KimLittle schreef:San1978 schreef:Heeft Bud op Billy Jean gezeten ?? Nou... dat nog niet helemaal... maar ze zijn wel al verliefd!!die 2 willen elkaar dat is toch nu wel duidelijk. ja die tattoo, billy jean kijk daar wel door heen die kent het waren karakter van haar vriend wel
Authentic schreef:Ja!Justwatskeburt mag ook.Jaaa! Als ze nou 2 'oeps' veulentjes krijgt kunnen we die namen voor ze gebruiken
essiedepessie schreef:ze mag wel opschieten wanneer hij straks de titel Just lost my balls overneemt.Ach, ik heb thuis een vriezer.
Miss_Montana schreef:Authentic schreef:Ja!Justwatskeburt mag ook.Jaaa! Als ze nou 2 'oeps' veulentjes krijgt kunnen we die namen voor ze gebruiken
KimLittle schreef:essiedepessie schreef:ze mag wel opschieten wanneer hij straks de titel Just lost my balls overneemt.Ach, ik heb thuis een vriezer.er zit ook nog wat aan de wand van zijn box, dus kim er snel bij zijn.......
[[/quote]Ach, ik heb thuis een vriezer.[/quote]er zit ook nog wat aan de wand van zijn box, dus kim er snel bij zijn.......[/quote]Jongens, ik zit hier nog steeds aan mijn wortelsalade hoor...
pups schreef:KimLittle schreef:Ach, ik heb thuis een vriezer.er zit ook nog wat aan de wand van zijn box, dus kim er snel bij zijn.......Oke, ik heb ook het 'getver' punt bereikt nu... bah
essiedepessie schreef:Laura wil een veueueueulen! Laura wil een veueeueuelen!ik wil geen veueueueulen, wat moet ik ermee.ik (bud) doe het graag voor kim