54

fijn dat het met de katten weer wat beter gaat.

Enne Chantal het ligt eraan wat je wil met je metgezel.
Ik had hier van de zomer een paardrijvriendin met haar vriend die er dus niks mee heeft.Die houd echter van fietsen dus als wij een paar uur gingen paardrijden ging hij fietsen,want daar heeft zij dus weer niks mee.
Buiten dit gingen ze dus verder hun eigen gang en aangezien er ook boven een eetkamer is,hadden ze dus gewoon vakantie verder waarin ze gingen winkelen enz.
Zoek je echter een strandvakantie haha die heb ik dus niet,wel sneeuwvakantie momenteel hihi

Heeft iemand nog iets van Wil gehoord?

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:59

Ja,ze wilde niet laden,dus het ging niet door ,laatste dat ik hoorde toen ik van stal weg ging is dat ze waarschijnlijk koliek heeft nu door alle stress |( en de V.A onderweg was..