Patriciavt schreef:Super Melis! Hoe gaan jullie er nou heen dan?
SCOOTIE
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:Gister heb ik lekker geshopt !
1 nieuwhoodstel voor jas
1 paar thermo laarzen
4 paar sokken![]()
1 paar schoenen
jammer genoeg is jastrade gister 1 schoen kwijt geraakt !![]()
Terwijl ze donderdag nieuwe had gekregen !
Je moet via internet bestellen! wij hebben nu ook via internet hele goedkoope goede gekocht!
Haar schoenen
Kirsten_S schreef:Nouuu mijn dag zit er eindelijk op!
Ik zie hier schitterende foto's voorbij komen! En dat
is pas het begin! Ik wil meer![]()
Vanavond komen de vakantiegangers thuis,
en hoef ik als het goed is niet meer te rijden deze week.
Heb er wel genoeg gereden zeg poe poe..
En daar kwam bij dat de stalhulp zich niet lekker voelde,
waardoor ik in 4 dagen wel 18 paarden heb gereden.
Maandag ook allemaal gelongeerd, was pas 7 uur in de avond klaar..
Kan je nagaan hoe gaar ik dan ben![]()
Mijn kont begint ook eelt te krijgen en volgens mij zijn mijn kuiten geslonken.
Cool!

Emmaa_ schreef:Ohh Noortje vet Parijs![]()
Londen is zo'n vette stadEcht helemaal super! Alle mensen zijn zo vriendelijk! Je vouwt een kaart open en ze springen op je af omdat ze je zo graag willen helpen. En zelfs bij de McDonalds staan ze te glimlachen achter de balie, en nemen ze je bestelling echt vriendelijk op. Echt een verschil met NL.. Ik heb zo'n beetje alle toeristentrekpleisters gezien, Buckingham Palace, Big Ben, London Eye (reuzenrad), House of Parliament, St. Pauls, Tate Modern (museum)
Shoppen is echt te gek daar.. Je hebt één hele goedkope winkel, Primark. Dat is echt zeg maar H&M, maar dan nog de helft goedkoper. Er hangen echt leuke dingen, maar sommige andere dingen zijn weer echt troep. Ze hadden nog van die simpele gympen voor 2 pond, wou eigenlijk 2 paar meenemen (zwart en wit) maar ze hadden niet in mijn maatIk wil ook gewoon maat 39 of 40 hebben
Verder heb ik een hele hoop shirts gekocht, een I Love London shirt NATUURLIJk, en een heel schattig kort broekje voor over een maillot of panty. Als je een heel lijstje en verslag wilt hebben moet je even tussen mijn berichten zoeken, in het Fashion topic heb ik een hele lijst gemaakt

In de bak is ze wat lastiger. Het is afgezet met groen lint en dat beweegt natuurlijk door de wind. Nou hartstikke eng natuurlijk
Daardoor wil ze nog wel eens wegspringen of omdraaien en wegrennen. Maar op zich mag ik niet klagen hoor. Ze loopt fijn. Gisteren even ruzie met haar en de linkergalop die ze gewoon niet wilde aanspringen. Nou net zolang doorgegaan tot ze het wel deed, met een tikkie van de zweep. Toen ging ze rennen joh, haha! Echt een doos is het
!!
!
Broccoli schreef:Twijfel twijfel HELP!
Zal ik Merania vrij geven vandaag en haar 2 uurtjes in de wei zetten of ga ik wachten tot de regen minder is?
Ze is wel pittig hoor, maar dat is juist wel leuk
Ik heb nu zo, ma, di en wo gereden en we moeten voor we bij de bak zijn eerst 20 minuten stappen langs een weg waar trekkers, auto's, scooters, fietsers, wielrenners en vrachtwagens voorbij komen. Op zich doet ze dat wel heel braaf. Soms schrikt ze even, maar dan springt ze alleen met 4 benen de lucht in en dan gaat ze weer verderIn de bak is ze wat lastiger. Het is afgezet met groen lint en dat beweegt natuurlijk door de wind. Nou hartstikke eng natuurlijk
Daardoor wil ze nog wel eens wegspringen of omdraaien en wegrennen. Maar op zich mag ik niet klagen hoor. Ze loopt fijn. Gisteren even ruzie met haar en de linkergalop die ze gewoon niet wilde aanspringen. Nou net zolang doorgegaan tot ze het wel deed, met een tikkie van de zweep. Toen ging ze rennen joh, haha! Echt een doos is het

Broccoli schreef:Twijfel twijfel HELP!
Zal ik Merania vrij geven vandaag en haar 2 uurtjes in de wei zetten of ga ik wachten tot de regen minder is?
Ik heb nu zo, ma, di en wo gereden en we moeten voor we bij de bak zijn eerst 20 minuten stappen langs een weg waar trekkers, auto's, scooters, fietsers, wielrenners en vrachtwagens voorbij komen. Op zich doet ze dat wel heel braaf. Soms schrikt ze even, maar dan springt ze alleen met 4 benen de lucht in en dan gaat ze weer verderIn de bak is ze wat lastiger. Het is afgezet met groen lint en dat beweegt natuurlijk door de wind. Nou hartstikke eng natuurlijk
Melanie_B schreef:Annie_ schreef:Oeoeoe als dat gebeurd wil ik een heel foto topic !!
Als iedereen zo door gaat met paarden !
Kunnen we een bokt meeting houden op het paard
Had wel leuk geweest.. Alleen jullie wonen allemaal in Almere!
En dan vallen Nadien en ik buiten de boot, met ons Abcoude & Wierden![]()
Annie_ schreef:Broccoli schreef:Twijfel twijfel HELP!
Ik zou denken rijden omdat ik zou dneken misschien is ze de volgende dag dan wel drukker,
en heeft ze nog meer energie.
Maar ik ken haar natuurlijk niet en weet ook niet hoe ze is met dagje niks doen !
Maar als i khoor van der heen lopen en zo zou ik denken hup weiland in en gooi er morgen wel los voor dat ik ga rijden ofzo